Miksi Laura Huhtasaari asuu vanhassa puutalossa köyhien alueella
Luulisi että hänen tuloillaan saisi Porista 2000-luvulla rakennetun asunnon. Ainakin keskustasta eikä mistään slummialueelta.
Kommentit (80)
Eikös sitä Veken autojen polttamistakin tutkita nyt vakuutuspetoksena?
Vierailija kirjoitti:
Ei Porissa ole slummialueita, joissa olisi omakotitaloja.
koko Pori on slummi
Vierailija kirjoitti:
Ei Porissa ole slummialueita, joissa olisi omakotitaloja.
Kaanaa, Enäjärvi, osa Musaa, entisen Lavian ja Noormarkun alue. Onhan niitä kauempana ja lähempänä keskustaa. Vanhakoivisto on myös kauhean huonokuntoista aluetta. Etuovessa postinumero 28360.
Laura vois olla trendikkäämpi ja asua vaikka jokirannassa :)
Luin Huhtasaaren HS ehdokashaastattelun eilen. Aika valaisevaa ja samalla myös surullista luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä 45000 euron luksus paritalo ihan Lauran naapurista. Onko niin että kaikilla porilaisilla ei ole varaa tällauseen?
Ainoastaan porilainen voi vit##uilla porilaisille näin tyhjentävästi :)
Porilainen siis vittuili kaikille porilaisille? Kun senhän me porilaiset tiedämme ettei kaikilla porilaisilla ole varaa tuohon. Muutenhan kaikki asuisivat noissa vanhoissa puutaloissa. Suuri osa porilaisista asuu paikoissa kuten sampola, impola, pormestarinluoto, pihlava...Ja sitten niitä isoja hometaloja on tehty kalaholmaan jne. Jospa kommentin jättäjä on itse rakentanut ylihintaisen pytingin jonnekin kaupungin laitamille???
Reposaaressakin on halpaa ja kaikki sieltä haluaisi mökin mutta jostain syystä kauppa ei käy.hmmm.
Kuka nyt Reposaareen muuttaisi kun Mäntyluodossa/Uniluodossa on paljon paremmat puitteet? Sen takia täällä ei myynnissä olekaan kuin harvoin asuntoja ja nekin myydään todella nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä 45000 euron luksus paritalo ihan Lauran naapurista. Onko niin että kaikilla porilaisilla ei ole varaa tällauseen?
Ainoastaan porilainen voi vit##uilla porilaisille näin tyhjentävästi :)
Porilainen siis vittuili kaikille porilaisille? Kun senhän me porilaiset tiedämme ettei kaikilla porilaisilla ole varaa tuohon. Muutenhan kaikki asuisivat noissa vanhoissa puutaloissa. Suuri osa porilaisista asuu paikoissa kuten sampola, impola, pormestarinluoto, pihlava...Ja sitten niitä isoja hometaloja on tehty kalaholmaan jne. Jospa kommentin jättäjä on itse rakentanut ylihintaisen pytingin jonnekin kaupungin laitamille???
Reposaaressakin on halpaa ja kaikki sieltä haluaisi mökin mutta jostain syystä kauppa ei käy.hmmm.
Kuka nyt Reposaareen muuttaisi kun Mäntyluodossa/Uniluodossa on paljon paremmat puitteet? Sen takia täällä ei myynnissä olekaan kuin harvoin asuntoja ja nekin myydään todella nopeasti.
Kuka Mäntyluotoon haluaa muuttaa??? Siellähän on yhtä halpaa kuin Reposaaressa mutta rumempaa. Eikä mitään palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten ole tajunnutkaan että Huhtasaari on Porista. Mukavaa. Toivottavasti porilaiset äänestävät. Itse olen tajunnut kyseisen kaupungin potentiaalin vasta äskettäin:)
Olen vähän siinä ja siinä. Häiritsee se seikka, että Huhtasaari on kreatonisti.
Niin no se on kyllä...mutta onko sillä merkitystä presidentin työssä? Minusta olisi kyllä kiva jos Suomi saisi presidentin joka ei kumartelisi Euroopan Unionille:)
Toivottahan Saulikin aina Jumalan siunausta kansalle uuden vuoden puheessaan, samoin teki Ahtisaari ja sekö on paha?
Jos Huhtasaari pääsisi presidentiksi, hänenkin toivotuksensa jäisivät tuohon Jumalan siunaukseen kerran vuodessa, muu on presidentin raakaa työtä, jos näin voi sanoa. Valtaa ei presidentillä juuri olekaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten ole tajunnutkaan että Huhtasaari on Porista. Mukavaa. Toivottavasti porilaiset äänestävät. Itse olen tajunnut kyseisen kaupungin potentiaalin vasta äskettäin:)
Lauran miehen sukua on Jehovien piireissä.
Laura EI OLE jehova ja jos jossakin sattuu joku Huhtasaari-niminen jehova olemaan, ei hän välttämättä ole Lauran miehelle mitään sukua.
Mutta kun Sauli-trollin on vaan ihan PAKKO leipänsä edestä keksimällä keksiä Huhtasaaresta kaikkea mahdollista pahaa ja nimenomaan KEKSIÄ, koska muuten sitä pahaa ei hänestä löydy.
Minkä takia jonkun omakotitalo on naurun aihe? Yleensä niitä arvokkaissa asunnoissa asuvia kansainedustajia vihataan mutta nyt pitäisi näköjään myös vihata tavallisesti asuviakin
Ei porilaisasunnoilla mitään kauheata arvoa ole. Myin ison talon sieltä ja ostin Tampereelta kaksion. Hesassa olisin saanut pienen yksiön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura EI OLE jehova ja jos jossakin sattuu joku Huhtasaari-niminen jehova olemaan, ei hän välttämättä ole Lauran miehelle mitään sukua.
Mutta kun Sauli-trollin on vaan ihan PAKKO leipänsä edestä keksimällä keksiä Huhtasaaresta kaikkea mahdollista pahaa ja nimenomaan KEKSIÄ, koska muuten sitä pahaa ei hänestä löydy.
Miehen sukunimi on Lämsä :)
Ei ole ottanut edes miehensä sukunimeä. Pöh.
Vierailija kirjoitti:
YyterinNeito kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauraahan äänestetään ihan kaikkialla muuallakin, kuin Porissa - hänhän on kansansuosikki.
Porin Yyteri on ihana paikka kesäisin - ihan valkoista hiekkaan kaikkialla, mäntyjä harvakseen ja IHANA meri!!
Et oo varmaan käynyt Yyterissä pitkään aikaan :)
Lapsena asuin siellä ja oli ihana paikka - jäänyt siitä ihanat muistot koko perheen kesäisistä rantareissuista Yyteriin silloin vielä "vanhassa Suomessa".
Mitä siellä on niin konkrettisesti muuttunut? Eikö siellä olekaan enää hohtavan valkoista hiekkaa, mäntyjä ja ihanaa merta?? Silloin männyt olivat sellaisia ihan pieniä männynkäkkyröitä, nyt varmaan isoja puita. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Lauran miehen sukunimi ole Huhtasaari ? Huhtasaari itse on kotoisin entisestä Vilppulasta, nykyisestä Mänttä-Vilppulasta, ei alunperin Porista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YyterinNeito kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauraahan äänestetään ihan kaikkialla muuallakin, kuin Porissa - hänhän on kansansuosikki.
Porin Yyteri on ihana paikka kesäisin - ihan valkoista hiekkaan kaikkialla, mäntyjä harvakseen ja IHANA meri!!
Et oo varmaan käynyt Yyterissä pitkään aikaan :)
Lapsena asuin siellä ja oli ihana paikka - jäänyt siitä ihanat muistot koko perheen kesäisistä rantareissuista Yyteriin silloin vielä "vanhassa Suomessa".
Mitä siellä on niin konkrettisesti muuttunut? Eikö siellä olekaan enää hohtavan valkoista hiekkaa, mäntyjä ja ihanaa merta?? Silloin männyt olivat sellaisia ihan pieniä männynkäkkyröitä, nyt varmaan isoja puita. :-)
Yyteri on entinen loistokas uimaranta. Hotelli ja palvelut (mm bussiyhteys ja kaupat) on ajettu alas. Rappio alkoi kun Rantasipi suljettiin.
Nyt siellä pyörii vain yksinäinen merituuli. Eikä sekään aina.
Kysyn vielä uudestaan. Miksi se joku ei rikkonut ikkunoita kokonaan ihan sisälle saakka, jos talo oli autiona?
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vielä uudestaan. Miksi se joku ei rikkonut ikkunoita kokonaan ihan sisälle saakka, jos talo oli autiona?
Ei ole taidot riittäneet. Ihmekös tuo kun ylipäätään moiseen ryhtyy. Ei ole tervepäisen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Uutisointiin riitti ulommaisten ruutujen rikkominen.
Ajatella, että presidenttiehdokkuus on altistanut koko kansan Lauran näinkin rajun terrorismin kohteeksi!
Lauran kampanja tarvitsi hieman nostetta ja näkyvyyttä. Näin sitä saatiin ihan mukavasti.