Siis mitä mitä mitä? Suihkuttaako joku ihan oikeasti pyllynsä kakkaamisen jälkeen?
Kommentit (30)
Ja kuukautisten aikaan pesu on ehdotonta.
Mä käytän kuukuppia, joten ei sitä verta yleensä edes pääse ulkosynnyttimiin asti.
...kun ei olisi tullut pieneen mieleenikään, ennen av-palstaan tutustumista.
Toiset vaan haluaa tehdä elämänsä vaikeaksi?
Puhtaampi olo ja jälkeenpäin on paljon mukavampi harrastaa spontaania seksiä, kun tietää ettei jäämät haise myöskään miehen nenään :)
Lomamatkoilla peseminen ei ole aina mahdollista, hyi että miten likainen olo.
En ole kuullut kenenkään ystävistänikään pesevän suihkulla :O
Mulla ei ole aavistustakaan pyyhkiikö vai suihkkuttaako mun ystävät. Vai oliko se mielikuvitusystävät?
Suurin osa maailman ihmisistä pesee takapuolensa eikä pyyhi paperiin, paitsi suomessa.. niinhän täällä joku sanoi. Mutta miettikääpäs sitä että niissä maissa missä tuota paperia ei ole käytössä on kuitenkin tauteja ja ripuleita yms. paljon enemmän kun suomessa, eli ensin sä hinkkaa käsilläs sitä paskaa ja sitten et pese käsiä kunnolla ja lopputulos on se että epähygienia leviää. En mä koe että me suomalaiset olta kauheen likasta ja epähygienistä kansaa vaan sen takia ettei pestä perseitämme kun kerran päivässä.
Jos kuvitellaan että kompastut ja kaadut naamallesi koiranpaskaan. Kummalla tavalla toimit:
1) Pyyhit paperilla -> "On kumma jos ei puhtaaksi saa"
Vai
2) Peset naamasi
Kummalla tavalla uskot että lopputulos on puhtaampi, tai onko paperilla pyyhkiminen tarpeeksi puhdas?
Jos kuvitellaan että kompastut ja kaadut naamallesi koiranpaskaan. Kummalla tavalla toimit:1) Pyyhit paperilla -> "On kumma jos ei puhtaaksi saa"
Vai
2) Peset naamasi
Kummalla tavalla uskot että lopputulos on puhtaampi, tai onko paperilla pyyhkiminen tarpeeksi puhdas?
Ja siinä on ihan ikiomat pöpöt.
on juuri sitä varten vai miksi te luulitte sen olevan siellä vessassa??Tosin joskus sellanen on ihan väärässä kohtaa tai puuttuu jopa kokonaan,mut ei,se ei ole vain wc pöntön tai lavuaarin huuhteluun!!
fakta on se, että paperilla ei saa täysin puhtaaks. Jos haluaa täysin puhtaan, niin pestään käsisuihkulla niin oma kuin lapsenkin. Sen jälkeen kuivataan vessapaperiin. Paperiakin säästyy aivan valtavasti tällä tavalla.