Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Proppuongelma

Vierailija
30.12.2017 |

Voivatko proput aiheuttaa jatkuvan palantunteen ja kröhimisen tarpeen? Minulla on nielussa valtavat onkalot joista puristan inhottavaa proppumähmää usean kerran viikossa. Ei siis kyse yksittäisistä pikku palleroista. Suussa on koko ajan paha maku ja tuntuu kuin limaakin erittyisi. Kuinka helposti pääsee nielurisaleikkaukseen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullauttelin pikkusormella tai pikkulusikan tylpällä kahvapäällä. Joka aina putsataan ennen ja jälkeen toimituksen. Muista hygienia.

Mulla kasvoi toiseen tuumoriklöntti ja se nielurisa leikattiin. Kovasti peloteltiin hyksissä miten nielurisaleikkauksiin liittyy riskejä. No 10 vuotta myöhemmin toinen risa äityi nielutulehdukseen ja päivystyksestä antiobioottitiputukseen.

Ja sitten leikattiin. Leikkaukset toipumisineen on olleet erittäin kivuliaita, mutta kun haava on parantunut, ihanaa kun proppuja ei enää ole.

Kaikilla ei leikata, mutta on vain huolehdittava hygieniasta. Omat liian kovat painelut voi vaan vaikeuttaa ongelmaa. Ja myös pestävä hampaat hyvin, proput on ilmeisesti ruoantähteitä. Ikävä vaiva, mutta kyllähän keho muuttuu, voihan vaiva hävitäkin.

Vierailija
22/22 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus toivon että olisi semmomen putki, hän kuin hammaslääkärissä se joka imee ylimääräiset vedet. Hirveellä paineella imasis ne kaikki proput ja möhnät kertaheitolla :D Ai että olis nannaa ja puhdas olo.

Oon miettiny samaa! Saisko itse kehiteltyä vaikkamehupillistä ja imurista moisen? 😁 ap

Toimisikohan sellainen vauvojen räkäimuri tuossa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla