Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

* TOUKOJEN TORSTAI *

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan jo nyt tänään, kun en enää tällä viikolla tänne varmaankaan ennätä.

Käytiin esikoisen kanssa aamulla kauppoja kiertämässä ja ostettiin hänelle lenkkarit. Kaupassa ei suostunut juurikaan kenkiä kokeilemaan, mutta kotiin tultua oli niin innoissaan kävelemässä uusien kenkien kanssa ja keimaili peilin edessä;). Onneksi tuli silti ostettua sopivan kokoiset kengät.

Oli muuten jo tuolloin aamusta kaupoissa aivan kauheasti väkeä.

Ihanan keväisiä ilmoja ollut nyt. Eipä laitettu tänään edes niitä talvivaatteita enää ylle ja hyvin tarkeni.

Vauvalle ei mitään uutta. Olisin jo ihan valmis synnyttämään. On tehnyt jo monena iltana mieli lähteä ulos lenkille tai pyöräilemään, mutta ei oikein onnistu vielä. Supistuksia tulee heti jos kävelemäänkin lähtisi. Tekee niin kauheasti mieli jo urheilla!

äiskä-04 rv 33+4

Vierailija
22/26 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEIPS!

Vihdoinkin se aurinko uskaltaa näyttäytyä!Toivottavasti koko pääsiäinen olisi yhtä aurinkoinen.

JJ-82 :olipas sulla tosiaan inhottava lääkärikäynti.Itsellänikin sattui yksi huono käynti,josta täällä palstallakin valitin.Päätin tämän tapauksen johdosta vaihtaa lääkäriä.Ja se kannatti.Tänään mulla oli tämä toinen lääkäri ja kaikki meni hyvin.Hän oli miellyttävä ja asiansa osaava.Sain kysellä kaikenlaista eikä jäänyt mitään epäselväksi.Tosin ei sekään käynti ajallisesti niin kovin pitkä ollut.

vauveli on siis raivotarjonnassa,ei vielä laskeutunut kovin alas, vaikka musta tuntuu, että vauvan pää on tosi alhaalla.Lapsivettä oli hyvin, mutta mulla kaikki paikat hyvin kiinteät ja kiinni, joten lääkärin mukaan tuskin synnytän ainakaan pariin viikkoon.Tosin ei¨hän sitä kukaan tiedä varmaksi, milloin pikkuinen tähän maailmaan päättää tulla.

Mullakin vihdoin oli eilen se vihoviimeinen työpäivä.En ole tosin saanut Kelalta mitään päätöstä vielä äippärahasta, koska eivät työnantajan mukaan olleet uskoneet, että mä olen tosiaan ollut vielä töissä.

Hyviä pääsiäispyhiä kaikille!

Ahava ja vauveli rv 37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa uudelle toukokuiselle!!! (nimimerkki pääsi jo unohtumaan...) Kohta lähden hakemaan esikkoa tarhasta, mutta jos sitä ennen ehtisin muutaman rivin kirjoittaa, kun on viime aikoina jäänyt vähemmälle.

Eilen neuvolassa oli kaikki OK, painoa vaan tuntuu tulevan viikossa melkein aina se kilo. (Nyt tullut yhteensä 13 kg.) Ja sf-mittakin oli jo 35. Nyt jo painan enemmän kuin esikkoa odottaessa viimeisilläni ja kaikki housut kiristää. Syön mielestäni normaalisti ja turvotustakaan ei oikeastaan ole. Ehkä syynä on sitten tuo liikkumisen vähäisyys. Ennen raskautta kuntoilin säännöllisesti, mutta nyt on saanut kävelylenkitkin unohtaa. Supistelee niin herkästi ja vauvan pää painaa niin alhaalla jo, että välillä käveleminen tuntuu ihan mahdottomalta. Nyt tulee päivittäin jo melko kipeitäkin supistuksia. Toivottavasti pikkuinen kuitenkin malttaisi pysyä masussa vielä ainakin muutaman viikon, vaikka äitiä kyllä jo ahdistaa...

Hyvää pääsiäistä kaikille!!!

emmi-liini rv 35+0

Vierailija
24/26 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempityksiä kaikille kipeille, ja terveille toivotaan säästymistä sairasteluilta! Olisi kuitenkin " ihan kiva" , että olisi edes suurin piirtein terve sitten synnyttämään lähtiessä!

Viime viikonlopun oksutaudin jälkeen alkoi sitten flunssa vaivaamaan ja pikkulämpöä on taas tänään. Ikävää tämä kipeänä olo, ei pelkästään taudin vuoksi vaan siksi, että viikon päästä olisi vika koe, ja tehtävien palautuksia ja paljoa mitään en ole tämän reilun viikon aikana saanut tehtyä. No ehkä jostain revin voimia ja saan kunnialla kurssin läpi...peukut pystyyn!

Käytiin eilen miehen kanssa Tyksin tutustumiskäynnillä/ synnytysvalmennuksessa. Todella hiljaisilta ainakin silloin vaikutti niin synnyttäneiden osasto kuin synnytys osastokin. Synnyttämässä taisi olla sillä hetkellä vain kaksi tai kolme,kun saleja on 11 käytössä. Synnyttäneiden osaltolla päästiin kurkkaamaan yhteen huoneista, joka oli täysin tyhjillään. 3 äitiä ja vauvaa mahtuu yhteen huoneeseen, mutta toivottavasti ei olisi niin ruuhkaista kun itse sinne menee, huoneet ovat kyllä tosi pienet. Tuntuu uskomattomalta, että kohta sinne itsekin mennään....

Taidan mennä pienille päiväunille keräämään voimia!

mukavaa pääsiäistä kaikille, nauttikaa pääsiäismunista!

auringo + pampero 35+0 (hui)

Vierailija
25/26 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen vietetään ihan kotosalla, ellei sitten sunnuntaina lähetä sinne messukeskukseen. Nyt näyttää siltä, että jää väliin, kun välimalli ainakin on räkänen ja yskii. Ja minä oon edelleen kipeenä.

Tänään soitti lekurikin ja nyt alotetaan sitten keskimmäiselle astmalääkitys. Toivottavasti siitä on apua.

Kenkäkauppoja on kierrelty täälläkin ahkerasti, eikä vieläkään oo keskimmäiselle kesäks kenkiä! Kahen kaupungin kaikki kaupat oon jo käyny. Ei löydy kapeeseen ja littanaan jalkaan tarpeeks kapealestistä tukevaa kenkää, missä riittäis nilkassa ja jalkapöydän päällä säätövara... Kauhee stressi! Ja tolle pitää nimenomaan löytää hyvä, tukeva nahkanen kävelykenkä tai sandaali, kun on jaloissa virheasento.

Eilen supisteli oikein komeesti reilut 5 tuntia. Tasasesti oli väli 3-4 minuuttia, mutta kun on vaan harjotussuppareita. Kyllähän nekin jo tuntuu, niin ettei mitään pysty oikein samalla tekemään. En edes tiedä onko mulla sitä vikaa lääkärikertaa ollenkaan. Haluun kyllä sinne mennä, kun ei välttämättä enää polilla tarvii käydä.

Nyt on alkanu mietityttämään, että mitenköhän toi meijän kuopus suhtautuu tulokkaaseen! On niin hirvee uhmaikä menossa, että tosissaan käydään tahtojen taisteluita ihan joka asiasta. Ja on oikee äitin takiainen. Eilen meni hermo neitokaisella, kun en antanu tuoda pihalta leikkitraktoria sisään. Raivos melkein tunnin. Kieri lattialla, potki huusi ja raivos...

Edelleen toivotan voimia sairastelijoille! Ite yleensä säästyn mahataudeilta *kopkop* tai huono olo tulee kyllä ja mahassa kiertää, mutta vaan yhen kerran oon joutunu mahataudissa oksentamaan ja sillonki vaan kerran. Eli vähällä oon päässy...

Taidan mennä keittämään kahvit ja painua pihalle aurinkoon juomaan sen!

Hyvää pääsiäistä kaikille!

Nalluri ja ötö 34+5

Vierailija
26/26 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus iät ja ajat sitten tänne jotain kirjoitellut, mutta juttuja olen kyllä päivittäin lukenut.

Nyt alkaa synnytys uhkaavasti lähestyä, joten päätimpä sitten tännekin änkeä mukaan=)

La olisi 4.5 ja esikoista odotellaaan.

Eilen oli kokoarvio ultra ja jättiläistähän sitä täällä odotellaan. Viikkoja eilen oli 36+6 ja painoarvio huikeat 3700g=). Just soittivat sairaalasta lantionpohja röntgen tuloksia ja käynnistykseen varattiin aika ens torstaiks.....alkoi vähän jännittää!! meidän vauveli sit syntyy ens viikolla!! Onko muilla kokemuksia käynnistyksestä??