Jaksaisitteko elää tähänastisen elämänne uudestaan?
Kommentit (20)
Sen verran raskas ollut, että tappaisin itseni jos toiseen kertaan pitäisi elää.
En todellakaan jos mikään ei muuttuisi. Ei ole kiva elämä ollut minulla.
En mistään hinnasta. Ekasta 20 vuodesta saisi muuttaa monta asiaa.
Jättäisin ikävuodet 35-40 väliin mielelläni. Muuten ihan ok.
Ei helvetissä, nyt kun vihdoin on kaikki hyvin.
sanoisin, että en. ehkä lapsuusvuodet kun kaikki oli leppoisaa ja kivaa, mutta en teinivuosia.
En jaksaisi. Jos kaikki pitäisi elää koulukiusaamisesta ja vuosien yksinäisyydestä lähtien uudestaan, niin se olisi liikaa.
En todellakaan, hirveä ajatus. Mutta jos nyt saisi aloittaa puhtaalta pöydältä uudesttaan, niin toivottavasti tekisin parempia valintoja.
En! Ehdottomasti en!! Ollut sellaista pa**aa, että en eläisi hetkeäkään uudestaan...
Let's see...
Seksuaalinen hyväksikäyttö lapsena, koko peruskoulun ajan kestänyt koulukiusaaminen, sekä kylmä ja empatiakyvytön äiti veisi jo lapsuudesta kaiken ilon. Sitten siihen huono parisuhde, joka veti itsetunnon ihan matalaksi näin aikuisiällä... Mulla on ikää vasta 20v mutta en tosiaan jaksaisi käydä tätä uudelleen läpi. :D
Tuntuu että en. Mahdotonta sanoa.
Mutta jos tietäisin alusta pitäen mitä kaikkea on kestettävä, musertuisin.
Sitä en tiedä, mitä käytännössä tapahtuisi.
Mä välillä leikittelen ajatuksella että saisin elää uudestaan, ainakin tietyt hetket. Vastustaisin koulukiusaajiani, hakisin apua alkoholiperheelleni.. lapsena ja nuorena alistuin kohtalooni, nyt tiedän että olisin voinut toimia ja hakea apua. Mutta, loppu hyvin kaikki hyvin.
Mun koko nuoruus oli täyttä paskaa täynnä. Oli väkivaltaa, masennusta, hyväkskäyttöö, päihteitä ja tyhmyyksiä. Tekisin silti kaiken uudestaan jos saisin tavata avomiehen uudestaan, rakastua ja tulla raskaaks.
Kyllä jaksaisin, nyt kun tietää että siitä selviää.
Mulla on ollut hyvä elämä, mutta joitakin raskaita vuosia, erittäin raskaita, mutta niistäkin selvittiin.
Muistakaa että surujen summa on vakio, jos niitä ei ole vielä tullut, ovat vielä edessä.
Ehdottomasti eläisin uudelleen aina vuoteen 2009 saakka. Laman myötä meni kaikki.
Jos mitään ei saisi muuttaa, niin enpä oikeastaan.