Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tilaatte sushiravintolassa?

Vierailija
29.12.2017 |

Olen vasta pikkuhiljaa alkanut tutustumaan sushin "maailmaan".
Mikä on teidän lempparia, mitä suosittelisit kokeilemaan?

Ja ehkä vähän tyhmä kysymys: Olen tykännyt enemmän makista kuin nigiristä, onko outoa jos ei tilaa yhtään nigiriä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ehdotonta herkkua on Inari-sushi, ja tonnikala-sushi.

Vierailija
2/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakit ja muusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään yleensä miehen kanssa ja otetaan sellainen kahdelle suunniteltu setti missä on makirullia ja nigireitä. Ei ole mitenkään outoa tilata pelkkiä makirullia.

Vierailija
4/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsan

Vierailija
5/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ehdotonta herkkua on Inari-sushi, ja tonnikala-sushi.

Juu, Inarisha on sushia.

Vierailija
6/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvistäytteiset ovat osoittautuneet tosi hyviksi ainakin paikallisessa. Lohitäytteisiä myös tykätään. Oliko maki se levään kääritty? Mä en ikinä muista mikä on mikä, kunhan tilaan maun perusteella.

Vierailija
7/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi- ja grillilohinigirit ovat ehdottomia. Makeista californiamaki on paras.

Vierailija
8/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita sellainen paikka, missä on sushibuffet. Arkisin varmaan jotain kympin luokkaa hinta. Saat siis valita itse monista vaihtoehdoista noutopöydästä ihan niin paljon kuin tykkäät. Tuolla tavalla pääset ainakin kokeilemaan erilaisia ja saat makua siitä, mistä itse pidät. :) 

Vierailija
9/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään tuosta California-makista. Mutta koska niitä vaihtoehtoja on niin älyttömästi, niin valitsen yleensä jonkun sellaisen valmiin kokonaisuuden, missä on vähän yhtä sun toista. Jos sattuukin jotain mistä en niin kovasti tykkää, niin yleensä miehen ja tyttären kanssa voi tehdä vaihtokauppoja.

Vierailija
10/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
11/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Matalan kynnyksen" susheja voisivat olla esim. munakas-, rapu- ja avokadonigirit sekä erilaiset makirullat, joissa täytteenä esim. tonnikalatahnaa, kurkkua, surimia...

Vierailija
12/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsan

Kirjoitit väärin, pitää kirjiottaa Pitstsa! Kun siinä on ne kaksi zetaa niin sen takia.

Vierailija
13/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inari sushiin tarvitaan tofu taskuja. Onko kukaan ostanut tofu taskuja netin kautta tai onko kellään tietoa myydäänkö niitä Kouvolan lähistöllä.

Vierailija
14/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettuja silakoita ja perunamuussia.

Vierailija
15/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita sellainen paikka, missä on sushibuffet. Arkisin varmaan jotain kympin luokkaa hinta. Saat siis valita itse monista vaihtoehdoista noutopöydästä ihan niin paljon kuin tykkäät. Tuolla tavalla pääset ainakin kokeilemaan erilaisia ja saat makua siitä, mistä itse pidät. :) 

Makuasia, omasta mielestäni buffet-sushi ei yleensä ole kovin hyvää.

Suosikkisushipaikassani on vain kolme valintamahdollisuutta: pieni, keskikokoinen ja iso annos. Se, mitä annokset sisältävät, riippuu siitä mitkä tuotteet kauppahallissa juuri sinä päivänä ovat parhaimmillaan. Otan yleensä sen keskikokoisen annoksen.

Jos syön jossakin muualla, niin lohi-ruohosipulimaki on suosikkini. Pidän myös yksinkertaisista nigireistä, joissa on päällä vain yhtä ainesta, mieluiten jotain kalaa.

Vierailija
16/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonkatsua.

Vierailija
17/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta sushipaikkoja, jotka eivät tarjoa buffettia. Sellaisissa sen sijaan maistelen monipuolisesti kaikkea, toki muutama suosikki täytyy ensin pohjalle napostella, yksittäsiä suosikkeja ei ole. 

Pääkaupunkiseudulla mm. Jufut ja Fukut tarjoavat tämän mahdollisuuden, lounasaikaan jopa edullisesti.

Vierailija
18/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä on lohta on nannaa.

Ai että, ajan varmaan hankosushin kautta synnäriltä kotiin kun pieni ihminen päättää ulostautua :D ikävä on kaikkea hyvää ❤️

Vierailija
19/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksin.

Vierailija
20/20 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki buffetit, joissa olen visiteerannut, ovat olleet huonoja (eivätkä edes japanilaisia).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi