Käyttämäsi whatsapp versio vanhenee 30pvn kuluttua...
Päivitä uusi versio tai hylkää.
Siis mitä? Jos en päivitä niin mitä tapahtuu ja entä jos päivitän?
Häviääkö whatsappi vai viestit kis ei päivitä? Mitään infoa ei asiaan ollut vaihtoehdot vain.
Kommentit (6)
Ei mitään ihmeellistä. tietyn päivän jälkeen ohjelma ei vain avaudu ennen päivitystä. Tiedot ei huku minnekään. Nyt kieltäydyit vain päivityksestä juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Aika yksiselitteinen oli tuo saamasi viesti.
Juu mutta olis siitä voinu joku infoteksti nyt olla että mitä se päivytys meinaa.
Se mitä päivitys meinaa kuuluu yleissivistykseen nykyaikana, on siis oletettavaa että ihmiset tietää mitä se tarkoittaa, ilman erillistä selitystä. Jos ei tiedä niin voi vaikka googlettaa.
"Voit päivittää Android-laitteellesi ladatut ja asennetut sovellukset yksitellen tai automaattisesti. Päivittämällä sovelluksesi saat käyttöösi uusimmat ominaisuudet ja parannat sovelluksesi turvallisuutta ja vakautta."
no mun wappi vanhentui ja en voinu päivittää sitä joten en päivittänyt ja no mitä kävi en voi enään käyttää sitä mutta onneks sain wapin sitte mun tablettiin:)
vieras2849758489438958463700309649 kirjoitti:
no mun wappi vanhentui ja en voinu päivittää sitä joten en päivittänyt ja no mitä kävi en voi enään käyttää sitä mutta onneks sain wapin sitte mun tablettiin:)
https://www.whatsapp.com/download/ osoitteesta voit ladata whatsappin puhelimellesi tai tabletillesi jos et pysty sitä play storesta asentamaan. Kun olet ladannut uuden version, whatsapp toimii taas ja vanhat viestit näkyvät.
Aika yksiselitteinen oli tuo saamasi viesti.