Onko sinulla luottokortti?
Kommentit (98)
1500 euroa. Kerran olen ostanut sohvan ja vaellusvarusteet ostin kerralla luotolla. Muuten olen lähinnä silloin tällöin käyttänyt ennen tilipäivää kun kalja on loppunut jääkaapista.
2000 euroa ja noin 20-40 euroa taitaa olla käytetty tällä hetkellä.
Niin miksi?
Tietenkin on. Näppärä ulkomaanostoksissa ja hotellivarauksissa. 5000/2000
On. Toisessa 3000e ja toisessa 800e. Molemmat nollilla.
Joo. 4000e rajana. Käytetty about 900e. Maksan pois kk parissa.
Norwegian bank visa, ei kk-maksuja, luottoraja 10.000, toimii hyvin matka tms käytössä. Korkoja en koskaan maksa
Molemmissa on 2000 e. Toisesta on tulossa hiukan yli 200 e lasku, nettitikauksia jouluksi.
On kolme. Kaikki tapissa eli n.8000e korttivelkaa. Muuta kysyttävää?
On kaksi luottokorttia, kummassakin 1500 luottoraja. Toisesta on nyt käytetty vähän päälle 300. Joitakin nettiostoksia maksan luottokortilla, koska koen sen turvallisimmaksi maksutavaksi.
Amex Platinum löytyy jossa ei ole luottorajaa.
Ei ole, eikä tule. Luotot kunnossa kunitenkin ja pysyy. Palkka riittää maksuihin - ei tarvitse luotolla ostaa mitään.
Ei ole, en varmaankaan saisi. Nettiostoksiin käytän prepaid-nettimaksukorttia.
On mulla, luottoraja on 2500, josta tällä hetkellä käytettynä 0€. Käytän sitä vain ulkomailla tai matkavarauksissa. Nojoo, jos tilaisin jotain ulkomaisesta nettikaupasta tai jotain yli 100€ arvoista nettikaupasta käyttäisin varmaan myös. Joskus tainnu Suomessa maksaa bussimatkan sillä kun se oli ainoa hyväksytty maksutapa käteisen lisäksi. Aina olen maksanut laskun heti niin ettei mene korkoa.
Miten niin? Voitko käyttää vaikka 100 000e?
2 kpl 3000 luottorajoilla. Norwegianin hankin, koska ei kk maksuja ja eri valuutan nosto halvempaa Ostan lennot ja hotellit luotolla ja maksan 100% laskusta kun tulee.
5000/0