Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä mitä mitä? Suihkuttaako joku ihan oikeasti pyllynsä kakkaamisen jälkeen?

Vierailija
12.04.2006 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku kerran päivässä.

Vierailija
2/30 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yöks, jos joku ei pese paikkojaan kakkauksen jälkeen, ei se riitä jos pelkällä paperilla pyyhkii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen tahmakakka että paperilla jos haluis saada puhtaaksi niin saisi käyttää koko rullan.

Vierailija
4/30 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se pitää VTI:n loitolla.

Vierailija
5/30 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa tulee sellainen teflon kakka =)

Vierailija
6/30 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekös muuten, että maailmassa varmaan suurin osa ihmisistä pesee takapuolensa vedellä kakkaamisen jälkeen. Paperi on luksusta.

Vierailija
7/30 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pukamien vuoksi nyt on useimmiten pakko (teflonin jälkeen ei tarvii :)). Muuten ärtyvät ja sitten ollaan taas pulassa...

Vierailija
8/30 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten saisin kastella paperia monta kertaa ja sen jälkeen vielä pyyhkiä kuivalla paperilla->pönttö on sitten ihan täynnä kakkaa ja paperia :D Jotenkin hygieenisempääkin, kunhan vain koskee puhtaalla kädellä käsisuihkuun (eli ei ensin pyyhi ja sitten vasta suihkuta)

Vierailija
9/30 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mitä mitä? Suihkuttaako joku ihan oikeasti pyllynsä kakkaamisen jälkeen?

et tiedä? Ulkohuusseistakin on jo muutama kymmenen vuotta ja suurimmalla osalla suomalaisista on varmaan vettä vessassa. Miksi tuo on niin kummallista mielestäsi.

Vierailija
10/30 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ikinä suihkuttanut vaan pyyhkinyt paperilla. Kyllä sen paperilla saa puhtaaksi ja illalla menee suihkuun. En ole kuullut kenenkään ystävistänikään pesevän suihkulla :O

Jotenkin kovin työläältäkin.. sidettä/tampoonia vaihtaessa suihkuttelen toki ja siitä kai se työläisyys kumpuaakin, kun vettä saattaa sitten roiskua ja miten hygieenista se vesi sitten on roiskuessaan..

Vierailija
11/30 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa virtsatieinfektiota.

Itse pesen aina vedellä, olin sitten isolla tai pienellä tarpeella. Muuten olisi kamalan likainen olo ja pikkuhousuihin jäisi inha tunne. En edes voi ymmärtää miten joku ei tajua käyttää vettää ulostamisen jälkeen.. hyh

Vierailija
12/30 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain tää vaan pompsahti esiin :D

Vierailija
13/30 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

limakalvot kuivaisivat liikaa. Toki siis normi alapesu kerran päivässä + kakkaamisen jälkeen.

Vierailija
14/30 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suurinosa maailman ihmisistä.

vain suomessa luotetaan paskapaperin voimaan, monessa maassa ei ole edes perspaprua.

Vierailija
15/30 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatta siitä, tuleeko teflonkakka vai ei. Jos en pese, olo jää tosi epähygieeniseksi ja takapuolta kutittaa.

Vierailija
16/30 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle riittää ihan vaan paperi. Ei sinne mittän jää kun kunnolla pyyhkii.

Suihku kerran päivässä.

Vierailija
17/30 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa virtsatieinfektiota. Itse pesen aina vedellä, olin sitten isolla tai pienellä tarpeella. Muuten olisi kamalan likainen olo ja pikkuhousuihin jäisi inha tunne. En edes voi ymmärtää miten joku ei tajua käyttää vettää ulostamisen jälkeen.. hyh

sä vittusi joka pienen pissan jälkeen myös ulkona ollessa? Ja sitten tussukarvat märkänä vedät housut jalkaan vai kuivaatko rullalliseen paperia?

Vierailija
18/30 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa virtsatieinfektiota. Itse pesen aina vedellä, olin sitten isolla tai pienellä tarpeella. Muuten olisi kamalan likainen olo ja pikkuhousuihin jäisi inha tunne. En edes voi ymmärtää miten joku ei tajua käyttää vettää ulostamisen jälkeen.. hyh

sä vittusi joka pienen pissan jälkeen myös ulkona ollessa? Ja sitten tussukarvat märkänä vedät housut jalkaan vai kuivaatko rullalliseen paperia?

eihän kunnon av-mammalla tietty ole edes karvoja.

Vierailija
19/30 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suurinosa maailman ihmisistä.

vain suomessa luotetaan paskapaperin voimaan, monessa maassa ei ole edes perspaprua.

että suurin osa? Luepa vaikka tämä ketju:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1628794/ulkosuomalai…

Vierailija
20/30 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosteen koostumuksesta. Jos uloste on sopivan kiinteää, se tulee siististi ulos, jolloin pesua ei tarvita. Jos on sottaavampaa, on pesu tarpeen.

Voisin ap.lta kysyä, että eikö hän ole koskaan pessyt pottailemaan opettelevan lapsensa pyllyä, vaan hinkkaa aina paperilla? Pesu on kätevämpää kuin se hinkkaus.

Ja kuukautisten aikaan pesu on ehdotonta. Mikä siinä ulostamisen yhteydessä pesussa on niin vastenmielistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä