Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistaako joku samanlaiset jännitysoireet?

Apua!
29.12.2017 |

Siis, minusta on alkanut tuntumaan, että olen ainut, jota oikeasti rupeaa jännittämään sydämen pohjaan saakka esimerkiksi tulevat juhlat aivan suunnattomasti.

Minulla on luvassa pian juhlat ja innostun suunnitelluista juhlistakin niin paljon, etten saa nukuttua yöllä, vatsa menee sekaisin, sydäntä vihloo aivan taukoamatta, ja aina kun on nukahtamassa, niin sydän rupeaa tykyttämään vauhdilla.

Aina, jos on jotain HAUSKAA luvassa, niin innostun etukäteen aivan hirveän paljon. En kuitenkaa stressaa esim esiintymistilanteista, tai jostain epämiellyttävästä kokemuksesta läheskään yhtä vahvasti, vaan nimenomaan, jos on suunniteltu jotain mukavaa.

Siis, tämä saattaa kuulostaa ihan normaalilta innostumiselta, mutta minulla se on rasitus, sillä välillä sydämestä tuntuu lähtevän kunnon vihlaisuja varpaisiin asti ja täytyy aina välillä muistutella itselleen, että hengitä syvään. Muuten tuntuu, että sydän oikeasti räjähtää. Siis, sydän menee ihan omia aikojaan ja unet ovat olleet tämänkin loman luokkaa 3-tuntia yössä.

Samaistuuko oikeasti kukaan tähän?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mun ekaluokkalainen on samanlainen? Mitä kivempi juttu sen varmemmin voi pahoin yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä