Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen tykkää miehellä "rennoista huppareista"?

Vierailija
28.12.2017 |

Rennot farkut, ehkä pientä kulutusta ja yläosana WESC / Jack&Jones huppari, värinä toki musta tai valkoinen. Logoa saa olla!
Kengiksi käy "rennot ja siistit" tennarit ---> https://www.brandos.fi/geoff-chapa-navy.html

Yhtään siistimpi pukeutuminen miehellä on ällöä ja pappamaista?
Millaisia naisia nämä ovat jotka tätä tyyliä hehkuttavat?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Mun mies pukeutuu just noin, sopii hänen rentoon muusikkotyyliinsä. Toki jos lähdetään ulos syömään niin laittaa paitapuseron ja siistimmät kengät (ihan kehottamatta). En itsekään tykkää vapaa-ajalla turhia jäykistellä, työn puolesta jakkupukku/kotelomekkolinja, niin olen kotioloissa sitten tyyliin muumimekoissa ja legginsseissä ja lenkkareissa :) 

Miten niin "toki"? Miehesi pukeutuu "just noin", joten hän ei todellakaan käytä paitapuseroa eikä muita kenkiä kuin tennareita silloin, kun menette ulos syömään. Hän käyttää silloin hupparia ja tennareita.

No kun ei. Jos sut kutsutaan vaikkapa Linnan juhliin, niin et ehkä laita normaalin pukeutumistyylisi vaatteita sinne, vaan pukeudut tilanteen mukaan? Ja ellei tälläistä "tilannetta" ole, pukeudut "just noin" kuten tyyliisi kuuluu.

Ei minunkaan tyyli ole ne kotelomekot ja jakkupuvut, vaikka joudunkin niihin töitten puolesta pukeutumaan. Mun pukeutumistyyli on, silloin kun tilaisuus ei edellytä muuntyylistä pukeutumista, ne rennot trikoomekot, legginssit ja lenkkarit. Ja mun miehen pukeutumistyyli on samoilla parametreilla ne rennot hupparit, kulahtaneet farkut ja tennarit. 

Vierailija
22/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän tämäntyylisestä arkipukeutumisesta:

http://www.tekstiilitukku.fi/images/wwwkuvat/Fiiliskuvat/710m-2017.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni päättää itse millaisia vaatteita käyttää. Tykkää itse värikkäistä ja rennoista, mutta toki ottaa mielipiteeni joskus huomioon. Itsekin pyrin ostamaan hänelle tyylinsä mukaisia vaatteita, usein siinä onnistunkin. Juhliin pukeutuu kyllä juhlavasti. Oma tyylini on ”virallisempi”, mutta en ottanut miestä muuttaaksesi häntä, eikä hän minua. ;)

Vierailija
24/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Vierailija
25/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et nää mitään välimuotoa huppareiden ja pappavaatteiden välillä vieläkään?

Näen. Vaan palstamammat eivät näe sillä lähes kaikki mikä ylittää farkut+tennari-linjan on pappamaista ja tylsää.

loaferit, dressman housut ja dressman paita ovat pappamaista ja rumaa.

Mitkä ovat dressmann-housut/-paita?

Vierailija
26/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Ei ollut AP tuo kommentoija.

Vierailija
27/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
28/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, Chino-loafer-mies iski jälleen.

MInä pidän tuosta hupparityylistä ainakin eräällä tietyllä, kuumalla duunerimiehellä. Hän näyttäisi hyvältä vaikka pukeutuisi perunasäkkiin.

Itse pukeudun töissä kotelomekkoihin ja kynähameisiin, vapaalla pillifarkkuihin ja hippivaatteisiin.

Vierailija
29/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilijat

Vierailija
30/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kuvaamaa tyyliä hehkuttaa nainen, joka:

- on ylipainoinen ja yrittää miehensä "sporttisenrennolla" tyylillä vedättää huomion ongelmistaan toisaalle

- on sohvaperuna, syö välipaloiksi halpaa hiilaria ja suklaata tosi-tv -ohjelmia vakavissaan katsoessaan

- kiukuttelee lapsilleen, jotka alle 10 v - ei osaa kasvattaa kun ei hallitse omaakaan käyttäytymistä ja tunteitaan

- pitää lähiökirppiksellä omaa pöytää, jolla "tienaa vähän omaa rahaa" - jaa, taitaa olla tämän perheen kirppisroinalla vaikea saada edes pöytävuokraa katettua

- on besserwisser AV-mamma

- ei todellakaan ymmärrä, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin hän ja perheensä eikä usko ns. tasoeroihin

Vierailija
31/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mammanpoikatyyliä

Vierailija
32/40 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
33/40 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetajuinen. (Puku päälle sit juhliin.)

Sporttimaisista miehistä pitävä.

Vierailija
34/40 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sellainen "tilanne", että huppari sopii tilanteeseen? Lähinnä tulee mieleen joku korisottelun katsomossa oleminen jenkeissä tms.

Vierailija
35/40 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sellainen "tilanne", että huppari sopii tilanteeseen? Lähinnä tulee mieleen joku korisottelun katsomossa oleminen jenkeissä tms.

Esim. Tai urheiluseuran leirillä välitauolla. Tai mustikkametsään. Tai kotoiluun.

Vierailija
36/40 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Vesterbackan ja muiden pelimiljönäärien vaimot?

Vierailija
37/40 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos lähdetään ulos syömään niin laittaa paitapuseron ja siistimmät kengät (ihan kehottamatta).

Mikä on paitapusero?! Kauluspaita?

Vierailija
38/40 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jos lähdetään ulos syömään niin laittaa paitapuseron ja siistimmät kengät (ihan kehottamatta).

Mikä on paitapusero?! Kauluspaita?

Sitähän tuolla tarkoitetaan. Naiset itse käyttävät napitettavista paidoistaa samaa paitapusero, osassa kaulukset osassa ei ole.

Vierailija
39/40 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja saa käyttää vain jos on farmari, ja pukua vain jos kuuluu vanhaan brittiläiseen eliittisukuun. Muistakaakin se, te huppareiden tuomitsijat.

Vierailija
40/40 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoroskajuntit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi