Minkälaiseen mieheen/naiseen olette viimeksi ihastuneet?
Kommentit (40)
Ihanaan naiseen, jossa riittää kerroksia.
Tummaan ja täydelliseen mieheen, jolla on lämmin sydän ja joka osaa käsitellä minua.
Sellaiseen älyttömän kohteliaaseen ja hymyilevään nuoreen mieheen. Availee aina ovia, katsoo silmiin ja juttelee mielellään niitä näitä. Vaikuttaa hirveän lämpimältä ja hyvältä tyypiltä, pinnan alla on silti jotain mistä en saa oikein otetta ja se lisää kiinnostusta varmasti lisää. On tumma ja urheilullinen. Huoh.
Blondi, pieni ja vähän keijumainen tyttö. Hymyilee paljon, iloinen. Varattu tietenkin kuten kaikki hyvät ja fiksut naiset tuppaa olemaan. Tuo status nyt tietysti nostaa hänet vielä korkeammalle, sinkuissa yleensä on aina jotain vikaa (ainakin minussa on ja kaikissa niissä kakkoslaadun muijissa joita olen tässä viimeisen vuoden sisään joutunut treffailemaan).
Vierailija kirjoitti:
Blondi, pieni ja vähän keijumainen tyttö. Hymyilee paljon, iloinen. Varattu tietenkin kuten kaikki hyvät ja fiksut naiset tuppaa olemaan. Tuo status nyt tietysti nostaa hänet vielä korkeammalle, sinkuissa yleensä on aina jotain vikaa (ainakin minussa on ja kaikissa niissä kakkoslaadun muijissa joita olen tässä viimeisen vuoden sisään joutunut treffailemaan).
Oletko Ville kenties?
Nigerialainen rekkalesbo. Herkkä ja tunteellinen kuin rasvaprässi.
Älykkääseen, hauskaan, vähän introverttiin mieheen.
Mielikuvitus mieheen. Näytti ihan eriltä livenä ja luonne oman harhani tuotosta. Oon vieläkin ihastunut tähän ihanne mieheen, vaan kun ei ole totta.
:(
Ihastuin mielikuvaan, mies ollutkaan yhtään mitä kuvittelin. Luulin herkäksi, empaattiseksi, tunteelliseksi ja ennenkaikkea sinkuksi. Paljastui kusipääksi ja vieläpä varatuksi. No en ole ihastunut enää.
Sellaiseen mieheen, jonka silmissä on kaikki.
Roimasti ylipainoiseen ja kroonisesti sairaaseen, mutta älykkääseen, hyväsydämiseen ja hauskaan mieheen. Nyt ollaan yhdessä ja olen onnellinen :)
Hassuun, kaljuun ja lyhyeen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiseen mieheen, jonka silmissä on kaikki.
Outoa ihastua tuollaiseen kaiken kyylääjään.
Ujoon, mutta kohteliaaseen mieheen, joka on minua viisi vuotta vanhempi. Hän on tunnollinen ja avulias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Ville kenties?
Ootko Tatjana?
Aitoon ja ihanaan itseäni paljon nuorempaan tyttöön.
15 vuotta vanhempaan työkaveriini.
Sellaiseen ujonpuoleiseen työyhteyksistä tuttuun ihmiseen jonka kanssa emme ole koskaan keskustelleet :) Ottaa usein silmäkontaktia niin on kiinnittänyt huomioni vaikka siis en mitenkään tunne edes.