Lääkäri maksaa keskimäärin neljän ihmisen verran veroja.
Törkeetä, vievät senkin ilon vassareilta
Kommentit (7)
Itse asiassa monet lääkärit kikkailevat niin, ettei olekaan ansiotuloa vaan pääomatuloa.
??? Olen vassari ja maksan omat veroni ihan mielelläni ja toivon, että muutkin tekisivät niin. Mitä ihmettä aloittaja tässä mahtaa hakea?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa monet lääkärit kikkailevat niin, ettei olekaan ansiotuloa vaan pääomatuloa.
Juuri näin, muistammehan jutun KOKOOMUS-lääkäristä joka nostaa osinkotuloja ja eduskunnan SOPEUTTAMISeläkettä samaan aikaan!
Siksi lääkäreitä pitäisi kouluttaa paljon enemmän, jotta palkat saataisiin järkevällä tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Siksi lääkäreitä pitäisi kouluttaa paljon enemmän, jotta palkat saataisiin järkevällä tasolle.
Tästä olen täysin samaa mieltä. Jos keskiansio on 7400 kuten jutussa mainittu, niin 5000e olisi sopiva palkka. Jos ei tuollaisella ansiolla saada lääkäreitä houkuteltua töihin myös pienemmille paikkakunnille, on selvää että koulutuspaikkoja pidetään keinotekoisesti liian alhaisena, jotta nykyisille saadaan varmistettua liian korkea tulotaso.
Vierailija kirjoitti:
??? Olen vassari ja maksan omat veroni ihan mielelläni ja toivon, että muutkin tekisivät niin. Mitä ihmettä aloittaja tässä mahtaa hakea?
Varmaan olet valtiolla tai kunnalla töissä, kun olet niin iloinen 'veron'maksaja. Vitun loinen.
Miksei lääkäri voisi olla vasemmistolainen? Kuvitteletko ihmisen tulotason automaattisesti määräävän hänen poliittisen kantansa? Lääkärikin tekee työtä, joten hän on työläinen, paremmin palkattu kuin moni muu, mutta kuitenkin.