Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi suhteessa loppunut.

Vierailija
27.12.2017 |

Suhteessamme seksi loppui mutta suhde jatkuu. Kyllästyin pakkeihin sillä se on kuin pieni nöyryytys kun menet hiplailemaan ja toinen vaan kääntää kylkeä tokaisten " ei nyt ". Varsinkin kun itse olin se ainut aloitteen tekijä. Nyt on mennyt varmaankin vuosi ilman peiton heiluttelua eikä edelleenkä huvita edes kysäistä. Menkööt näin vaikka hautaan asti mutta aloitetta en enään ikinä tee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nuo pari muuta ketjua. Jos seksi loppuu, kyse ei ole todellakaan vain sen hiipumisesta. Kannattaa hoitaa itse syytä, eikä vain sen seurausta...

Vaikeaa, hidasta ja on ikävää myöntää edes itselleen, että kaikki muukaan ei ole ihan kunnossa. Jos sen pystyy edes itselleen myöntämään, sitten siitä on helpompi keskustella puolisonkin kanssa. Ja jos molemmat edes myöntää ongelmat, vasta sitten niitä voi parantaa.

Mutta toki helpompaa on vaimon pihdata ja miehen leikkiä mykkäkoulua tai mennä vieraisiin. Niinhän ne useimmat elävät elämänsä.

Vierailija
2/4 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä asiaa. Ota uutena vuotena onnesi omiin käsiisi - fyysisen puolen lisäksi myös henkisesti ;-) Päätä millaisen elämän haluat elää ja luo elämästäsi sellainen. Joskus se edellyttää vanhojen valintojen uudelleenarviointia ja joskus ihmiset ympärillä vaihtuu. Sinä teet itsesi onnelliseksi, et tarvitse aviopuolisoasi siihen. Löydät uuden rakkauden vielä, ehkä useammankin elämäsi aikana. Jos nainen ei halua sinua fyysisesti, hän ei halua sinua sellaisena kokonaisuutena kuin juuri sinä oikeasti olet. Sellaisen naisen seurassa ei kannata elämäänsä tuhlata.

N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ap ole kertonut olevansa mies.

Vierailija
4/4 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletusarvona on se, että ap on mies?

Se voisin olla minäkin, viimeksi seksiä kesällä ja peräti yhden kerran, sitä edelsi 1v4kk täystauko. Ja olen nainen.

Taas on niin helvetin vaikeata taapertaa eteenpäin, olo on sellainen että voisin mennä kaduille kiertelemään ja panna jokaisen vastaantulevan miehen kanssa kunhan vain saisin panna ja tulisin pannuksi!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi