Minkälaiseen mieheen/naiseen olette viimeksi ihastuneet?
Kommentit (40)
Ujohkoon, mutta kohteliaaseen naiseen. En voi vaan unohtaa tätä naista
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasitte?
Ujohkoon, kilttiin ja tunnolliseen naiseen. Hymyilee paljon ja on hyväntuulinen eikä valita juuri mistään. Hän ajattelee muita ja hänellä on paljon ystäviä ja hänen kanssaan on helppo ja rento tunnelma. Oikea työpaikan piristys. Ihme että on sinkku..itse en ole.
10v liian nuoreen mieheen vaikkei ollut tarkoitus :(
Tummaan, lämpimään, tilanteen vaatiessa venyvään kykenevään tai jopa kovettuvaan noin 19 cm pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasitte?
Töissä...
Hauskaan ja salaperäiseen. Seurassani vaikuttaa ujolta etten tiedä miten lähestyn ettei säikähdä ja juokse karkuun.
Firman kesäjuhlissa jo muutama vuosi sitten. Aurinkolasit silmillä hymyilit ja näytit nauttivan päivästä. Seuraava kerta jo johtikin jutteluun, kun pyysin esittelemään meidät. Mutta kun olen naimisissa ja varmaan sinäkin tahollasi. Kiva oli kuitenkin ihastua :)
Työpaikalla ihastuin työkaveriini. Mies on minua kuusi vuotta vanhempi, lyhyt, ruumiinrakenteeltaan "sirohko", ei todellakaan mikään klassisen komea. Mutta mielestäni kivannäköinen, koska hänen mahtava persoonallisuutensa välittyy kaikesta. Hän on siis erittäin älykäs, kohtelias, taitava työssään, hienovvarainen, luova ja meillä on samanlainen sarkastinen ja "kuiva" huumorintaju. Lisäksi hän pukeutuu kivasti, on aina puhdas, tuoksuu hyvältä.
Olen itse 28v ja työpaikallani ihastunut
Erääseen eronneeseen 50v mieheen jolla on lapsia.
Olen aina tykännyt vanhemmista miehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasitte?
mikset ota yhteyttä tähän henkilöön?
About 170cm pitkään, ulkomaalaiseen, pullukkaan, liian karvaiseen, ujohkoon introverttimieheen. Yleensä ihastun vastakohtiin.. mutta ihastuminen loppui ensimmäisiin treffeihin. Liikaa kerralla, puhui jo suhteesta ja yhteenmuutosta. Ei ei ei..
Vaaleaan, itseeni 13 v vanhempaan mieheen. En tiedä, onko varattu vai vapaa. Silmät ovat lämpimät, älykkäät ja vähän surumielisetkin.