Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytätkö myymälävarkaan? Miksi, mikset?

Vierailija
30.12.2017 |

Juuri Alkossa normin näköinen pariskunta sulloi konjakkiplon vaatteiden alle rouvan kassiin. Aina käräytän.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA, HETI, ISOLLA ÄÄNELLÄ!!

Vierailija
42/44 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eiköhän se mene tarpeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun joku vie fillariasi, on vain hyvä, ettei vieressä seisova naapurisi puutu asiaan, kun eihän se sille kuulu ja tarpeeseen kun kuitenkin menee... Olette te kyllä yksinkertaisia.

Ja kas tuolla mukulaasi joku Jammu häiriköi, mut en nyt viitsi puuttua, kun ei kuulu mulle, ja ai katsos, tuolla Koskelan esiintymislavalla hakataan kaveria kuoliaaksi, mutta ei nyt viitsi puuttua, ei katsos kuulu mulle, eihän se minun lapseni, pyöräni, kauppani, elinkeinoni ole - tällä kertaa, hyvät yksinkertaiset! Mut hei, moraalihan on sellainen juttu, että minä ja minun lapseni saa kiusata, mutta minun lastanihan ei kiusata, minä voin aina nyt vähän jotain kaupasta tai sinulta viedä, mutta sinähän et minulta ota, oikeus on minun puolellani ja sinua vastaan. Kyllä ihminen on loogiselta ajattelukyvyltään heikko, psykologinen horjuva kyhäelmä, jota kait voisi kahdella jalalla liikkuvaksi itsepetokseksikin kutsua.

Vierailija
44/44 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanu kii ja käräyttäny. Olin ihan vapaapäivänä ostoksilla kaupassa, jossa oon töis. Näin näppärästi varastelevan teinin laittavan olut tölkkejä taskuunsa. Laitoin jo viestin siitä Ninnulle työkaverilleni joka on kassalla. Ei vaan poju ressukka tajunnu, ku kassalla maksoi muita ostoksia, että se verkkaripukunen nainen joka seisoo aivan hänen takanaan on kaupan myyjä vapaalla. Joten kiinniotto pienten rimpuilujen kera piristi vain arkea 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän