Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako sinua jos miehesi tykkää eksänsä kuvista somessa?

Vierailija
30.12.2017 |

Tulisitko mustasukkaiseksi?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tunnustaa, mutta tulisin. Hiljaa mielessäni, en sanoisi mitään ääneen.

Vierailija
42/53 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin että nää vastaukset on bullshitiä. Kyllä varmasti suurin osa naisista on mustiksia jos mies tykkää eksän kauniista kuvasta. Kyllä minä teidät naiset tunnen.

https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.18172-8/fr/cp0/e15/q65/41380…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No satunnainen kuvien tykkääminen ja kuulumisten vaihtaminenkin on ihan ok. Teenhän sitä itsekin noin pari kertaa vuodessa (joulut ja synttärit). Mieheni ei tosin pidä yhteyttä exäänsä, joten en ole tullut ajatelleeksi - varmaan siinä raja menisi just jossain exän heruttelukuvien tykkäämisessä ja niiden kommentoimisessa. Uskoisin näin.

Toki miehelläni on innokas ihailija, jonka kuvista hän ei ole tykännyt tai kommentoinut ja hänen viestinsäkin on blokannut jo FB:sta niin kyllähän se ikävältä tuntuisi, jos hän exälleen tai ihailijalleen lirkuttelisi ja heruttelukuvista tykkäisin. Syy-yhteys varmaan vaikuttaisi, että olisiko miehen kiinnostus naisesta millainen.. Harmitonta yhteydenpitoa vai selvää huomionhakuisuutta/huomion antamista. Toisella on tapana johtaa harhaan, jos suhteessa olisi tulevaisuudessa huonoja hetkiä tai ei toinen tulisi nähdyksi suhteessa syystä tai toisesta hetkeen (sairaus, etäsuhde..).

Vierailija
44/53 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vakivastaus on usein, että ei se haittaa koska ne on syystäkin eksiä. Ja hän olisi niiden kanssa jos sitä haluaisi. 

Ongelmallista onkin, jos asiat ei olekaan ihan näin mustavalkoisia ja selkeitä. Jotain fiiliksiä on vielä, mutta mitä niistä uudelle kumppanille jauhamaan, kun avoimesti puhuttuna asia ei olisikaan hyväksytty. 

Riippuu siis ihan kuviosta ja todellisista motiiveista. Joku voi tykkäillä koska nyt sattuvat tuntemaan, ihan harmitonta. Joku voi ylläpitää jotain tunteitaan tuolleen. Naiset on niin helposti höynäytettävissä juuri tuossa, ajattelevat että miehet toimivat loogisesti kuten he. 

Vierailija
45/53 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi todellakin. Ja saattaisin suuttua ihan huolella.

Vierailija
46/53 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni exä on valokuvaaja ja ottaa välillä upeita otoksia, joten ei nyt haittaa tuo.

Vierailija
47/53 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni eksä on ystävämme, joten eipä haittaisi. Itse tykkäilen niistä kyllä. 

Mutta mieheni ei ole somessa .

Vierailija
48/53 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin että nää vastaukset on bullshitiä. Kyllä varmasti suurin osa naisista on mustiksia jos mies tykkää eksän kauniista kuvasta. Kyllä minä teidät naiset tunnen.

On ihan ymmärrettävää että naiset on epäluuloisia sinun kohdalla kun tutkimus aineisto on noinkin suuri että sen perusteella voi sanoa suurin osa naisista ajattelee näin..

Vierailija
49/53 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyisin jos hän yhtäkkiä joko itse pyytäisi, tai joku exä pyytäisi miestäni kaveriksi somessa, koska olemme olleet jo 7v yhdessä, eikä mies ole missään tekemisissä niiden muutaman eksänsä kanssa ollut edes vuosiin ennen kuin me tapasimme. 

Vierailija
50/53 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkään vuoksi mieheni ei tiedä exiäni nimeltä. Enkä varmaan koskaan kerro, jos ei muualta kuule. Ärsyttää, kun juttelen joskus heistä ystävieni kanssa niin sitten näillä on tapana kailottaa koko nimellä. Olen varmaan 1000 kertaa sanonut, että en tykkää kun käytät nimeä.

Vierailija
51/53 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itselläni juurikin se tilanne, että mies on suhteen alussa puhunut negatiiviseen sävyyn exästään, kun on laitellut tyrkkykuvia harrastukseensa liittyen. Kummasti on viime aikoina niistä kuitenkin itse tykkäillyt, harmi sinällään, että tili on julkinen, ja toki ne lävähtävät omaan fiidiini näkyville, samalla tavalla kuin muidenkin kavereiden tykkäilyt mihin tahansa julkisiin päivityksiin.

Olen maininnut asiasta, että ihmettelen, kun itse on väheksyvään ja negatiiviseen sävyyn exästään koko ajan puhunut, mutta ei mitään vaikutusta. Erosivat kuulemma yhteisymmärryksessä, kun yhteenmuutosta ei olisi perhetilanteiden vuoksi tullut mitään, mutta epäilen, että nainen ehkä kuitenkin jätti, kun mies ei ollut valmis tulemaan vastaan. Kieltämättä epäilen, että onko vanha suola alkanut janottaa.

No, seurailen aikani, ja mikäli suhde itsessään ei parane, eikä mies opi ottamaan minua huomioon, niin jääköön tykkäilemään aiemman exänsä kuvista. Minun kuviani ei tarvitse enää edes nähdä.

Vierailija
52/53 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä eikä kiinnosta kenen kuvista tykkää, kun en käytä aikaani kyttäämällä toisten tekemisiä somessa. 

Sama täällä!Lisäksi en mene hänen äly puhelin selaa yhtän mitään.

Vierailija
53/53 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään yllättäisi ja häiritsisi jos mieheni tykkäilisi mistään kuvista somessa. Kumpikaan meistä ei käytä aikaansa sellaiseen eikä meitä löydy kuin LinkedInistä. Tosin eipä miehellä (tai minullakaan) ole mitään eksiä.