Haittaako sinua jos miehesi tykkää eksänsä kuvista somessa?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanoisin että nää vastaukset on bullshitiä. Kyllä varmasti suurin osa naisista on mustiksia jos mies tykkää eksän kauniista kuvasta. Kyllä minä teidät naiset tunnen.
Kuten luultavasti myös sinä olisit, jos nainesi tykkäisi fiksun ja komean eksänsä hyvännäköisistä kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mistä minä tiedän mistä kuvista mieheni tykkää
Oliko tämä nyt joku hieno ilmaus sille, ettet ole FB:ssä?
Ei ole. Mutta en minä tiedä mistä kuvista muut tykkää
Vierailija kirjoitti:
Mua haittaisi jos mies olisi somessa. Selfiet ja tykkäykset niin ala-astemeininkiä.
Se on ihan nykypäivää. Taidat itse olla jäänne jostakin
Saa tykätä eksiensä kuvista koska luotan että ei heidän peräänsä enää ole vaan pelkkää kaveruutta kyseessä.
Sen sijaan ärsyttää kun mies tykkää yhden entisen harrastustuttunsa kuvista, mutta ei niinkään tähän yhteiseen harrastukseen liittyvistä vaan nimenomaan naisen naamakuvista. Aina tulee mieleen, että haikailee hänen peräänsä. On siis joskus suhteemme alkutaipaleella puhunut kaikkea ylistävää tästä naisesta minulle, joten vaikea olla miettimättä että onko aina ollut ihastunut häneen mutta ei vaan saanut vastakaikua.
Ja ei, en ole hullu stalkkeri, mutta näitä naisen kuvia tulee ihan pyytämättä vastaan siellä somessa juuri siksi, että mies niistä tykkäilee.
No joo haittaisi kyllä, koska ei ole hyvissä väleissä eksiensä kanssa. Eivät siis ole ystävinä eronneet vaan yleensä riitaisa tai muuten inhottava ero, pettämiskuvioita (naiset pettäneet) jne. Yksi tällainen eksä vielä somekavereissakin, pari muutakin olivat pitkään. Kieltämättä häiritsee enkä ymmärrä pointtia. Sitten taas yksi yli 10v takainen eksä jonka kanssa erosivat hyvissä väleissä ja joka edelleen on somekavereissa ei niinkään häiritse. En tiedä tykkäileekö hänen kuvistaan tosin kun ei tämä nainen mun kaveri ole. Mutta ylipäänsä en oikein ymmärrä miksi eksiä pitää roikottaa mukana elämässä kun enemmän olen itse sitä koulukuntaa että parempi päästää irti, oli draamaa tai ei. Eksät kun eivät ikinä tule olemaan sama asia kuin ystävät, yhteinen historia ei vaan häviä minnekään eron myötä.
On ihan ok jos tuntee mustasukkaisuutta tuosta. Se ei ole ok jos siita riita syntyy. Olen jo hiukkasen vanhempi ja toivon etta ymmarrat etta siina on syy miksi se ex on ex. Mies on sinun kanssasi nyt, ja jos muutut hirvio mustasukkaiseksi naiseksi niin se ei asiaa auta. Rakkautta ei voi pakottaa. On ok tykata muiden kuvista, on ok katsoa hyvan nakoista miesta/naista kadulla, kunhan pidatte kommunikaation ja seksielaman tominnassa.
haittaako miehiä jos facessa muut äijät kommentoi muija kuvaa ja laittaa esim sydän hymiöö jne..
Noup. En ole mustasukkainen ihminen, tosin asiaan saattaa vaikuttaa sekin että mielestäni olen vetävämmän näköinen nainen kuin puolisoni ex-vaimo, enkä koe häntä minkäänlaisena uhkana. Uskon, että siihen mustasukkaisuus juuri perustuu, jonkun kokemiseksi uhkana.
Enemmän siellä somessa on kuvia eläimistä hassuissa asennoissa.Ei haittaa mua jos tykkää, koska mäkin tykkään just niistä eläimistä hassuissa asennoissa <3, suorastaan rakastan.
