Olen passiivinen mies, haluaisin parisuhteessa olla naisen "tossun alla"
Mistä löytäisi tällaisen naisen? Monestihan sitä kuulee, että suhteessa mies on vasten tahtoaan tossun alla, niin luulisi, että jotkut naiset sitten ainakin jollain tapaa nauttivat asemasta, jossa he määräävät arjen tahdin. Minä olen itse paljon onnellisempi ja saan enemmän aikaan, kun saan olla naisen tossun alla, tunnen oloni silloin jotenkin turvallisemmaksi. Olen oikein tyytyväinen, jos nainen kieltää minua menemästä illan viettoon ja antaa sen sijaan kauppalistan käteen ja käskee menemään ostoksille, en osaa kovin hyvin selittää miksi mutta näin se vain on.
M26
Kommentit (24)
Tietenkään nainen ei halua tuollaista miestä. Vaan miehen joka on päinvastainen MUTTA jonka nainen saa väännettyä tuollaiseksi.
Ei miestäkään kiinnosta helppo nainen, vaan siveä nainen jonka HÄN saa käännettyä tuhmalle tielle.
Viimeisin mahtoi olla lähellä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Kai sitten kaipaan jotain äitihahmoa, joka laittaa minut "kuriin" silloin kun keksin tekosyitä laiskottelulleni. Toisaalta haluan myös tavallaan palkitsemista ja kehuja ahkeruudesta, tai jotain sen suuntaista. Harmi että on vaikeaa löytää ketään kun olen tällainen. Kunpa vain löytäisin naisen joka haluaisi leikkiä sellaista suhdetta. Vahvat naiset sytyttävät.
Entä, kun vahva nainen kokee vastoinkäymisiä/väsyy, tuetko?
Ja silti suurin osa teistä akoista ei osaa erota siitä nahjuksestaan, mikä tekee teistä itsestä nahjuksia.