Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieniä asioita, jotka motivoi laihduttamaan

Vierailija
28.12.2017 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Aloitan itse:
Tällä hetkellä motivoi se, että istun sängyllä jalat koukussa ja alushousujen reunat raastaa ihon lähes verille, koska olen lihonut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä motivoi se, että istun sängyllä jalat koukussa ja alushousujen reunat raastaa ihon lähes verille, koska olen lihonut.

Arvaan, käytät keinokuituisia stringejä tai muita naruja perseessä?

Osta oikean kokoisia sloggeja niin on mukavat.

Vierailija
2/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaan, käytät keinokuituisia stringejä tai muita naruja perseessä?

Osta oikean kokoisia sloggeja niin on mukavat.

Ihan normaalit alushousut on, ei naruja prseessä. Sattuvat vaan olemaan kokoa s ja nyt olen vähintään m.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa se, että näytän kamalalta ilman vaatteita.

Vierailija
4/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää, kun näen alakerran "maikun" ja sen, kun sen jalat eivät meinaa jaksaa kantaa sitä sen ruhon painoa.

Vierailija
5/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis peili on aika hyvä.

Vierailija
6/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan työmatkalle lämpimään maahan helmikuussa. Kesävaatteet eivät mahdu päälle, pakko ryhdistäytyä. Lisäksi himoitsen sikäläistä kollegaa, siinä tarpeeksi motivaatiota näyttää hyvältä!

Vierailija
7/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivoi todella, kun minulta asiakas kysyi olenko raskaana :D

Pikkujuttu kai sinänsä yksi lause palvelutilanteessa, mutta elämänmuutos alkoi siitä. 

Oli tässä sellainen hyväkin puoli, että olen jo viisikymmentä. Pakko arvioida itsensä ainakin hieman ikäistään nuoremman näköiseksi, jos raskautta epäillään. 

BMI ei sen kummempi ollut kuin 27 pilkku jotain. Olin kuitenkin vatsakas. Eli rasva vaarallisesti vyötäröllä, lantio ja jalat jopa melko hoikat. 

Pudotin kymmen kiloa maltillisesti ja vyötärö on 15 cm. kaventunut. 

Naama on kyllä vanhentunut, se on myönnettävä. Tässä iässä laihduttaminen sen vääjäämättä tekee..

Vierailija
8/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy helpommin kivoja uusia vaatteita kun on hyvässä kuosissa!

Vierailija
9/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen merkannut Zalandosta kivoja vaatteita. Lisään aina ostoslistalle kun on 2kg tippunut. Kun olen tavoitteen puolivälissä, olen saavuttanut 2 vaatetta jotka tilaan itselleni.

Vierailija
10/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kovin pieni asia mutta omat lapset. Ei nyt varsinaisesti motivoi laihduttamaan mutta terveempiin elintapoihin ja sitäkautta se laihtuminenkin sitten ainakin alkuunsa tapahtuu. Haluan pysyä mahdollisimman vanhaksi terveenä ja vetreänä, en niinkään vain jotenkin moniongelmaisena pihistä hengissä.

-15kg/3kk ja kohta alkaa se laihdutus kunhan löydän motivaation :D.

Vierailija
11/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua motivoi se, että mun on näin 10kg liikaa läskiä omaavana vaikea laittaa kenkiä jalkaan. On tönkkö ja ahdistava olo, tulee kauhea hiki ennen kuin pääsee edes pihalle.

Vierailija
12/12 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää, kun näen alakerran "maikun" ja sen, kun sen jalat eivät meinaa jaksaa kantaa sitä sen ruhon painoa.

Luulin ensin, että puhut alapäästäsi:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän