Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni löysi parempaa seuraa uudeksi vuodeksi...

Vierailija
30.12.2017 |

Olin lokakuusta asti kysellyt uuden vuoden suunnitelmia. Uus vuos on mulle tärkein juhla. Keskiviikkona ystäväni ilmoitti ettei pääsekkään mun luo, sillä haluaakin olla sukulaistensa kanssa. Ei mitään jos tää ois ollu vaa tää kerta. Mut tää on jo kolmas uus vuos peräkkäin et se saa parempaa seuraa. Ekalla kerralla meninkin toiselle kaverille, viime uuden vuoden olin yksin ja taas joudun olee yksin. Kaikilla on muita suunnitelmia. Paikoilla fiiliksillä ens vuoteen :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vähän ahdistavalta tyypiltä jos jo lokakuusta asti oot asiasta tivannut. Ite kyselin ystäviltä joskus viikko sitten... Latautuu katsos liikaa painoa asiaan jos liian aikaisin jo suunnittelee. 

Vierailija
2/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yhtää vastausta viel. Keskusteluni hukkui heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä jollekin toiselle kaverille ja kysy voiko tulla messiin, kun omat suunnitelmat kariutui. Jopa siskon/veljen kanssa voi olla hauskaa, vaikkei muuten aikaa viettäisi yhdessä.

Vierailija
4/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mene johinkin baariin yksin "odottelemaan kaveria" ja katso saatko juttuseuraa.

Vierailija
5/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lokakuusta asti kysellyt uuden vuoden suunnitelmia. Uus vuos on mulle tärkein juhla. Keskiviikkona ystäväni ilmoitti ettei pääsekkään mun luo, sillä haluaakin olla sukulaistensa kanssa. Ei mitään jos tää ois ollu vaa tää kerta. Mut tää on jo kolmas uus vuos peräkkäin et se saa parempaa seuraa. Ekalla kerralla meninkin toiselle kaverille, viime uuden vuoden olin yksin ja taas joudun olee yksin. Kaikilla on muita suunnitelmia. Paikoilla fiiliksillä ens vuoteen :(

Ap, lähde baariin pitämään hauskaa. Varmasti löydät seuraa ja humalassa on helpompi jutella ja tutustua. Älä jää kotiin möllöttämään ja jos jäät niin pidä hauskaa, osta herkkuja, kuuntele musiikkia, katso hyvä leffa:)

Vierailija
6/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkin voit lähteä juhlimaan. Laittaudu huolella ja mene haluamaasi menomestaan, taatusti löytyy seuraa.

Vierailija
7/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan enää rakenna uuttavuottasi tuon ohariystävän varaan.

Vierailija
8/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se ystäväsi oikeasti lupautunut olemaan kanssasi vai oletitko niin tivattuasi jo lokakuusta lähtien? Itse en ainakaan löisi mitään suunnitelmia lukkoon noin varhain, en voi noin kauan etukäteen tietää mitä muutaman kuukauden päästä huvittaa ja kiinnostaa tehdä.

Vierailija
9/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä . Ei kaikkia muitakaan ole kutsuttu juhlimaan. Syytä voi vain arvailla.

"mitä ihmettä oikein tekisimme uudenvuodenaattona. Kaikki ystävämme ja tuttumme tuntuvat olevan jossain, kaikilla on jo suunnitelmia, Janni avautuu Seiskalle.

– Siellä ollaan menossa mökille, järjestämässä isoja juhlia tai jotain vastaavaa. Ystävämme ovat olleet suunnitelmineen hyvissä ajoin liikenteessä, mutta meidän kohdallamme juna taisi mennä jo!"

https://www.seiska.fi/Uutiset/Kelpaisiko-seura-Janni-Hussin-juhlasuunni…

Vierailija
10/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sano tulevansa mun luo jos ei yhtäkkiä tule jotain mullistavaa muuta seuraa/tekemiset. Alko ittekki luottaa et tulee nyt kävikin näin. Oli aikasemmin fb:sen laittanu fb:sen yhteen uuden vuoden kyselyyn et haluu olla mun kaa uutena vuotena.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme