Mies ei laita viestiä emmekä näe kovin usein. Uskallanko kuitenkin luottaa että hän on tosissaan kanssani?
Tilanne on aika omituinen sinänsä, että olemme jo entuudestaan ystävystynyt ennen kuin suhde alkoi syventymään.
Olemme voineet aina puhua toisillemme mistä vain ja molemmat on kiinnostuneet toistemme hyvinvoinnista.
Olemme muutenkin kiinnostuneet samoista asioista ja löytäneet yhteisen sävelen monessakin asiassa.
Myös luonteemme on melko samanlaisia ja huumori kohtaa.
En olisi kuitenkaan uskonut että suhteemme syventyi kun pitkään hän tuntui jopa veljeltä tai hyvältä ystävältä.
On myös tuntuvasti vanhempi, joten en uskonut että olisimme koskaan tässä tilanteessa.
Jossain vaiheessa kuitenkin tunteita alkoi molemmilla muodostumaan.
Emme ole koskaan olleet kovin aktiivisia laittamaan viestiä toisillemme.
Oikeastaan keskustelemme taukoamatta aina kun näemme ja kaikki tuntuu luontevalta.
Minua kuitenkin on alkanut häiritsemään mitäköhän mies kuitenkin lopulta haluaa.
Näemme kaksi kertaa viikossa keskimäärin yhteisen harrastuksem vuoksi jonka kautta olemme tutustuneet.
Välillä olen hänen luonaan yötä ja yhdessä olo tuntuu vain tosi hyvältä.
Voin olla oma itseni ja toisinpäin.
En oikein tiedä voiko mies kuitenkaan olla oikeasti rakastunut vai haluaako läheisyyttä luotettavalta kaverilta.
Hän on kyllä aika vetäytyvä luonne mutta olisi kiva tietää välillä kaipaako hän minua tms.
Oikeastaan emme ole keskustelleet koko suhteen syventymisestä, niin vain tapahtui yks kaks ja olemme jääneet tilanteeseen.
Mies puhuu kyllä tulevaisuudesta niin, että minä olen mukana siinä ainakin jollain tapaa.
Ja lapsien hankkimisesta yms vitsailee.
En ole enää kovin sinisilmäinen, olen ehkä liiankin varovainen enkä jaksaisi millään kuluttaa aikaan sellaiseen suhteeseen missä ollaan todella itsekkäistä syistä.
Kyselen häneltä seuraavan kerran ajatuksistaan tätä suhdetta kohtaan mutta halusin kuulla kuitenkin muidenkn kokeneiden mielipiteitä.
Lyhennettynä siis, jos mies ei pidä kovin aktiivisesti yhteyttä onko hän lopulta kovin kiinnostunut kuitenkaan?
Kommentit (69)
Aktiivisuus ei kerro välttämättä mitään kiinnostuksen tasosta. Näin ainakin omalla kohdallani.
Helpompi elääkin, kun ei ota moisesta paineita.
Voi olla vaan miehen luonne sellainen tai sitten voi olla todellakin niin ettei ole kiinnostunut. Voi olla myös että se pitää sua panokaverina. Ei tuosta voi yhtään mitään johtopäätöksiä tehdä.
Jos on vanha eli jotain yli 28v niin varmaan testotasot jo laskeneet eikä tarvii seksiä kun kerran kuussa.
Kuulostaa panokaverisuhteelta. Ihastunut mies haluaa olla paljon yhteydessä.
Kundi ehkä testaa pidätkö sinä häneen yhteyttä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kundi ehkä testaa pidätkö sinä häneen yhteyttä ollenkaan.
Minähän se olen joka ottaa aina ensin yhteyttä.
Siihen olenkin kyllästynyt ja päättänyt etten laita viestiä ja vetäydyn.
Mielenkiintoista nähdä monenko päivän päästä ottaa yhteyttä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa panokaverisuhteelta. Ihastunut mies haluaa olla paljon yhteydessä.
Tai sitten mies on käyttänyt nettiä ja lukenut keskustelupalstoja/jutellut kavereidensa kanssa ja oppinut, ettei pidä olla liian innokas vaikka kiinnostusta olisikin. Miksi miehet olisivat tässä asiassa jotenkin ummikompia kuin me naiset? Tälläkin palstalla käy sekä miehiä että naisia. Ja heille on myös omat fooruminsa jolla keskustelevat ihan samanlaisista ihmissuhdeasioista kuin me naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vanha eli jotain yli 28v niin varmaan testotasot jo laskeneet eikä tarvii seksiä kun kerran kuussa.
😀😀😀😀
Olet varmaan aika nuori...
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika :D
Tuon kirjoitti joku 15v?
Kertomasi perusteella mies vaikuttaa tosissaan sinusta kiinnostuneelta. Tuskin muuten puhuisi yhteisista tulevaisuudensuunnitelmista. Kaikilla ei vain ole tarve olla toisessa kiinni 24/7, varsinkaan vanhemmalla iällä. Ehkä mieskin miettii tahollaan, oletko sinä tosissasi hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaan miehen luonne sellainen tai sitten voi olla todellakin niin ettei ole kiinnostunut. Voi olla myös että se pitää sua panokaverina. Ei tuosta voi yhtään mitään johtopäätöksiä tehdä.
Häh? Mieshän alkaa olla parhaimmillaan vasta kolmekymppisenä sänkypuuhissa.
Älä ap välitä näistä "se haluu sulta vaan p#lluu!" kun ei meistä kukaan voi sitä tietää. Mies voi aivan hyvin olla kiinnostunut sinusta mutta miettiä ettei kannata olla liian innokas. Katso rauhassa mitä tapahtuu! :) jos ei ota yhteyttä koskaan niin ei ollut sinua varten ja sitten vaan uutta matoa koukkuun.
Te kun voitte keskustella aivan kaikesta, niin varmasti myös parisuhteeseen liittyvistä toiveista, odotuksista ja tarpeista.
Mitä muuten tarkoittaa "olla tosissaan"?
Vierailija kirjoitti:
Te kun voitte keskustella aivan kaikesta, niin varmasti myös parisuhteeseen liittyvistä toiveista, odotuksista ja tarpeista.
Mitä muuten tarkoittaa "olla tosissaan"?
Kiitos kaikille jotka ovat kertoneet oman näkemyksensä.
Mies on kiltti ja hänellä on hyvä sydän, joten aivan pelkäksi panosuhteeksi en ehkä jaksaisi uskoa. Hän on sanonut kyllä olevansa sellainen joka viihtyy yksinään joka on enemmän kuin ymmärrettävää kuormittavan työnsä vuoksi.
Kuitenkin itselläni on niin voimakkaat tunteet jo pelissä ja pelko satutetuksi tulemisesta joka luonnollisesti ahdistaa ja välillä minulla tulee sellaisia tunteita, että mitä jos hän kuitenkin vetää maton jalkojen alta ja paljastuu pelimieheksi.
Kuitenkin mielessäni en voi lopulta uskoa siihen. On kuitenkin niin huolehtivainen ja siteemme tuntuu vahvalta ollessamme yhdessä.
Ensimmäinen mies oikeastaan jonka kanssa minua ei jännitä olla sitä mikä olen kovinkaan paljon enkä osaa kuvitella, ettei häntä olisi elämässäni.
Kun olemme yhdessä niin emme koskaan keskity muuhun kun toisiimme, meidän energiat vain kohtaavat joka tekee maailmasta pienemmän ja huolettomamman ollessamme yhdessä.
Ja kyllä voimme varmasti puhua parisuhde asioistakin. Mutta kun kaikki on tuntunut niin normaalilta kun olemme yhdessä ettei siitä ole tarvinnut oikein jauhaa, se hetki on ollut vain tarpeeksi oikean tuntuinen ettei meidän ole tarvinnut ääneen ihmetellä ja kysellä.
Paitsi lapsista, joita hän taitaa jo haluta.
Tuntee jo kuitenkin tuntevansa toisen aika hyvin.
Mutta kun emme ole yhdessä niin alkaa ahdistamaan kun en kuule mitään hänen aloitteestaan.
Olen kyllä jauhanut itselleni että täytyy katsoa rauhassa ja jos tosiaankin on niin ettei hän ole kuitenkaan tarpeeksi kiinnostunut niin en voi asialle mitään. Olen ainakin ollut oma itseni enkä olisi voinut tehdä mitään muutakaan tehdäkseni vaikutuksen paremmin häneen.
Joten järjellä ajateltuna minun ei edes pitäisi ajatella koko asiaa näin paljon kun miten taukoamatta häntä mietinkään.
Ehkä hänkin miettii että täytyy vain kaiken mennä omalla painollaan eikä stressata.
Tätä yritän hokea itselleni, en minäkään halua vaikuttaa liian innokkaalta ja haluaisin olla jalat maassa. :D
Ap
Jos pelkää tulevansa satutetuksi, parisuhteista tulee kyllä tosi vaikeita.
Ennemmin kannatta muistuttaa itseään siitä, että vaikka sattuisi, siitä pääse kyllä yli, eikä suhteen päättyminen vie pois sitä hyvää, jota sai kokea suhteen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Jos pelkää tulevansa satutetuksi, parisuhteista tulee kyllä tosi vaikeita.
Ennemmin kannatta muistuttaa itseään siitä, että vaikka sattuisi, siitä pääse kyllä yli, eikä suhteen päättyminen vie pois sitä hyvää, jota sai kokea suhteen aikana.
Juuri tähän olen itseäni suunnanut.
Tiedän ettei se tule olemaan maailmanloppu vaikka suhteet karituukin.
Aina kuitenkin kaikesta oppii jotain tärkeää.
Pakko se on mennä riskillä vain..
Kuitenkin sen verran utelias olen mitä tästä voi tulla jos yhteen oikeasti päädymme.
Joten rauhassa annan hautua ja miehenkin sopeutua tilanteeseen, ehkä tämä on hänellekin melko hämmentävä käänne ystävyyteemme.
Ap
Jos on vanha eli jotain yli 28v
? :D
Mun kokemus on, että mikäli miestä kiinnostaa niin se kyllä näkyy. Mies on aika yksinkertainen eliö kuitenkin. Joten jos ei aloita keskusteluja, niin ei häntä kiinnosta.
Up