öö. Jos jaksat painella exän tykkäysnappeja enemmän kun olla oman naisen kanssa ja tykätä vähintään saman verran oman naisesi kuvista niin mikäpä ettei. Luulen ettei sinulla ole aikaa tykkäillä exäsi kuvista. Joten riippuu todellakin tilanteesta. Mutta enpä yleensä edes halua tietää entisistä että sama vaikka tykkäilisit naisten kuvista. Itse kyllä vihaan entisiäni. Jos on lapsia niin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haittaa. En ymmärrä miksi muehellä olisi tarvetta tykätä eksän kuvista.
No jos vaikka kuvat ovat hyviä tai hauskoja? On kyllä rajoittunutta ajatella, että pitäisi aina tykätä puolisonsa kuvista, vaikka olisivat kuinka paskoja.
Mies31
Mua haittaa, että poikaystävä tykkää exänsä kuvista. Koska:
- hän on erittäin kaunis ja näyttävä nainen, tunnen hänen rinnallaan itseni harmaavarpuseksi
- luulin, että hän ei ole minkäänlaisissa tekemisissä hänen kanssaan enää
Mielenkiintoista on, että mieheni ei tykkää niistä vähäpukeisista herutuskuvista vaan just esim työhön liittyvistä, perhekuvista jne. Mut ihan taatusti näkee ja katselee niitä bikini-poseerauskuviakin...
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanoisin että nää vastaukset on bullshitiä. Kyllä varmasti suurin osa naisista on mustiksia jos mies tykkää eksän kauniista kuvasta. Kyllä minä teidät naiset tunnen.
Kuva voi olla kaunis, mutta jos ex ei ole omaan silmään kaunis niin minkäs voit.
Lisää kommentteja / kokemuksia?
T. 33
Vierailija kirjoitti:
Lisää kommentteja / kokemuksia?
T. 33
Aloitetaan vaikka siitä, että jos mieheni ex-puoliso olisi FB:ssä, minun pitäisi olla hänen ystävänsä nähdäkseni, ketkä kaikki hänen kuvistaan ovat tykänneet. Ellemme olisi aktiivisesti yhteydessä, FB:n algoritmi ei silti näyttäisi minulle hänen päivityksiään kuin satunnaisesti, eli minun pitäisi erikseen mennä niitä katsomaan. Minkä ihmeen takia tekisin niin?
Jos mieheni ex-puoliso olisi instassa, niin sama juttu. Jos hänellä olisi suljettu tili, minun olisi pitänyt pyytää päästä sen seuraajaksi. Jos hänellä olisi julkinen tili, minun pitäisi alkaa seurata sitä. Minkä ihmeen takia tekisin niin?
Muista kuin entisestä aviopuolisosta en edes tiedä mitään. Ei minulla ole mitään käsitystä, onko joku puolisoni FB-kontakteista hänelle "ex" vai vain yksi kavereista tai kavereiden vaimoista.
Jokseenkin lapsellinen ketju.
Riippuu kuvista. jos vaikka yhteisistä lapsista tai yhdessä hankitusta miehellekin rakkaasta lemmikistä vaikka, mielestäni se on varsin ymmärrettävää.
Kyllä haittaa, on vielä kiinnostunut exästä, jos tykkää sen kuvista.
Varmasti saisi kuulla asiasta, jos tämän huomaisin! Mies ei nimittäin KOSKAAN tykkää minun laittamista kuvista. Vaikka olisi kyseessä joku lapsen "saavutus" tai mikä tahansa mahtava juttu, niin peukkua ei paina. Mies voi mainita, että laitoitpa kivan kuvan pojasta faceen, mutta ei vahingossakaan "tykkää". Eli tässä valossa exän saamat tykkäykset eivät olisi ok.
Tulisin mustasukkaiseksi (ja olen tullutkin)
Mua haittaisi jos mies olisi somessa. Selfiet ja tykkäykset niin ala-astemeininkiä.