Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraako kukaan sitä espanjalaista Ihmeiden aika-sarjaa, mikä tulee päivällä?

12.04.2006 |

Minä jäin siihen vahingossa koukkuun ja tänään se ei ollut mennyt digiboxille jstn syystä? Tietääkö kukaan, mitä tänään tapahtui? Saiko Mauricio selville Desireen ja Carlotan juonittelut? Vastatkaa please...;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saanu selville.....ne selitti jotain et on taas kavereita ja desiree vie carlotan vaan sairaalaan.....carlota meni maksamaan sille palkka murhaajalle ja desiree otti siitä valokuvia todisteeksi....mauricio ja carlota lähtee seuraavassa jaksossa matkalle.....ja manuel vai mikä onkaa muutti sen juanan pomon kanssa yhteen....

Vierailija
2/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päässyt mauricio lyylien metkuista selville.. Aika paha koukku on sarjaan tullu.. hyvä etten oo ainut! Jopa siinä määrin oon innostunut et aattelin alkaa opiskella espanjaa.. Juana veti herneen nenään kun mauricio lupasi lähteä carlotan kanssa lomalle.. siinä kai tärkeimmät tältä aamulta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on venezuelalainen sarja!!!

Vierailija
4/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on muitakin jotka on koukussa siihen sarjaan. Se on ehdottomasti paras sarja mitäon telkust tullu. Toivottavasti ne ei saa vahingoitettua Juanaa tai sen vauvaa.

Vierailija
5/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin katsoa sarjaa kielenopiskelumielessä mutta kieltä pitäisi lukea aika monta vuotta, että ymmärtäisi mitään. Aikasen vilkasta dialogia ja tuo elekieli päälle... Lisäksi sarjan amerikanespanja poikkeaa ääntämykseltään Suomessa opetettavasta " Espanjan" espanjasta. Aika erilaista tuo latinokulttuuri, naiset niiiiin naisellisia ja miehet, no jaa aika nössöjähän sarjat miehet ovat. Ajatelkaapa jos suomalaiset elehtisivät noin vilkkaasti puhuessaan, tuskin tulisi talvellakaan vilu!

Vierailija
6/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon seuraa mitään sarjoja, mutta toinen suosikki on Ihana Elise sunnuntaina klo 22.05. Pidättekö myös siitä? Kiitos kovasti vastauksista. Toivon niin, että Juana ja Mauricio saavat toisensa ja ilkeät Carlota, sen isä ja Desiree joutuvat vastuuseen ilekeydestään...

Vierailija
7/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans Juana ja Mauricio sais olla yhdessä ja Rogelio, Desiree ja Carlota sais joutuu helv..iin. Ja sit viel Brandy ja David ois mun mielest tosi ihana pari, mut kun se David vaan haaveilee siit Juanast.

Vierailija
8/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut jostain, että Ihmeiden aika -sarja on uuden tyyppinen saippuasarja, joka alkaa ja loppuu eikä se jatku ikuisuuksia niin kuin esim. kaunarit. Siis heti sarjan alkumetreilllä kässäri on suunniteltu alusta loppuun eikä sitä vatvota loputtomiin. Sarja siis loppuu luultavasti siihen kun vauva syntyy.

Suomeenkin on suunniteltu ton tyyppisiä, tietyn pituisia, saippuoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme