Puoliso huutaa, kun meinasin ostaa kaupasta suklaata..
Puoliso huusi, kun olin kirjoittanut kauppalistaan, että ostan pari suklaapatukkaa. On haukkunut minua jouluaatosta asti, kun söin yhden karkkirasian, pari palaa kakkua ja pipareita. En nyt sitten osta mitään makeaa, koska en uskalla.
Kommentit (20)
Outoa. Itse olen syönyt ainakin 3 konvehtirasiaa eikä kukaan ole vihainen.
Kyllä tuossa määrässä on jo makeaa tarpeeksi vähäksi aikaa.
Miksi olet tuolloisessa suhteessa? Ihan normaalit määrät joulun herkutteluun. Itsellä mennyt useampi suklaarasia.
Sanoi juuri, että emme lähde ollenkaan kauppaan , vaikka sanoin, etten osta makeaa
:(
AP.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi juuri, että emme lähde ollenkaan kauppaan , vaikka sanoin, etten osta makeaa
:(AP.
Älä alistu missään nimessä! Lähde pois suhteesta.
Tuo on eräänlaista henkistä kiusantekoa. Sinuna miettisin muutaman kerran vielä , että tahdotko jatkaa suhdetta hänen kanssaan.
Kyllä kai jokaisen aikuisen ihmisen tulisi itse kyetä päättämään, mitä suuhunsa laittaa (oli BMI sitten mitä tahansa). Mun mielestä tuo on kamalaa kontrollointia, ettei ANNETA toisen ostaa herkkuja, vaikka haluaa.
Mulla oli vähän sama juttu tupakanpolton kanssa (mies ei polta, minä poltin tavatessamme). Mies toivoi että lopettaisin mutta ei painostanut tai kieltänyt. Lopetin sitten lopuksi ihan omasta halusta ja itseni, en miehen takia. Jos mies olisi alkanut painostaa tai kiristää/jotenkin rajoittaa mun polttamista, niin olisi aika äkkiä ollut entinen mies...
Ja sinä suostut tuollaiseen koska? Mene hyvä ihminen kauppaan ja osta mitä tahdot. Miksi kauppalistaan pitää kirjoittaa herkkuja muutenkaan? Kyllä ne muistaa.
Pari suklaapatukkaa kuulostaa oudolta. Siis onko toinen miehellesi? Miksi kaksi? Ja etkö ole joulun jälkeen ähkynä? Minua lähinnä inhottaa ajatus konvehdeista, olen antanut suklaata jo pois kun sitä oli liikaa.
Miltä miehesi näyttää? Hienoa, jos hän on hyvännäköinen ja teräskunnossa oleva reipas urheilija, joka syö terveellisesti, liikkuu riittävästi ja tekee kaikki kotityöt.
Hah hah,mä oisin ostanu kahta kauheemmin mättööö kaupasta👌😛
Vierailija kirjoitti:
Pari suklaapatukkaa kuulostaa oudolta. Siis onko toinen miehellesi? Miksi kaksi? Ja etkö ole joulun jälkeen ähkynä? Minua lähinnä inhottaa ajatus konvehdeista, olen antanut suklaata jo pois kun sitä oli liikaa.
Se vasta kuulostaakin oudolta, että jostakusta voi pari suklaapatukkaa kuulostaa oudolta.
Jätä tuollainen paskiainen. Olet suklaasi ja muut herkut ansainnut, hän ei ole kukaan puuttumaan siihen. Hanki joku sellainen kenen kanssa voitte yhdessä nauttia jostain herkuista silloin tällöin.
Ex myös aikoinaan moitti jos ostin herkkuja. Ostin silti ja onneksi mies päätyi entiseksi. Herkkujen oston moittiminen oli osa isompaa kuviota, jossa minusta yritetään muovata hänen mieleistään ja kaikkea tekemääni kritisoitiin jos ei ole ollut hänestä sopivaa. Joskus jos tein jotain oikein, sanottiin vihaisesti "mikset aina tee näin?"
Seuraavien suhteiden ehkä tärkein asia onkin ollut lupa olla oma itsensä.
Ja sinä alistut, koska...?
Ymmärräthän, että mies alistaa sinua ja ilmeisesti onnistuu koskapa nöyrryt hänen tahtoonsa.
Saako hän myös päättää siitä miten pukeudut ja keiden kanssa kaveeraat?
Surullista että tällaisia aloituksia joissa suomalainen nainen kertoo alistumisestaan suomalaisessa parisuhteessa on täällä av:llä jatkuvalla syötöllä.
Mieheni valitti minulle syömisestä ja painosta. Aloin syädä entistä enemmän. Sen jälkeen ihastuin toiseen komeaan, fitness-mieheen ja hän minuun. Nyt yhtäkkiä painossani ei olekaan vikaa mieheni mielestä. Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.
Rajoita vähän. Pitääkö vetää koko joulu makeaa?