Mies ei laita viestiä emmekä näe kovin usein. Uskallanko kuitenkin luottaa että hän on tosissaan kanssani?
Tilanne on aika omituinen sinänsä, että olemme jo entuudestaan ystävystynyt ennen kuin suhde alkoi syventymään.
Olemme voineet aina puhua toisillemme mistä vain ja molemmat on kiinnostuneet toistemme hyvinvoinnista.
Olemme muutenkin kiinnostuneet samoista asioista ja löytäneet yhteisen sävelen monessakin asiassa.
Myös luonteemme on melko samanlaisia ja huumori kohtaa.
En olisi kuitenkaan uskonut että suhteemme syventyi kun pitkään hän tuntui jopa veljeltä tai hyvältä ystävältä.
On myös tuntuvasti vanhempi, joten en uskonut että olisimme koskaan tässä tilanteessa.
Jossain vaiheessa kuitenkin tunteita alkoi molemmilla muodostumaan.
Emme ole koskaan olleet kovin aktiivisia laittamaan viestiä toisillemme.
Oikeastaan keskustelemme taukoamatta aina kun näemme ja kaikki tuntuu luontevalta.
Minua kuitenkin on alkanut häiritsemään mitäköhän mies kuitenkin lopulta haluaa.
Näemme kaksi kertaa viikossa keskimäärin yhteisen harrastuksem vuoksi jonka kautta olemme tutustuneet.
Välillä olen hänen luonaan yötä ja yhdessä olo tuntuu vain tosi hyvältä.
Voin olla oma itseni ja toisinpäin.
En oikein tiedä voiko mies kuitenkaan olla oikeasti rakastunut vai haluaako läheisyyttä luotettavalta kaverilta.
Hän on kyllä aika vetäytyvä luonne mutta olisi kiva tietää välillä kaipaako hän minua tms.
Oikeastaan emme ole keskustelleet koko suhteen syventymisestä, niin vain tapahtui yks kaks ja olemme jääneet tilanteeseen.
Mies puhuu kyllä tulevaisuudesta niin, että minä olen mukana siinä ainakin jollain tapaa.
Ja lapsien hankkimisesta yms vitsailee.
En ole enää kovin sinisilmäinen, olen ehkä liiankin varovainen enkä jaksaisi millään kuluttaa aikaan sellaiseen suhteeseen missä ollaan todella itsekkäistä syistä.
Kyselen häneltä seuraavan kerran ajatuksistaan tätä suhdetta kohtaan mutta halusin kuulla kuitenkin muidenkn kokeneiden mielipiteitä.
Lyhennettynä siis, jos mies ei pidä kovin aktiivisesti yhteyttä onko hän lopulta kovin kiinnostunut kuitenkaan?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Just tämän takia kannattaa tehdä kuten uskovaiset: eka naimisiin, sitten sänkyyn. Eipähän tartte ihmetellä, että mitä mies haluaa. Mutta tsemppiä sulle ap, ei kuulosta kovin sitoutuneelta tyypiltä :(
Uskovaiset miehet menevät juurikin pimpinsaannin takia naimisiin. Ei siinä mitään ihmettelemistä ole, eikä sen takia kannata ostaa sikaa säkissä.
Vierailija kirjoitti:
Mies laittoi viestejä ja paljon, tosin lievällä humalatilalla oli vaikutusta asiaan mutta en pistä pahakseni, uskon, että jokin totuudenjyvänen sisällössä oli.
Kertoi haluavansa viedä minut syömään ja sanoi että illasta tulisi romanttinen.
Päätti myös milloin ja minne.
Toivotti tietysti todella mahtavaa uutta vuotta ja kertoi, että olen hänen mielessään jatkuvasti.
Paljon myös pusuja lähetteli ja puhuimme mitä meidän täytyy tehdä nyt kun vuosi vaihtuu ja mihin asioihin kiinnittää arjessa huomiota.Joten olen aika hyvillä mielin. Taitaa olla niin, että mies on oikeasti todella ihastunut mutta ei ole sen sorttista tyyppiä, että laittelee viestejä kovin mielellään tai ehkä jopa nauttii ikävästä ja etäisyydestä.
En tiedä mutta ainakin vaikuttaa jo paremmalta. :)Ap
Onneks olkoon!! Vaikka mies humalassa avautui niin puhui varmaan totta ja aika selvä peli että haluaa sinun kanssasi ainakin muutakin seuraa kun sängyssä vaan. Katso rauhassa vain ja lykkyä miehen kanssa!
Anteeksi, mutta minua jäi vaivaamaan miksi ette viettäneet uuttavuotta yhdessä?
Jos olette siis molemmat vapaita ja kuitenkin viikoittain pystytte tapaamaan?
Luulisi, että olisitte sopineet yhteisestä uudenvuodenvietosta?
Tiedän omakohtaisesti nuo pienessä humalatilassa laitetut viestit. Niissä kyllä totuuden siementäkin, mutta joskus on niinkin, että on vain sillloin tunteellisella mielellä ja selvittyä ei näitä kirjoitettuja asioita enää *muisteta* tai niihin ei enää palata.
Toivottavasti ei näin ole sinun kohdallasi.
Kiinnostaa myös miehen tähtimerkki, tulee tietty merkki mieleeni.
Jotkut nyt nauraa, mutta olen huomannut kun olen tuntenut useitakin samanmerkkisiä ja sama yhtäläisyys usein löytyy.
Minua kyllä suututtaiaisi jos mies nyt pienessä humalassa laittaa syömiskutsuja ja ihan itse päättää missä ja milloin se tapahtuu.
Ihan kuin ei voisi myös minun mielipidettäni kysyä sopiiko silloin tms.
Tulee mieleen kyllä taitava koukuttaja. Pitää etäällä ja päästää lähelleen silloin kun sopii. Saa toisen hyvälle mielelle, vaikka ei välttämättä sitten tulekaan tapahtumaan sitä mitä on luvannut.
Tuli mieleeni, että jos mies tiesi, että olisit halunnut viettää uuttavuotta yhdessä, niin nyt sitten *hyvittelee* sinua.
Tulee mieleen, että ei kait mies ole varattu? Eli päättää ruokailustakin itse, jos pelkää, ettei sinun ehdottamasi paikka ja aika sopisi hänen suunnitelmiin.
Heh, kukaan ei *nauti* ikävästä niin paljon, etteikö viestiä laittaisi.
Juuri silloinhan laitetaan viestiä tai soitetaan kun ikävöi toista ja sen myös ilmaisee.
Ei miehet ole noin monimutkaisia, ellei sitten ole jotain syytä siihen.
Eli usein sen miehen elämäntilanne, joka estää yhteydenpidon ja mies joutuu sumplimaan koska voi ottaa yhteyttä.
Ratkaisee sen niin, että ottaa mahdollisimman vähän.
Kuinka usein keskimäärin tapaatte?
Tuo koskee vain niitä korkeatasoisimpia miehiä joista te naiset kiinnostutte.
Minä joka pyrin löytämään loppuelämän parisuhteen en taas sitten saa naista kiinnostumaan itsestäni..