Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku hiiltyi vauva-puolen korvis-keskustelusta!!

Vierailija
12.04.2006 |

Tällä naikkosella meni " yli hilseen" , kun joku kyseli, milloin äidit on laitattaneet tai aikovat laitattaa korvikset lapselle.

Pitäisi kuulemma antaa lapsen itse päättää, milloin korvikset haluaa.

Kyllä mä ainakin ajattelin 1v tai 2v synttärilahjaksi laitattaa. Itsekin sain korvikset 2v, ja aina ovat olleet pelkästään kiva, iloinen, hyvä ja mukava asia... Harmi, jos jollakulla on toisenlaisia kokemuksia.

Pikkulapset on ihan älyttömän söpöjä, kun niillä on korvikset :0)! Voihan ne sitten vanhempana olla käyttämättä korviksia, ja pianhan ne reiät umpeutuu. JOtkut tosin väittää, ettei vauvana otetut korvareiät ikinä umpeudu, mutta kyllä ne umpeutuu.

Näin on käynyt monelle mun kaverille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/4 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntus varmaan inhottavalta...

Ja klitorisläväri on muuten vaan ällötys...

ap :0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt mitä ajatella, tuli mieleen lähinna pedofiilin unelma, lapsi nainen kaikilla mausteilla... t. neuvola terkkari

Vierailija
4/4 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tuuminut että oma tyttä saa korvikset sitten kun älyää niitä haluta ja pyytää. ja kun osaa itse hoitaa niin mun ei tarvi. ja myöskin sitä laittamisen kivuliaisuutta ja hoitamisen hankaluutta kompensoi sitten se, että on saanut jotain ihanaa mitä itse on toivonut.

mutta ei se kyllä minusta mitenkää erityisen hullua tai tyhmää ole vaikka joku laitattaisi omalle lapselleen kuinka varhain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä