Kauneusvinkkejä nuupahtaneelle naiselle?
Ihan mitä tahansa vinkkejä kauneusrutiineista ja elämäntavoista hyväksi koettuihin tuotteisiin. Millä nikseillä sinä olet onnistunut?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Terveellinen ruokavalio auttaa ihoa pysymään kunnossa.
Ota rutiiniksi aamu- ja iltahammaspesun yhteydessä tehdä samalla kyykkyjä ja extrana vielä lantionpohjajumppapuristeluja. Tehokas 2 minuutin pikatreeni. Toimii parhaiten sähköhammasharjan kanssa.
Päivittäinen lenkki auttaa pitämään mielen, kropan ja energiatasot kunnossa. Jos ei aina jaksa, niin puolen kilometrin kävelykin on parempi kuin ei mitään. Itse teen yleensä 5-8 km:n, hölkkä/kävelylenkin lähes joka päivä. Iltaisin mukaan otsalamppu pimeille reiteille ja nastalenkkarit on hyvä hankinta liukkaille talvikeleille. Kesällä pyöräily on kiva laji.
Myös joukkuelajit piristävät. Itse aloitin sählyn mammaryhmässä ja se on aivan mahtava laji.
Jes, kiitos :) ap
Muista liikkua, syödä terveellisesti ja juoda tarpeeksi vettä.
Kollageenituotteet sisäisesti ja ulkoisesti. Granaattiomenamehu. Inkiväärijuoma (1 rkl inkivääriä ja kuumaa vettä). Joka päivä. Tietty veden juonti ja ulkoilu.
Vierailija kirjoitti:
Kollageenituotteet sisäisesti ja ulkoisesti. Granaattiomenamehu. Inkiväärijuoma (1 rkl inkivääriä ja kuumaa vettä). Joka päivä. Tietty veden juonti ja ulkoilu.
Kollageenikapselit ym. tuotteet ovat huijausta.
Kollageeni on proteiini, ja hyviä proteiinin lähteitä ovat esimerkiksi kala, kana ja tofu.
Opettele meikkaamaan sinulle juuri sopivalla tavalla, voit vaikka käydä opastuksessa tai katsoa youtubesta vinkkejä. Käy kampaajalla ja kysy, mikä väri ja leikkaus sopii kasvoihisi.
Käytä klassisen tyylikkäitä ja laadukkaita vaatteita ja harrasta liikuntaa sekä ulkoilua.
Muista vitamiinit ja hyvät yöunet.
Terveellinen ruokavalio auttaa ihoa pysymään kunnossa.
Ota rutiiniksi aamu- ja iltahammaspesun yhteydessä tehdä samalla kyykkyjä ja extrana vielä lantionpohjajumppapuristeluja. Tehokas 2 minuutin pikatreeni. Toimii parhaiten sähköhammasharjan kanssa.
Päivittäinen lenkki auttaa pitämään mielen, kropan ja energiatasot kunnossa. Jos ei aina jaksa, niin puolen kilometrin kävelykin on parempi kuin ei mitään. Itse teen yleensä 5-8 km:n, hölkkä/kävelylenkin lähes joka päivä. Iltaisin mukaan otsalamppu pimeille reiteille ja nastalenkkarit on hyvä hankinta liukkaille talvikeleille. Kesällä pyöräily on kiva laji.
Myös joukkuelajit piristävät. Itse aloitin sählyn mammaryhmässä ja se on aivan mahtava laji.