Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsityöihmiset! Mitä teillä on nyt tekeillä? :)

Vierailija
29.12.2017 |

Itse värjäilen tällä hetkellä lankoja luonnonaineksilla. Tuolla ne nytkin muhivat. Neulakintaat meinaan väsätä ja muutamat villasukat, kunhan langat tulee padasta. Ryijynkin haluaisin tehdä, mutta idea jotenkin puuttuu.

Olen niitä ihmisiä, joiden käsillä pitää olla tekemistä. Löytyykö muita? On myös kiva antaa muille lahjaksi omatekoisia juttuja, kun on nähnyt niiden eteen vaivaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjontatyö :)

Vierailija
2/11 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskumiljardi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkaan pimppikarvoillani verkon ja lähden miestä saalistamaan.

Vierailija
4/11 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjontatyö :)

Mäkin haluaisin joskus paneutua kirjomiseen. Se vaikuttaa myös hienolta harrastukselta ja mahdollisuudet on lähes loputtomat. :)

ap

Vierailija
5/11 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kesken parit villasukat (toiset itselle ja toiset työkaverille) ja neuletakki. Lisäksi mietin josko ensi jouluksi tekisi jokaiselle kollegalle villasukat, pystyisi käyttämään kaikki hamstratut langat, täytyisi tehdä noin 15 paria, ei sinänsä paha urakka.

Vierailija
6/11 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Compilation of Sexy Girls Working Out and Getting Fucked"

Ja käsi käy

Vierailija
7/11 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makramee-seinävaatetta väsäilen, ensimmäistä kertaa. Muuten viime aikoina pääosin käsityöt olleet hyöty-sellaisia: vaatteita ja leluja lapsille.

Vierailija
8/11 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat vauvalle, joka myös on tekeillä.

Vierailija
9/11 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryijy paperinarusta on työn alla. Eilen sain valmiiksi 2m pitkän virkatun maton.

Vierailija
10/11 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapasia ja sukkia kummilapsille :)

Vierailija
11/11 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kesken parit villasukat (toiset itselle ja toiset työkaverille) ja neuletakki. Lisäksi mietin josko ensi jouluksi tekisi jokaiselle kollegalle villasukat, pystyisi käyttämään kaikki hamstratut langat, täytyisi tehdä noin 15 paria, ei sinänsä paha urakka.

15 paria ei edes ole kovin paha, jos aikaisin aloittaa. Mäkin neulon aina paljon jouluksi, mutta juuri tuo tarpeeksi aikaisin aloittaminen on jotenkin hankala homma. Tulee aina kiire. :D Mäkin kyllä mietin, että kun tässä värjäilen näitä lankoja, niin näistä saisi joululahjoja ensi vuodelle. Mutta varmaan taas aloitan vasta siinä joulukuun alussa kuten ennenkin kun muut projektit vie mennessään.

Huomasin myös, että olen kai kurkumalla allerginen kun nuhastuttaa tuo kurkumapata.

ap