Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen tykkää miehellä "rennoista huppareista"?

Vierailija
28.12.2017 |

Rennot farkut, ehkä pientä kulutusta ja yläosana WESC / Jack&Jones huppari, värinä toki musta tai valkoinen. Logoa saa olla!
Kengiksi käy "rennot ja siistit" tennarit ---> https://www.brandos.fi/geoff-chapa-navy.html

Yhtään siistimpi pukeutuminen miehellä on ällöä ja pappamaista?
Millaisia naisia nämä ovat jotka tätä tyyliä hehkuttavat?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja?

Vierailija
2/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuja ja itsenäisiä, ehkä aavistuksen boheemeja naisia. Nam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et nää mitään välimuotoa huppareiden ja pappavaatteiden välillä vieläkään?

Vierailija
4/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus mikä aloitus taas. Onko ap 12-vuotias?

Vierailija
5/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkäisin että mies pukeutuisi rennommin. Hän käyttää työssään pukuja ja näyttää jotenkin "viralliselta" rennommissakin asuissaan. Ei taida omistaa yhtäkään hupparia.

Vierailija
6/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikokoinen punahiuksinen, jolla on kävellessä keskimääräistä paremmin aktivoituva iso pakaralihas. Hänellä on hyvä suhde isovanhempiinsa. Lempiruoka on paistettu lohi tilli-kermaviilikastikkeella. Lapsuus on eletty puutalossa kaava-alueella ja perheellä oli vain yksi auto.

Vierailija
7/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen. Vaan palstamammat eivät näe sillä lähes kaikki mikä ylittää farkut+tennari-linjan on pappamaista ja tylsää.

Vierailija
8/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pukeutuu just noin, sopii hänen rentoon muusikkotyyliinsä. Toki jos lähdetään ulos syömään niin laittaa paitapuseron ja siistimmät kengät (ihan kehottamatta). En itsekään tykkää vapaa-ajalla turhia jäykistellä, työn puolesta jakkupukku/kotelomekkolinja, niin olen kotioloissa sitten tyyliin muumimekoissa ja legginsseissä ja lenkkareissa :) 

Vierailija
9/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tärkeintä että niin miehet kuin naisetkin pukeutuvat tilanteen ja sään mukaan. Se on tyylikästä. 

Yhtä lailla voisi kysyä, millainen nainen on niin merkki-orientoitunut, että luettelee kaikenmaailman merkkejä avauksessaan Vauvapalstalla ja olettaa, että ne avaavat kaikille jonkun tietyn tyylin? Millainen nainen olet, ap? Miksi opettelet merkkejä ulkoa ja mitä ne sinulle merkitsevät? 

Vierailija
10/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vielä nuoria joten tykkään että mies pukeutuu rennommin, ei se teiniltä näytä edes siinä hupparissa joten miksipä ei.

Vierailija
11/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ihmisiä tyypitellä? Haetaanko jotain vertaisryhmää (yläluokkaista) , johon kuulua?.

Vierailija
12/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen. Vaan palstamammat eivät näe sillä lähes kaikki mikä ylittää farkut+tennari-linjan on pappamaista ja tylsää.

loaferit, dressman housut ja dressman paita ovat pappamaista ja rumaa.

Vierailija
13/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on huppari ja lippis on poika, ei mies. Ja harvasta noin pukeutuvasta ikinä tulee miestä.

Vierailija
14/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pukeutuu tilanteeseen ja säähän sopivasti, aivan niin kuin minäkin. Nyt olemme joululomalla Lapissa ja mieheni päällä on joku huppari ja verkkarit, itselläni fleecehousut ja pusakka. Kohta lähdemme ulos ja koska siellä on pakkasta lähes -25, niin päälleen mies vetää varman toppahousut ja takin. Merkeissä en osaa sanoa, mutta tarkoitukseen sopivat.

Vierailija
15/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Didem tykkää

Vierailija
16/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään rennon sporttisesti pukeutuvista miehistä, en pidä miehistä puku päällä.

Olen 44 v, akateeminen, naimisissa, äiti, Helsingistä, harrastan kuntoilua ja golfia, omistusasunto ja kesämökki. Eli vastauksena ap:lle, että tällainen nainen.

Vierailija
17/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Minusta on tärkeintä että niin miehet kuin naisetkin pukeutuvat tilanteen ja sään mukaan. Se on tyylikästä. 

Yhtä lailla voisi kysyä, millainen nainen on niin merkki-orientoitunut, että luettelee kaikenmaailman merkkejä avauksessaan Vauvapalstalla ja olettaa, että ne avaavat kaikille jonkun tietyn tyylin? Millainen nainen olet, ap? Miksi opettelet merkkejä ulkoa ja mitä ne sinulle merkitsevät? 

Ap on mies, jonka mielestä kaikkien miesten tulisi pukeutua kuten hän: loafereihin ja chinos-housuihin. Niin ja kauluspaitaan ja neuleeseen. Mikäs se hattu oli, jota ap myös suosii? :D

Vierailija
18/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Mun mies pukeutuu just noin, sopii hänen rentoon muusikkotyyliinsä. Toki jos lähdetään ulos syömään niin laittaa paitapuseron ja siistimmät kengät (ihan kehottamatta). En itsekään tykkää vapaa-ajalla turhia jäykistellä, työn puolesta jakkupukku/kotelomekkolinja, niin olen kotioloissa sitten tyyliin muumimekoissa ja legginsseissä ja lenkkareissa :) 

Miten niin "toki"? Miehesi pukeutuu "just noin", joten hän ei todellakaan käytä paitapuseroa eikä muita kenkiä kuin tennareita silloin, kun menette ulos syömään. Hän käyttää silloin hupparia ja tennareita.

Vierailija
19/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Miten niin "toki"? Miehesi pukeutuu "just noin", joten hän ei todellakaan käytä paitapuseroa eikä muita kenkiä kuin tennareita silloin, kun menette ulos syömään. Hän käyttää silloin hupparia ja tennareita.

Ja vastaavasti herrasmies saunookin loaferit jalassa ja neule kauluspaidan päällä?

Vierailija
20/40 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-mammuliini..??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi