Miksi Laura Huhtasaari asuu vanhassa puutalossa köyhien alueella
Luulisi että hänen tuloillaan saisi Porista 2000-luvulla rakennetun asunnon. Ainakin keskustasta eikä mistään slummialueelta.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
En muuten ole tajunnutkaan että Huhtasaari on Porista. Mukavaa. Toivottavasti porilaiset äänestävät. Itse olen tajunnut kyseisen kaupungin potentiaalin vasta äskettäin:)
Lauraahan äänestetään ihan kaikkialla muuallakin, kuin Porissa - hänhän on kansansuosikki.
Porin Yyteri on ihana paikka kesäisin - ihan valkoista hiekkaan kaikkialla, mäntyjä harvakseen ja IHANA meri!!
Vierailija kirjoitti:
Laura Huhtasaari on haltia ja on kotoisin Rivendalesta. Hän on köynyt korjauttamassa korvansa.
Alla olevassa kuvassa korvia ei ole vielä korjattu. Selvä haltia.
https://im.mtv.fi/image/6161834/landscape16_9/1024/576/a201e404d438f15e…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura Huhtasaari on haltia ja on kotoisin Rivendalesta. Hän on köynyt korjauttamassa korvansa.
Niin, Laura on kaunis, kuin sadun keijukainen, mutta ihan oikea nainen kuitenkin!
Hänestä saisimme olla tosi ylpeitä maailmalla...
Kehuskelisi maailmalla, että Suomi häviäisi sodan Venäjää vastaan yhdessä päivässä. Siksi kannattaisi oikeastaan antautua heti tänään. Uskoo luomisteoriaan.
Oletko robotti vai lihaa ja verta oleva Putin-trolli? Vai pelkällä munalla äänestävä tyhjäpää?
YyterinNeito kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten ole tajunnutkaan että Huhtasaari on Porista. Mukavaa. Toivottavasti porilaiset äänestävät. Itse olen tajunnut kyseisen kaupungin potentiaalin vasta äskettäin:)
Lauraahan äänestetään ihan kaikkialla muuallakin, kuin Porissa - hänhän on kansansuosikki.
Porin Yyteri on ihana paikka kesäisin - ihan valkoista hiekkaan kaikkialla, mäntyjä harvakseen ja IHANA meri!!
Voin hyvin kuvitella Lauran Yyterin hiekkarannalle - hänen hiuksensa ovat yhtä vaaleat kuin Yyterin hiekka... :-)
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän siinä ja siinä. Häiritsee se seikka, että Huhtasaari on kreatonisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no se on kyllä...mutta onko sillä merkitystä presidentin työssä? Minusta olisi kyllä kiva jos Suomi saisi presidentin joka ei kumartelisi Euroopan Unionille:)
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että hänen tuloillaan saisi Porista 2000-luvulla rakennetun asunnon. Ainakin keskustasta eikä mistään slummialueelta.
En äänestä huhtasaarta, mutra miksi hitossa joku vaihtaisi omakotitalon ASUNTOON?
Tämän täytyy olla hesalainen kysymys....
Vierailija kirjoitti:
YyterinNeito kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin hyvin kuvitella Lauran Yyterin hiekkarannalle - hänen hiuksensa ovat yhtä vaaleat kuin Yyterin hiekka... :-)
No nyt Teuvo..soosoo!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Laura on kaunis, kuin sadun keijukainen, mutta ihan oikea nainen kuitenkin!
Kehuskelisi maailmalla, että Suomi häviäisi sodan Venäjää vastaan yhdessä päivässä. Siksi kannattaisi oikeastaan antautua heti tänään. Uskoo luomisteoriaan.
Oletko robotti vai lihaa ja verta oleva Putin-trolli? Vai pelkällä munalla äänestävä tyhjäpää?[/quote
Voi kuule, jos minä olen Putin-trolli, niin sinä olet kuunatsi - yhtä todennäköisiä vaihtoehtoja molemmat.
Mutta totuus on kuitenkin se, että olet Niinistön maksama nettitrollaja, sillä Sauli alkaa olla jo TOSI huolissaan tulevista vaaleista, siksi valjastanut tännekin suuren trollikaartin, rahaa kun sattuu olemaan aika paljon.
Kukapa EI uskoisi luomisOPPIIN, sen sijaan evoluutioTEORIAAN ei usko enää kukaan vakavasti otettava tiedemies. EvoluutioTeoria kun on vain vaivaiset 150 vuotta vanha ja Luomisoppi sentään 6000 vuotta vanha.
Söin kyllä äsken munia leivän kanssa, mutta en tajua, miten sillä munalla äänestetään?
Mitä anatomiaan tulee, munia löytyy kyllä koko sarja ja päässä liikkuu aika paljon muutakin kuin sinun korostamasi alapääasiat.
Laura ei ole elitisti, vaan tavallinen kansannainen kuten kuka tahansa meistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YyterinNeito kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt Teuvo..soosoo!!!
Kuka Teuvo??? Olen ihan toisenniminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran miehen sukua on Jehovien piireissä.
YyterinNeito kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo varmaan käynyt Yyterissä pitkään aikaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä 45000 euron luksus paritalo ihan Lauran naapurista. Onko niin että kaikilla porilaisilla ei ole varaa tällauseen?
Ainoastaan porilainen voi vit##uilla porilaisille näin tyhjentävästi :)
Porilainen siis vittuili kaikille porilaisille? Kun senhän me porilaiset tiedämme ettei kaikilla porilaisilla ole varaa tuohon. Muutenhan kaikki asuisivat noissa vanhoissa puutaloissa. Suuri osa porilaisista asuu paikoissa kuten sampola, impola, pormestarinluoto, pihlava...Ja sitten niitä isoja hometaloja on tehty kalaholmaan jne. Jospa kommentin jättäjä on itse rakentanut ylihintaisen pytingin jonnekin kaupungin laitamille???
Reposaaressakin on halpaa ja kaikki sieltä haluaisi mökin mutta jostain syystä kauppa ei käy.hmmm.
Jaa. Nyt huomasinkin että tyyppi ei ole syntyperäinen porilainen joten kannatusta ei varmaan heru sieltäpäin. Mutta kuka rikkoo lapsiperheen ikkunoita? Se on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Nyt huomasinkin että tyyppi ei ole syntyperäinen porilainen joten kannatusta ei varmaan heru sieltäpäin. Mutta kuka rikkoo lapsiperheen ikkunoita? Se on sairasta.
Ja miksi ikkunoista oli rikottu vain ulkolasi?
Olisi ollut mahdollisuus rikkoa kumpikin ja kunnolla, jos kerran asukkaat olivat ulkomailla laskettelemassa.
En äänestä ulkonäön perusteella. Enkä äänestä kreationistia.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkös se Arhinmäen Pave asuu lääkärimuijansa kanssa jossain opiskelija-asuntolassa?
Arhinmäki asuu muijineen köyhien talossa, jossa on TULORAJAT, mutta nepä ei koske eduskuntaherraa.
En oikein ymmärrä tätä pressavaalien ympärillä pyörivää hehkutusta. Niinistö valitaan, se on selvä.
Muilla ei ole mitään jakoa. Ei kakkos- tai kolmostilasta saa mitalia.