Kotiin tullessa pöydällä oli lappu, että mies lähtenyt yksin Thaimaahan!?!
Voiko olla, että mies vain pilailee?
Oli kirjoittanut, että voitti rahat jouluarvasta ja on seuraavat pari viikkoa Thaimaassa.
Mitään varoitusta asiasta ei antanut. Olen pelkkänä kysymysmerkkinä täällä. Miehen puhelin pois päältä, mutta ollut vielä hetki sitten päällä...
Kommentit (310)
Kun tulit kotiin, pöydällä oli lappu... Missä lapset olivat? Unohditko hakea heidät? Olit taas myöhään "ylitöissä"? Missä lapset ovat nyt? Roikut netissä, ukko lähtee karkuun, etkä huolehdi lapsistasi.
Häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko Henry romani?
No ei ole, ihan tavallinen supisuomalainen mies. Ja vahvasti epäilen, että olisi koneessa mitään kuuluteltu, koska Finnairin aspassa jo mulle sanottiin, etteivät voi mitään tehdä... Katsotaan aamulla, avaako mies puhelimen ja onko mulla sille edes mitään sanottavaa.
Ap
Täytyy näin OT:nä sanoa, että jotkut miehet todellakin ovat primitiivisiä ja viettiensä vietävissä. Tuo yksikin kommentoija pitää elämänsä kohokohtana sitä, että aasialainen köyhä nainen, joka joutuu elättämään itsensä prostituoituna, konttailee ruokapöydän alla antamassa hänelle seksuaalisia palveluksia. Köyhempi on vain tuo mies, joka rahoistaan huolimatta on siittimensä orja. Ressukka.
Terveisiä Porvoosta kirjoitti:
Ja jengi uskoo tähänkin satuun.
No oli ainakin viihdyttävä satu, kun nauroin ihan ääneen. Henry istuu onnellisena koneessa kunnes yhtäkkiä kuulee nimeänsä huudettavan...😂
En mäkään jaksaisi lapsia ja äksyä vaimoa 24/7. Ihan hyvää tekisi käydä parin viikon Thaimaan reissulla. Ei tämä tarkoita että mies pettää, tosin luultavasti sitä tekee.
m35
Miten pääsee helposti eroon selluliitistä?
Tekee parin viikon matkan Thaimaahan yksin.
Tää oli ihan huikee :D odotan jatkoa ja lisätietoja.
Ap:lle syvimmät pahoittelut jos tämä onkin totta, vaikea edes kuvitella noin mulkkua miestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tosiaan lähti tuolla tavalla, kerron kokemuksesta ei ole odottamisen arvoinen. Anna äijän touhuta touhujaan. Mutta kun se arki miehellekin koittaa, totuus iskee päin kasvoja.
Niinpä, saa tiukan thaitytön joka vie kaikki mehut miehestä. Kirjaimmellisesti!
Matkailu avartaa sanotaan. Lähti varmaankin katsomaan itämaisia tipusia. Siellä on mitä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Matkailu avartaa sanotaan. Lähti varmaankin katsomaan itämaisia tipusia. Siellä on mitä katsoa.
No en mä nyt tiiä. Kauneusleikkauksiahan ne siellä tekee paljon ja laihoja ne naiset on, mutta tissejä ei oo eikä oikein luonnetta. Ite pidän enemmän Marilyn Monroe tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt tiiä. Kauneusleikkauksiahan ne siellä tekee paljon ja laihoja ne naiset on, mutta tissejä ei oo eikä oikein luonnetta. Ite pidän enemmän Marilyn Monroe tyylistä.
Marilyn oli nuorena kyllä tosi hottis. Thaimaassa on kyllä suurin osa niin köyhiä ettei ole varaa leikkauksiin. Varsinkin jos asuu sisämaan viidakoissa. Ei ole välttämättä sänkyäkään risumajassa missä asutaan.
No ap, saitko miestä kiinni? Pakkasitko jo kamasi ja lähdit? Väijyykö tuntematon av-mamma Henryä thaikuissa?
Kone on varmaankin jo laskeutunut Phuketiin. Saiko ap nukutuksi? Minulla olisi varmaan kierroksia kertynyt niin, etten tiedä olisinko rauhoittunut uneen asti.
Oletko tavoittanut karkulaista puhelimitse?
Kannatan kirjoitti:
Nyt on MIES!
Ja tuleva viikonloppuisi. Tai ehkä jopa lähivanhempi, kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kun tulit kotiin, pöydällä oli lappu... Missä lapset olivat? Unohditko hakea heidät? Olit taas myöhään "ylitöissä"? Missä lapset ovat nyt? Roikut netissä, ukko lähtee karkuun, etkä huolehdi lapsistasi.
Häpeä.
Just! Miten esim lapset reagoivat tilanteeseen??? Joku vaan keksi perjantai-illaksi jänskän tarinan, johon porukka jäi koukkuun. :-)
Halusi taas av-mamma mustamaalata miehiä! T.nainen 57
Taitaa olla niin, että Ap narahti pettämisestä ja mies veti herneen nenään. Lähti sitten pariksi viikkoa dokaamaan ajatellen, että pitäköön akka tunkkinsa.
Ap:tä nyt ketuttaa eniten kun ilmeni myös ollensa kertapano, eikä saakaan tilanteessa pettäjäkaverista arjen jakajaa.
Jos tämä oli provo, niin okei suksi kuuseen. Jos ei, onko asunto sun nimissä? Jos on, pakkaa kaverisi tavarat laatikoihin eteiseen ja ole valmis antamaan niiltä teiltään mukaan kun kotiutuu. Muista vaatia avaimet pois. Miksi tuommoista katselisit? Ei kiesus.