Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatuttaa uuden poikaystävän tapa kehua. Tulee vaan paha mieli

Vierailija
30.12.2017 |

"Sie oot IHAN kaunis", " Oot IHAN fiksu", ;"Oot IHAN nätti ". Vattu, minusta tuo " ihan" mitätöi koko kehun. Nuo kehut olisivat paljon paremmat ilman tuota "ihan". Onko mies nyt sit oikeesti sitä mieltä, että olen ruma ja tyhmä vai miksi lisää aina kehuihin tuon "ihan" eteen? Olisi mielummin hiljaa ja kehumatta ollenkaan, kun tuollaisesta tulee vaan paha mieli. >:[

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuumi, kun kerroit, ettet tykkään ihattelusta?

Vierailija
2/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaise se sika pellolle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun mielestä ihan fiksu on sama kuin tyhmä? 

Vierailija
4/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies oppaasta ei nosteta naista jalustalle. Ärrghpröötpruut sellasia ne pojat nykyään ovat ja luulevat että ei naiset tajuu ja et tommonen saa naisen ihastumaan enemmän.

Vierailija
5/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sillä on ihan iso ja tuntuu ihan kivalta rakastellessa.

Vierailija
6/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka tykkäisi? Tietääkseni kaikki tietävät "ihan kivan" esim. tarkoittavan lähes haukkua, eikä oikeasti kivaa. Enkä minä mitään kehuja kalastele, en vaan tahtoisi haukkujakaan.

Vierailija
7/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka tykkäisi? Tietääkseni kaikki tietävät "ihan kivan" esim. tarkoittavan lähes haukkua, eikä oikeasti kivaa. Enkä minä mitään kehuja kalastele, en vaan tahtoisi haukkujakaan.

Täh? Mun mielestä ihan kiva on sellanen keskiarvoa parempi, mutta ei mikään mestariteos. Ihan hyvä pizza on sellainen, jota syö mielellään, mutta ei paras pizza ikinä. Ootko joku savolainen vai miten sen noin tulkitset?

eri

Vierailija
8/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy ja mies vastaa ihan... eikö ap itse tiedä olevansa kaunis ja älykäs?

Vierailija
9/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma exäni kehui usein: "On sun hiukset kauniit VAIKKA ne onkin tummat.", "Sulla on kaunis vartalo VAIKKA se ei olekaan siro." ...

Vierailija
10/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma exäni kehui usein: "On sun hiukset kauniit VAIKKA ne onkin tummat.", "Sulla on kaunis vartalo VAIKKA se ei olekaan siro." ...

Näin. Lytätään naisen itsetunto, ettei se vaan jättäisi ja lähtisi muiden matkaan. Toimii hetken, kunnes nainen tapaa jonkun joka kohtelee hyvin. Älkää naiset hyvät alentuko ton tasoisten miesten" kanssa suhteeseen.

Vierailija
11/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on poikaystävä mutta kiukuttelee kun tämä ei kehu juuri niin kuten ap toivoisi?

Etsi uusi jos on pakko nykyisen käytöksestä valittaa pitkin nettiä.

Vierailija
12/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi on realisti, mutta voithan sä huomauttaa asiasta jos hän ei ole kiinnittänyt siihen huomiota. Todennäköisesti pitää sinusta kuitenkin juuri sellaisena kuin olet eli epätäydellisen täydellisenä.

Vierailija
13/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta, se oli ihan hyvää seksiä. Kulta sä olet ihan hyvä pano. Sä oot ihan komee mies. Musta on ihan kiva olla sun kanssa. Meillä on ihan kivaa yhdessä. Kokeilisit edes!

Vierailija
14/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä ajattelem mun entisiä suhteita niin sä oot ihan hyvä mies. Wlajam päin näköä.

Vierailija
15/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei tee sitä tarkoituksella, voi oppia saadessaan takaisin samalla mitalla.

"Kyllä sustakin voi tykätä" "seksi oli ihan ookoo".

Vierailija
16/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän et toi ärsyttää, mutta ei hän välttämättä oikeasti tarkoita mitään pahaa vaan hyvää.

Mun isä on samanlainen, jos hän sanoo et joku asia on "ihan ok" tarkoittaa et se on jopa loistavaa tai mahtavaa.  Jotkut ei vaan osaa kehua, mut ehkä hänen täytyisi itse myös informoida siitä omasta tavastaan sitten.

Vierailija
17/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ymmärtäisi jos toinen kyselee että olenko fiksu/kaunis jne. ja sitten on pakko vastata jotain vaikka toinen on omasta mielestä vähän hömelö tai ulkonäkö ei miellytä erityisesti, vaikkei tietty inhotakaan. Kokonaisuus oletettavasti kelpaa kun tapaillaan. Ei nyt kovin romanttisen tai mukavan kuuloista tämäkään mutta ehkä joku ymmärtää mitä tällä haen.

Joku outous tuossa on takana, ei normaalisti ihminen kehu noin että vähättelee samalla. Ehkä joku entinen on torpannut kaikki kehut ahdistumalla ja sanomalla "Älä valehtele, miks sanot noin ku oon oikeesti ihan ruma ja läski ja ja..." joten nyt poikkis yrittää laimentaa kehutkin :D Itse olin tuolla tavalla hölmö nuorempana olemattoman itsetuntoni kanssa. Nykyään rakastan kehuja omalta mieheltä ❤

Kysele varovasti että miksi sanot ihan fiksu ym. kun se ei ole mielestäsi kehu. Suuttuminen ei kannata kun tilanne menee siinä helposti lukkoon

Ja kyllä mäkin ahdistuisin! Käytännössä tarkoittaa minusta että et ole tyhmä. Tai et ole ruma. Etenkin nätti tarkoittaa muutenkin aika laimeasti miellyttävän näköistä, ja sitten kun sanoo ihan nätti niin se tarkoittaa jo ulkonäköä jota kestää katsella ja voi panna mutta ei erityisesti viehätä. Mutta voi olla että poikaystävä näkee asiat eri tavalla.

Vierailija
18/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuon ihan sanankin voi sanoa monella eri äänenpainolla tai eleellä. Jos vaikka sanoisi, että no mutta sehän meni ihan hyvin, niin se ois mun mielestä jopa ihan kannustavaa...

Vierailija
19/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko olla ihan terve?

Vierailija
20/30 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niinkin, että miehet käyttävät ilmaisua "ihan nätti" pohtimatta tai analysoimatta asiaa sen kummemmin. Miehen sanastossa "ihan nätti" voi olla oikeasti nätti.  

En tietenkään tunne ap:n poikaystävää tai tiedä, mitä tämä ajattelee. Tuli vain mieleen tällainen näkökulma, koska itse keskustelin joskus samasta asiasta oman miesystäväni kanssa. Suivaannuin joskus, kun mies kuvaili minua sanoilla "ihan nätti", "ihan kivan näköinen" tms. Mies puolustautui sanomalla, että hänen sanastossaan "ihan nätti" kuuluu kyllä kategoriaan "nätti", tai että hänen mielestään "ihan nätti" ei missään nimessä ole "ei-nätti". Kysyin häneltä jopa, että pitääkö hän minua rumana - siihen hän vastasi, että "ihan nätti" ei missään tapauksessa ole "ruma", päinvastoin. 

Minun mieheni on matemaattisesti ajatteleva ja analyyttinen. Keskustellessamme on käynyt myös ilmi, että hän ei pidä itseään sosiaalisesti lahjakkaana eikä aina tiedä, miten tilanteissa pitäisi olla tai mitä ihmiset haluavat kuulla. Eipä tuossa mitään. Tärkeintä on se, että hän ei tarkoita mitään pahaa eikä ole koskaan halunnut loukata minua. Edellä kuvaamassani tilanteessa oli kyse myös siitä, että olin itse kysynyt mitä hän ajattelee ulkonäöstäni. Ehkä tunsin itseni sillä hetkellä epävarmaksi ja halusin kuulla jotain muuta kuin "ihan nätti".

Kannattaa siis ottaa tämä näkökulma huomioon. Kukaan ei ole ajatustenlukija eikä tiedä, mitä toinen haluaa kuulla tai miten haluaa itseään kehuttavan. Ihmiset myös ottavat muiden sanomiset eri tavalla: joku voi yllättyä siitä, että häntä sanotaan "ihan nätiksi" ja pitää sitä suurena kohteliaisuutena - jonkun toisen mielestä se taas kuulostaa vähättelevältä ja ehkä suoranaiselta v*ttuilulta. Kai se riippuu siitä, millaista palautetta on saanut aiemmin, onko tottunut saamaan kehuja ja myös siitä, kaipaako kehuja. 

N37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi