Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset ovat alkaneet käyttäytyä niin aggressiivisesti ja puhua niin suoraan?

Vierailija
28.12.2017 |

Olin juuri lomamatkalla, ja ikinä aiemmin en ole todistanut lennoilla niin paljon sanallista aggressiivisuutta kuin nyt. Menolento oli pari tuntia myöhässä, ja jo kentällä tarvittiin vartijoita sekä lentohenkilökuntaa selvittämään, pystyykö kaksi eläkeläispariskuntaa nousemaan lainkaan koneeseen riitelyltään. Paluulennolla joukko virolaisia oli juonut liikaa omia viinojaan ja puhui kovaan ääneen, eikä pysynyt paikoillaan. Suomalaiset sitten haukkuivat heitä ihan suoraan, eikä kai fyysinen tappelu ollut kaukana. Kyseessä oli kuitenkin kallis matka kaukokohteeseen (ei Thaimaa), joten ihan "rupusakkia" en olisi ajatellut mukana olleiden suomalaisten olevan.
Myös työpaikkani luottamusmies on sanonut, että riidat työpaikalla ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti. Mistä moinen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen on aina ollut aggressiivinen. Olen itse puoliksi suomalainen ja puoliksi ulkomaalainen (eurooppalainen) ja muistan ihan pienestä pitäen suomalaisen vihan ja aggression.

Teini-ikäisenä nuorilla oli tapana mennä kaupungissani eräälle paikalle juopottelemaan missä saattoi olla satoja nuoria. Miten monta kertaa muistan jonkun käyneen kurkkuun kiinni ihan ilman mitää syytä. Jopa aikuiset miehet saattoivat yrittää lyödä nyrkillä kapungilla ihan ilman mitään syytä. Mä olen maksanut elämäni aikana yli 2000€ vahingonkorvauksia kun mun kimppuun on käyty ja olen sitten joutunut puolustamaan itseäni (kerran pari otat turpaan kuka haluaa koko loppuelämän ottaa turpaa?).

Suomalaisesta tulee humalassa aggressiivinen, normaalista ihmisestä tulee iloinen. Te olette sairas kansa mikä ei ole mitään ilman alkoholia. Ulkomailla ollessa nautin miten teitä umpikänniläisiä suomalaisia putsataan keenereitten toimesta keskellä päivää ja annetaan vielä turpaan kaupanpäälle.

Untermach.

Sivistynyt eurooppalainen?   :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän