Paljonko olet juonut alkomahoolia tänä vuonna?
Ite on juonu 300-600 litraa tänä vuonna. Ihan V2tun hyvin menee.
Kommentit (24)
No mikä vika se tuossa on?
Aina pittää marista eto asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismi on helvetti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismi on helvetti kirjoitti:
Jäipä juomati kokonaan. Totesin vajaat seitsemän vuotta sitten, et taitaa olla parempi elää ilman. Ja oikeassa olin.
Joo mutta juurikin hiukan paradoksaalista tässä juurikin on se että se asia menee juurikin toisinpäin, eli itseasiassa se alkoholi on se keino pelastatutua helvetiltä, koska se todellisuus ja sen kohtaaminen on itsessän se helvetti, se on niinkuin tyhjiö ja siinä tyhjiössä ne liekit käyvät ikäänkuin entistä kuumemmaksi ja alkavat polttaa (kuten esim helvetissä) niin pahoin että sitä poltetta ei voi muutoin lieventää. Toki siihen on olemassa asinamukaiset keinot ja lääkkeet jotka toisaalta poistavat sinusta sen kaiken sisimpäsi eli ne tunteet ja moottorit jotka ovat osa sinua, eli se kuihduttaa sinut, et ole enää elävä vaan sinut on kemikaalien voimalla luhistettu ja alistettu toimimaan jonkun s3tanan pillerin voimalla.
Olen juonut vuosia ja vuosia, pakonomaisesti, riuduttavasti, himokkaasti. Olen ollut monta vuotta selvänä. Olen nähnyt molemmat puolet ja todellakin tiedän kumpi niistä on parempi. Valinta on edelleen selvä. Kuten myös pääni. ;)
Minäkin tahtoisin ajatella näin. Mutta kun enään luota siihen että voisi tapahtua enää mitään hyvää ja sitten ei ole enää perusteluita siihen että miksi siitä tulisi luopua. Muistan millaista oli elää selvinpäin kaiken synkkyyden keskellä, miksi minä palaisin siihen ja ei vaan jaksa uskoa siihen hyvään. Se voi vaan olla niin että juna meni jo ja minua ei koskaan huolittu kyytiin tai siten olin nuorena vain liika heikko pysymään sielä kyydissä. Tämän vuoksi ihailen venäläisiä sen vahvuuden vuoksi.
Tiedän että kaikessa säälittävyydessäänhän se on juurikin tätä sitten. En oikeastaan itsekään ymmärrä että miksi lässytän tätä kun eihän tämä mitään auta.
En yhtään tänä vuonna enkä edellisenäkään. Yli kaksi vuotta totaaliraittuitta takana ja sopii mulle erinomaisesti. Aion taas juoda jos mieli alkaa tehdä, mutta ei ole tehnyt.
Juon pelkkiä alkoholittomia. On niistä vähän voinut tulla, ja liköörikonvehteja "join".
Pyöristynee nollaan litraan.