Oletko rakastunut koskaan tahtomattasi johonkin henkilöön?
Kommentit (21)
Olen. Itse asiassa en ole koskaan rakastunut tahdonalaisesti.
Kuka sitä suunnittelee rakastuvansa? Sehän tapahtuu aina yllättäen kun vähiten sitä odottaa.
Ihastuin ja lopulta rakastuin työkaverimieheen, joka on reilusti minua vanhempi. Oma avioliitto oli täysin paska. Ex-mies ei välittänyt minusta yhtään. Ei ihme, että ihastuin toiseen. Seurasi aviero. Nyt elämä mallillaan. Asun omillani. Tapailen tätä uutta rakkautta.
Kyllä jokainen rakastumisen on aanut alkunsa painostuksen ja pakottamisen seurausena... eiku... hähää, eivät onnistuneetkaan tälläkään kertaa, vaan olen edelleen se, jota kutsutaan nirsoksi.
Olen :-( Tästä ei ole seurannut kuitenkaan mitään hyvää.
Keneen rakastuitte? Mitä tästä rakkaudesta teille seurasi?
Erinomaisessa avioliitossa ollessani ihastuin kovasti työkaveriini ja hän minuun. Se vain tapahtui, meillä synkkasi. Mitään aivan liian pitkiä katseita ja syvällisiä keskusteluja lukuunottamatta ei kuitenkaan tapahtunut. Työt veivät erilleen ja emme sen koommin olleet tekemisissä. Satunnaisesti näen häntä ja joka kerta sydän ottaa pari lisälyöntiä. Tyylikäs ja älykäs hivenen nuorempi nainen. Jatkan edelleen samassa upeassa avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Erinomaisessa avioliitossa ollessani ihastuin kovasti työkaveriini ja hän minuun. Se vain tapahtui, meillä synkkasi. Mitään aivan liian pitkiä katseita ja syvällisiä keskusteluja lukuunottamatta ei kuitenkaan tapahtunut. Työt veivät erilleen ja emme sen koommin olleet tekemisissä. Satunnaisesti näen häntä ja joka kerta sydän ottaa pari lisälyöntiä. Tyylikäs ja älykäs hivenen nuorempi nainen. Jatkan edelleen samassa upeassa avioliitossa.
Kysyisin vielä että petinkö vaimoani mielestänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin vielä että petinkö vaimoani mielestänne?
Et.
Tuppaa olemaan melko usein yksipuolisia nää tällaiset pakkorakastumiset.
Ihastuin kovasti, miehen luonne paljastui ja tunteeni häntä kohtaan kylmenivät. Juuri mitään hyvää tästä ei seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että tässä on vaan ihastuttu, mielestäni ei ole rakastumista tämä.
Rakastuin mieheen joka oli kaikkea muuta kuin olisin halunnut. Taistelin vastaan parhaani mukaan, mutta tässä sitä ollaan, kuudetta vuotta naimisissa. Ikinä en tuosta miehestä luovu :)
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin mieheen joka oli kaikkea muuta kuin olisin halunnut. Taistelin vastaan parhaani mukaan, mutta tässä sitä ollaan, kuudetta vuotta naimisissa. Ikinä en tuosta miehestä luovu :)
Miten taistelit vastaan tuota tunnetta?
Rakastuin kun olin jo luovuttanut ettei löydy.
Kyllä ja monta kertaa. Joka kerta mies on ollut sattumalta itseäni rikkaampi.
Olen. Rakkaus tosiaan on sokea. Olen ihan täyspäinen ihminen, mutta silti meni muutama vuosi ennen kuin tajusin mikä m***kero mies on. Vaikka mua oli varoitettu. No, nyt korjaillaan palasia taas kasaan.
Kaikki rakastuminen tapahtuu tahtomatta!
Ei tahto rakastua ketään rakastuta aidosti!