Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko rakastunut koskaan tahtomattasi johonkin henkilöön?

Vierailija
29.12.2017 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rakastuminen tapahtuu tahtomatta!

Ei tahto rakastua ketään rakastuta aidosti!

Vierailija
2/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole tahdon asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Itse asiassa en ole koskaan rakastunut tahdonalaisesti.

Vierailija
4/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä suunnittelee rakastuvansa? Sehän tapahtuu aina yllättäen kun vähiten sitä odottaa.

Vierailija
5/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ja lopulta rakastuin työkaverimieheen, joka on reilusti minua vanhempi. Oma avioliitto oli täysin paska. Ex-mies ei välittänyt minusta yhtään. Ei ihme, että ihastuin toiseen. Seurasi aviero. Nyt elämä mallillaan. Asun omillani. Tapailen tätä uutta rakkautta.

Vierailija
6/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen rakastumisen on aanut alkunsa painostuksen ja pakottamisen seurausena... eiku... hähää, eivät onnistuneetkaan tälläkään kertaa, vaan olen edelleen se, jota kutsutaan nirsoksi. 

Vierailija
7/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
8/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen :-( Tästä ei ole seurannut kuitenkaan mitään hyvää.

Vierailija
9/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneen rakastuitte? Mitä tästä rakkaudesta teille seurasi? 

Vierailija
10/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaisessa avioliitossa ollessani ihastuin kovasti työkaveriini ja hän minuun. Se vain tapahtui, meillä synkkasi. Mitään aivan liian pitkiä katseita ja syvällisiä keskusteluja lukuunottamatta ei kuitenkaan tapahtunut. Työt veivät erilleen ja emme sen koommin olleet tekemisissä. Satunnaisesti näen häntä ja joka kerta sydän ottaa pari lisälyöntiä. Tyylikäs ja älykäs hivenen nuorempi nainen. Jatkan edelleen samassa upeassa avioliitossa.

Vierailija
11/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erinomaisessa avioliitossa ollessani ihastuin kovasti työkaveriini ja hän minuun. Se vain tapahtui, meillä synkkasi. Mitään aivan liian pitkiä katseita ja syvällisiä keskusteluja lukuunottamatta ei kuitenkaan tapahtunut. Työt veivät erilleen ja emme sen koommin olleet tekemisissä. Satunnaisesti näen häntä ja joka kerta sydän ottaa pari lisälyöntiä. Tyylikäs ja älykäs hivenen nuorempi nainen. Jatkan edelleen samassa upeassa avioliitossa.

Kysyisin vielä että petinkö vaimoani mielestänne?

Vierailija
12/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin vielä että petinkö vaimoani mielestänne?

Et.

Vierailija
13/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppaa olemaan melko usein yksipuolisia nää tällaiset pakkorakastumiset.

Vierailija
14/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin kovasti, miehen luonne paljastui ja tunteeni häntä kohtaan kylmenivät. Juuri mitään hyvää tästä ei seurannut.

Vierailija
15/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että tässä on vaan ihastuttu, mielestäni ei ole rakastumista tämä.

Vierailija
16/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin mieheen joka oli kaikkea muuta kuin olisin halunnut. Taistelin vastaan parhaani mukaan, mutta tässä sitä ollaan, kuudetta vuotta naimisissa. Ikinä en tuosta miehestä luovu :)

Vierailija
17/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin mieheen joka oli kaikkea muuta kuin olisin halunnut. Taistelin vastaan parhaani mukaan, mutta tässä sitä ollaan, kuudetta vuotta naimisissa. Ikinä en tuosta miehestä luovu :)

Miten taistelit vastaan tuota tunnetta?

Vierailija
18/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin kun olin jo luovuttanut ettei löydy.

Vierailija
19/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja monta kertaa. Joka kerta mies on ollut sattumalta itseäni rikkaampi.

Vierailija
20/21 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Rakkaus tosiaan on sokea. Olen ihan täyspäinen ihminen, mutta silti meni muutama vuosi ennen kuin tajusin mikä m***kero mies on. Vaikka mua oli varoitettu. No, nyt korjaillaan palasia taas kasaan.