Onko yleistä kysyä lapselta ”menikö pimppiin paljon vettä?
Minun kaverin äiti kysyi aina meiltä tuota, kun lapsena kävimme uimassa. Olin pitkästä aikaa lapsuuden kaverilla kylässä, kun hänen äitinsä ja tyttärensä tulivat uimahallista. Ja nyt tämä minun lapsuudenkaveri kysyi äidiltään ja 7v tyttäreltään, että no menikö pimppiin paljon vettä? Tyttö vastasi, että mummilla meni. Ja mummi hymyili. Hä minä olin vain ihan että WTF?!? Miksi hitossa tuo kysymys esitetään? Koko kroppahan sielä vedessä lilluu, kun uidaan. Mitä en nyt tajua?
Kommentit (24)
Kysynpä, että. Mistä se juttu heille tulee? Sillä voi olla joku historia.
Onko sillä itsellä joku trooli haarovälissä vai mistä edes tulee mieleen tuollaista?
Sisäpiirin vitsi? Muuten aika outo.
Varmaan lapsena tokaissut jotain ja siitä tullut perheen sisäpiirivitsi.
Ehkä he kärsivät jonkinlaisesta alapään rakenneviasta, jonka vuoksi heidän pitää huomioida tuollainen asia.
meneekö sinne vettä jos käy uimassa. mies 40v kysyy. hahahah kysyn aidosti. muijalta en kysy kun en kehtaa
Voihan sinne sisälle kirjaimellisesti jumiutua hetkeksi vettä, ihan jo suihkussa käydessäkin jos hartaasti huuhtelee.
Vierailija kirjoitti:
no menikö pimppiin paljon vettä? Tyttö vastasi, että mummilla meni.
LIIKAA INFORMAATIOTA!
M
Vierailija kirjoitti:
meneekö sinne vettä jos käy uimassa. mies 40v kysyy. hahahah kysyn aidosti. muijalta en kysy kun en kehtaa
No ei mitenkään erityisesti. Ei ainakaan tunnu siltä, eikä sieltä uinnin jälkeen mitään vettä liritä ulos. N29
Vierailija kirjoitti:
No ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ainakaan ole koskaan mennyt, tai en ole ainakaan huomannut.
Mä ryhdyin miettimään että jos sukeltaa oikein syvälle (100m tjsp) niin meneekö sit pimppiin ja persreikään vettä.
Sen ainoan kerran kun oli seksiä kylpyammeessa, alapäähän pumppautui vettä joka tuli vähitellen ulos. Mutta se on aikuisten juttua, ei lasten tarvisi tuollaisia pohtia.
Tuohan on selvästi viittaus johonkin aiempaan keskusteluun. Lapset keksivät kysyä ja pohtia vaikka mitä. Ehkä tyttö on joskus miettinyt, että voisiko niin käydä. Kaikilla perheillä lienee inside juttuja, jotka eivät muille aukea.
No miksi ei saisi kysyä? Normaaliahan tuo on.
Ei mene vettä uidessa pimppiin. Eihän korvastakaan mene vesi aivoihin uidessa. Tai nenästä keuhkoihin. Meneekö miehillä peräreiästä vesi peräsuoleen uidessa NIIH! Normaali terve ihminen on aika "suljettu" systeemi.
Sairasta.