Paljonko olet juonut alkomahoolia tänä vuonna?
Ite on juonu 300-600 litraa tänä vuonna. Ihan V2tun hyvin menee.
Kommentit (24)
Ei aavistustakaan, luultavasti liikaa. Ehkä pari kolme kertaa kuussa? Pari vähän kosteampaa jaksoa mahtuu vuoteen myös, ne ajoittuu hypomaanisiin jaksoihin. T. Bipolaari
En yhtään! Saa nähdä otetaanko uuden vuoden kunniaksi lasit kuohuvaa. Samalla vois sen verran juhlistaa kihloja. Mutta voi hyvin mennä tämäkin vuosi kokonaan ilman alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan, luultavasti liikaa. Ehkä pari kolme kertaa kuussa? Pari vähän kosteampaa jaksoa mahtuu vuoteen myös, ne ajoittuu hypomaanisiin jaksoihin. T. Bipolaari
Niin ymmärräs sen että tämä netin p2skapuhe sokaisee ihmisen. Sehän on ymmärrettävää. "että kun nämä daignossia vastaavat seikat on havaittavissa niin kyllä se niin on". EIks niin. Niinpä.
Oletko siis juonut 200-300l puhdasta alkoholia? Aika hyvä suoritus silloin.
En usko. Kaikki vähättelevät juomistaan. Jollei tietoisesti niin tiedostamatta. Kippis.
Jäipä juomati kokonaan. Totesin vajaat seitsemän vuotta sitten, et taitaa olla parempi elää ilman. Ja oikeassa olin.
En on juonut. Ei enää kiinnosta. Oman osani olen siitä hommasta saanut. Ei vaan enää jaksa. Sen verran oon vetänyt,että ajatuksesta tulee jo paha olo.
Alkomaaholista siis. En tykkää enää krapulasta enkä humalasta enkä oudosta olosta.
Jokaisen on oma asia, kunhan läheiset ei kärsi...etenkään lapset ja heikommat.
Alkoholismi on helvetti kirjoitti:
Jäipä juomati kokonaan. Totesin vajaat seitsemän vuotta sitten, et taitaa olla parempi elää ilman. Ja oikeassa olin.
Joo mutta juurikin hiukan paradoksaalista tässä juurikin on se että se asia menee juurikin toisinpäin, eli itseasiassa se alkoholi on se keino pelastatutua helvetiltä, koska se todellisuus ja sen kohtaaminen on itsessän se helvetti, se on niinkuin tyhjiö ja siinä tyhjiössä ne liekit käyvät ikäänkuin entistä kuumemmaksi ja alkavat polttaa (kuten esim helvetissä) niin pahoin että sitä poltetta ei voi muutoin lieventää. Toki siihen on olemassa asinamukaiset keinot ja lääkkeet jotka toisaalta poistavat sinusta sen kaiken sisimpäsi eli ne tunteet ja moottorit jotka ovat osa sinua, eli se kuihduttaa sinut, et ole enää elävä vaan sinut on kemikaalien voimalla luhistettu ja alistettu toimimaan jonkun s3tanan pillerin voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta juurikin hiukan paradoksaalista tässä juurikin on se että se asia menee juurikin toisinpäin, eli itseasiassa se alkoholi on se keino pelastatutua helvetiltä, koska se todellisuus ja sen kohtaaminen on itsessän se helvetti, se on niinkuin tyhjiö ja siinä tyhjiössä ne liekit käyvät ikäänkuin entistä kuumemmaksi ja alkavat polttaa (kuten esim helvetissä) niin pahoin että sitä poltetta ei voi muutoin lieventää. Toki siihen on olemassa asinamukaiset keinot ja lääkkeet jotka toisaalta poistavat sinusta sen kaiken sisimpäsi eli ne tunteet ja moottorit jotka ovat osa sinua, eli se kuihduttaa sinut, et ole enää elävä vaan sinut on kemikaalien voimalla luhistettu ja alistettu toimimaan jonkun s3tanan pillerin voimalla.
Mä en hyväksy tätä jälkimmäistä asiaa niin pitkään kuin henki pihisee.
Sen jälkeen kun täytin 18, tämä vuosi on ollut varmaan kuivin vuosi ikinä. Oon ollut ulkona juhlimassa varmaan noin 8 kertaa, jos mukaan lasketaan tuleva uusi vuosi ja joku juhla, jonka luultavasti unohdin, määrä on 10 juhla/baari-iltaa vuodessa. Ikäni on 26.
Näistä kymmenestä illasta tosin ainakin 8 on ollut erittäin railakasta :D
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun täytin 18, tämä vuosi on ollut varmaan kuivin vuosi ikinä. Oon ollut ulkona juhlimassa varmaan noin 8 kertaa, jos mukaan lasketaan tuleva uusi vuosi ja joku juhla, jonka luultavasti unohdin, määrä on 10 juhla/baari-iltaa vuodessa. Ikäni on 26.
Näistä kymmenestä illasta tosin ainakin 8 on ollut erittäin railakasta :D
Millä sinä korvaat sen sitten. Et minulta on käytännössä jos jonkinlaisten syiden vuoksi viety aina elämässä kaikki.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut vuosia ja vuosia, pakonomaisesti, riuduttavasti, himokkaasti. Olen ollut monta vuotta selvänä. Olen nähnyt molemmat puolet ja todellakin tiedän kumpi niistä on parempi. Valinta on edelleen selvä. Kuten myös pääni. ;)
Ihan liikaa. Lopetin kokonaan kaksi viikkoa sitten. Olen viinakseni juonut, nyt on muiden vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut vuosia ja vuosia, pakonomaisesti, riuduttavasti, himokkaasti. Olen ollut monta vuotta selvänä. Olen nähnyt molemmat puolet ja todellakin tiedän kumpi niistä on parempi. Valinta on edelleen selvä. Kuten myös pääni. ;)
Minäkin tahtoisin ajatella näin. Mutta kun enään luota siihen että voisi tapahtua enää mitään hyvää ja sitten ei ole enää perusteluita siihen että miksi siitä tulisi luopua. Muistan millaista oli elää selvinpäin kaiken synkkyyden keskellä, miksi minä palaisin siihen ja ei vaan jaksa uskoa siihen hyvään. Se voi vaan olla niin että juna meni jo ja minua ei koskaan huolittu kyytiin tai siten olin nuorena vain liika heikko pysymään sielä kyydissä. Tämän vuoksi ihailen venäläisiä sen vahvuuden vuoksi.
- 7x0,5l siideriä/lonkeroa + noin desi salmaria Syntymäpäivilläni (tuli pyöreitä täyteen ja juhlittiin ystävien kanssa koko vkl)
-36cl valkoviiniä ruokailujen yhdeydessä
-1 kelkka baarissa
-2x0,33 karpalolonkeroa baarissa
Näin äkkiseltään muistaisin nämä. Juon harvoin, vaikka käynkin viihteellä vähintään kerran kuussa.
Tää on minusta hieno keksinö kun tällä pystyy ikäänkuin eteentymään ja paeta tästä p2skasta maailmasta. Varmaan kohta sellainen oma puska voisi olla se juttu tai joku v"ttu lääkitys. Kun en oikein luota tuohon lääkitykseen että tavllaan sen on vähän sellaista itsensä kusettamista.