Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko yli 40-vuotiasta naista, jolla pyörii mielessä vain pinnalliset

Vierailija
29.12.2017 |

asiat; miltä näyttää, ostelee jatkuvasti vaatteita, koruja, meikkejä, koti pitää päivittää uuteen kuosiin vähän väliä? Eikö normaalisti tuossa iässä viimeistää merkitse enemmän muut asiat?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia naisia ei ystäväpiiriini kuulu. N43

Vierailija
2/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki tuttuni ja ystävänikin ovat tuollaisia. Ei kaikki, mutta lähes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työporukassa noita useitakin.

Vierailija
4/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä jotka nauttivat kaikesta kauniista ja tykkäävät pitää huolta itsestään. Ei kai siinä mitään vikaa ole?

Vierailija
5/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihmisiä jotka nauttivat kaikesta kauniista ja tykkäävät pitää huolta itsestään. Ei kai siinä mitään vikaa ole?

Mutta mieti, jos elämässä nuo ovat tärkeimpiä asioita? Kuka jaksaa tällaista ja mitä puhuttavaa voi keksiä tällaisen ihmisen kanssa?

Vierailija
6/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ja lisäksi 100 kuvaa päivässä itsestään Facebookkiin.

Vierailija
7/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mieti, jos elämässä nuo ovat tärkeimpiä asioita? Kuka jaksaa tällaista ja mitä puhuttavaa voi keksiä tällaisen ihmisen kanssa?

Mutta mistä tiedät että nämä ovat hänelle tärkeimpiä asioita? Itse olen tuollainen ap:n kuvauksen kaltainen ihminen, tykkään ostaa uusia vaatteita, pukeutua kivasti, ostaa kotiin uusia juttuja, mutta silti perhe merkitsee mulle eniten, lapset ja mies. Omat vanhemmat merkitsee myös ja heidän kanssaan vietetty aika.

Vierailija
8/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vedestä. Anna kaverisi sisustaa ja meikata. Monet naiset varsinkin tykkää noista asioista todella paljon. Lisäksi urheilu ja omasta kehosta huolen pitäminen on aika monelle tärkeää...

Vierailija
9/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen tuollainen sitten vissiin. Mietin minä nyt toki muutakin, kuin pelkkiä ulkoisia asioita, mutta pitäisikö mun siis 42 vuotiaana luovuttaa ja lopettaa esim. ulkonäöstäni huolehtiminen kokonaan? Sori, jos häiritsee, itse olen tyytyväinen ja onnellinenkin näin.

Vierailija
10/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus vie kalatkin vedestä. Anna kaverisi sisustaa ja meikata. Monet naiset varsinkin tykkää noista asioista todella paljon. Lisäksi urheilu ja omasta kehosta huolen pitäminen on aika monelle tärkeää...

Jaahas, taas kateuskortti. Jos sinä olet noista asioista kateellinen, niin älä oleta että muutkin ovat.

Vierailija
11/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä olen tuollainen sitten vissiin. Mietin minä nyt toki muutakin, kuin pelkkiä ulkoisia asioita, mutta pitäisikö mun siis 42 vuotiaana luovuttaa ja lopettaa esim. ulkonäöstäni huolehtiminen kokonaan? Sori, jos häiritsee, itse olen tyytyväinen ja onnellinenkin näin.

Et kuulunut siis kysymyksen kohderyhmään. Vain pinnalliset asiat tärkeimpiä-tyyppejä koskee.

Vierailija
12/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen: itseni. Ei näytä muuttuvan tuo piirre vaikka ikää tulee.

Vierailija
13/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä näitä yhdistää matala koulutus.

Vierailija
14/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä näitä yhdistää matala koulutus.

Totta, siksi se heille sallittakoon, kun ei ymmärrys riitä muuhun.

Vierailija
15/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin haluaa pitää välimatkaa, ja keskustelee heidän kanssaan säästä tai noista. Oletko loukkaantunut, kun sun aiheesi ei ota tulta? Mielensäpahoittajat on just näitä ettei kannata lähteä heidän puhinoihinsa mukaan.

Vierailija
16/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takiahan tämä maa on tällaisessa jamassa kun naisten aika menee peiliin tuijottamiseen...

Vierailija
17/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takiahan tämä maa on tällaisessa jamassa kun naisten aika menee peiliin tuijottamiseen...

Täällähän jatkuvasti valitetaan, kun suomiämmät ovat lähes poikkeuksetta rumia, persejalkaisia tuulipukulehmiä, jotka eivät välitä ulkonäöstään pätkän vertaa (toista se on venakoilla ja Ruotsissa jne jne), eli koittakaa nyt päättää jo miten se on.

Vierailija
18/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joihinkin haluaa pitää välimatkaa, ja keskustelee heidän kanssaan säästä tai noista. Oletko loukkaantunut, kun sun aiheesi ei ota tulta? Mielensäpahoittajat on just näitä ettei kannata lähteä heidän puhinoihinsa mukaan.

Hyvä, paljastit matalan koulutuksesi.

Vierailija
19/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Olisi halunnut olla kaverini, mutta kun ei ollut muuta puhuttavaa kuin vaatteet, kengät, meikit ja baarit, niin kiitos ei. Loukkaantui. Tälläkin muuten alhainen koulutus.

Vierailija
20/24 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Meikkejä en ostele, mutta vaatteita. Olen hyvin tyytymätön vartaloni, lihomiseeni. Miksikö en laihduta.? Takana ilmeisesti masennus, ainakin vakava apatia. En vain saa aikaiseksi. Ainoat hyvää oloa tuovat ovat viini ( n. kerran vko) ja ruoka, kun suu jauhaa, murhe ei tunnu.

Minä olen ihminen, joka ei tunne mitään. En onnentunnetta, en kauheaa suruakaan, apatiaa vain.

Asiani ovat hyvin, on velaton, kaunis tilava koti, ei taloudellisia huolia. Lapset jo aikuisia ja heillä menee hyvin. Asun yksin, olen ollut kerran naimisissa ja kerran pitkässä suhteessa, en jaksanut asua miehen kanssa, yksin on parempi. Olen töissä puhelias, pidetty, miehet tuntuvat pitävän minua kauniina, mieleltäni olen musta, kaikesta katkera, ja juu, tiedostan sen ja inhoan sitä itsessäni.

Kiitos kun sain avautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi