Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen passiivinen mies, haluaisin parisuhteessa olla naisen "tossun alla"

Vierailija
28.12.2017 |

Mistä löytäisi tällaisen naisen? Monestihan sitä kuulee, että suhteessa mies on vasten tahtoaan tossun alla, niin luulisi, että jotkut naiset sitten ainakin jollain tapaa nauttivat asemasta, jossa he määräävät arjen tahdin. Minä olen itse paljon onnellisempi ja saan enemmän aikaan, kun saan olla naisen tossun alla, tunnen oloni silloin jotenkin turvallisemmaksi. Olen oikein tyytyväinen, jos nainen kieltää minua menemästä illan viettoon ja antaa sen sijaan kauppalistan käteen ja käskee menemään ostoksille, en osaa kovin hyvin selittää miksi mutta näin se vain on.

M26

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiina tässä, ihanaa, että vihdoin tapasimme <3

Vierailija
2/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet laiska perässävedettävä, joka tekee kotitöitä vain naisen käskystä? Kun nainen kyllästyneenä jättää, mies kuvittelee sen johtuvan miehen "liiasta kiltteydestä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät aikuistumista ja vastuunottoa. Ehkä löydät jonkun heikkoitsetuntoisen naisen joka kokee itsensä tarpeelliseksi sulle kokatessaan. Se ei kuitenkaan ole tervettä.

Vierailija
4/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäät aikuistumista ja vastuunottoa. Ehkä löydät jonkun heikkoitsetuntoisen naisen joka kokee itsensä tarpeelliseksi sulle kokatessaan. Se ei kuitenkaan ole tervettä.

Ei, vaan se mies kokkaa kun justiina käskee :)

Vierailija
5/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen latinonaikkosta. Espanjasta saattaa löytyä mutta Etelä-Amerikasta vielä paremmalla todennäköisyydellä.

Vierailija
6/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Meillä ei siivottaisi koskaan, jos minä en sanoisi, että nyt se tehdään. Yhdessä. Sama muissakin kotitöissä. Yksin en suostu.

Mies pyytää seksiäkin epäsuorasti (sähköpostilla tms.) eli minun pitäisi tehdä aloite, kun hän haluaa : DD

Olen tullut kunnon Justiinaksi.

Vierailija
7/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli tuollainen ja se oli ihan hel*etin rasittavaa. Otti niin päähän olla se ainoa aikuinen vastuunottaja perheessä. Mies oli kuin yksi lapsista, se niskuroiva teini, jota piti aina käskeä tekemään jotain. Ei missään oma-aloitteisuutta. Vastuuta pakoileva, laiska mammanpoika. Onneksi olemme eronneet.

Vierailija
8/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet siis eräänlaista määräilevää äitihahmoa elämääsi, ns. mammanpoika.

Vierailija
9/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mammoille kelpaa mikään. Tässä olisi täydellinen kuohittu alistuva mies mutta sitten haukutaan mamma pojaksi. Noh ensi jouluna sitten itketään taas palstalla kun mies ei osallistu joulun järjestelyihin.

Vierailija
10/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tossuttaa ja tussuttaa sua mennen tullen!

Vierailija
11/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Kai sitten kaipaan jotain äitihahmoa, joka laittaa minut "kuriin" silloin kun keksin tekosyitä laiskottelulleni. Toisaalta haluan myös tavallaan palkitsemista ja kehuja ahkeruudesta, tai jotain sen suuntaista. Harmi että on vaikeaa löytää ketään kun olen tällainen. Kunpa vain löytäisin naisen joka haluaisi leikkiä sellaista suhdetta. Vahvat naiset sytyttävät.

Vierailija
12/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mammoille kelpaa mikään. Tässä olisi täydellinen kuohittu alistuva mies mutta sitten haukutaan mamma pojaksi. Noh ensi jouluna sitten itketään taas palstalla kun mies ei osallistu joulun järjestelyihin.

No en minä ainakaan halua mitään alistuvaa miestä jota pitää aina käskeä ja josta pitää huolehtia. Haluan tasa-arvoisen suhteen.

Vierailija
13/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Kai sitten kaipaan jotain äitihahmoa, joka laittaa minut "kuriin" silloin kun keksin tekosyitä laiskottelulleni. Toisaalta haluan myös tavallaan palkitsemista ja kehuja ahkeruudesta, tai jotain sen suuntaista. Harmi että on vaikeaa löytää ketään kun olen tällainen. Kunpa vain löytäisin naisen joka haluaisi leikkiä sellaista suhdetta. Vahvat naiset sytyttävät.

Minulla olisi sinulle sopiva homma, noin 200 puuporrasta rinteeseen, milloin aloitat? Kehun ja palkitsen kyllä :)

Vierailija
14/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe mies tekee mitä nainen pyytää on perässävedettävä nahjus,ei kelpaa.Jos mies ei tee mitä nainen pyytää valitetaan palstalla että mies ei auta missään.

Vierailija
15/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi sinulle sopiva homma, noin 200 puuporrasta rinteeseen, milloin aloitat? Kehun ja palkitsen kyllä :)

Vaikka heti.

Vierailija
16/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joe mies tekee mitä nainen pyytää on perässävedettävä nahjus,ei kelpaa.Jos mies ei tee mitä nainen pyytää valitetaan palstalla että mies ei auta missään.

Jos mies ei osaa tehdä mitään oma-aloitteisesti vaan aina pitää käskeä on perässävedettävä nahjus. Normaali ihminen osaa tehdä esim. kotitöitä tai käydä kaupassa käskemättäkin.

Vierailija
17/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei osaa tehdä mitään oma-aloitteisesti vaan aina pitää käskeä on perässävedettävä nahjus. Normaali ihminen osaa tehdä esim. kotitöitä tai käydä kaupassa käskemättäkin.

Oma-aloitteisessa miehessä on se vika, että se tekee hommat niin kuin itse haluaa. Lapatossussa ihaninta on, että kaikki toiveet toteutetaan Justiinan toiveiden mukaan <3 <3 <3

Vierailija
18/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka heti.

Lumen takia on ehkä kuitenkin parasta aloittaa laatoitushommista <3

Vierailija
19/24 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin saaneeni ihan tavallisen miehen, seksin suhteen tosin hiukan kinkyn. Tulos: mies on tuonut ajatusmaailmaansa mukaan pikkuisen kerrallaan ja minulla on kotonani kamala riesa. Kotitöitä tuo ei tee käskemättä, ja jos käskettynä tekee, pitäisi saada kehuja ja seksiä palkaksi. Hänestä olisi loistoidea, että minä "pakottaisin" kotihommiin, eli vahtisin vieressä komentelemassa. Ja sitten hän ihmettelee, kun minua suututtaa.

Miksikö? No missä ovat minulle kehut ja palkinnot kotitöiden tekemisestä? Entä missä on vapaa-aikani? Haluan tehdä oman osuuteni kotitöistä ja sitten jotain kivaa. Minusta ei ole yhtään kivaa katsella toista tekemässä kotihommia ja vahtimassa työn jälkeä ja laittamassa "kuriin". Ei hemmetissä! Paljon pienemmällä vaivalla teen hommat itse, eikä tarvi miettiä "palkintoja" miehelle.

Mies ihmettelee, miksei meillä ole seksiä. Millä haluilla ja energialla? Enkä ole kotityöpalkinto, jota saa panna, jos viitsii laittaa tiskit koneeseen.

Vierailija
20/24 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan juuri tuollaisen miehen. Sitten mielellään myös mahdollisimman feminiinisen näköisen. Mistä löytäisin? Olen huomannut, että sellaiset ovat usein homoja ja sellaisen saadakseen pitäisi olla itse joku maskuliininen mies. Onko naisena mahdollista saada tuollaista miestä?

N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi