Vaimo suuttuu jos lukitsen paskalle mennessäni vessan oven
Kuulema haluaa etten laita lukkoon. Sanoo etten kuulema luota häneen jos lukitsen.
Kommentit (28)
Jätä se idiootti. Kai sitä nyt vessassa täytyy saada käydä rauhassa. Jeesus sentään, mikä ihmisiä vaivaa?
En mäkään tykkäis. Itse kyllä lukitsen, kun toisinaan leikin vähän käsisuihkulla.....
Kuulostaa sairaalta ihmiseltä. Tuollaiset luottamuspuheet ovat yleensä vasta ensiaskelia sairaalloisen käyttäytymisen edellä. Neuvona voi todeta vain, että jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se idiootti. Kai sitä nyt vessassa täytyy saada käydä rauhassa. Jeesus sentään, mikä ihmisiä vaivaa?
Tottakai, mutta aloittajan vaimon mielestä kakkaajamiehen pitäisi luottaa, että hänelle suodaan turvallinen kakkareviiri. Luottamusleikki.
Se epäilee, että vetelet siellä lukkojen takana käteen.
Sulla on kipeä muija, mikäli siis tämä on totta.
Vierailija kirjoitti:
Antaa siis olla siellä vessassa kyllä rauhassa, ei avaa sitä ovea kun olen siellä, vaikka ovi ei olisi lukossa. Mulla vaan tapana laittaa ovi lukkoon ilman sen kummempaa syytä. Ei se siis tosissaan suutu mutta jos huomaa niin tulee muka-pettyneenä kolkuttelemaan oven taakse että "ei lukkoon".
Vierailija kirjoitti:
Voi ei miten surkea provo.
Ei ole provo, vaikka hassulta kuulostaakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa sairaalta ihmiseltä. Tuollaiset luottamuspuheet ovat yleensä vasta ensiaskelia sairaalloisen käyttäytymisen edellä. Neuvona voi todeta vain, että jätä se.
Luottamuksella tarkoittaa siis sitä, että minä luotan siihen ettei hän avaa vessan ovea vaikkei olisikaan lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Se on mustasukkainen sun kädelle.
En mä vetele koskaan vessassa käteen. Ei se ole meillä mikään tabu, jos vedän käteen niin teen sen tietokonetuolilla olohuoneessa.
Joillain tosiaan on tuollaisia taipumuksia. Hullumpaakin on nähty. Mäki kävin joskus ihan keskellä yötä vessassa ni olin kuulemma käynyt runkkaamassa. Ex avokilla ei ollut kaikki kotona.
Vierailija kirjoitti:
Joillain tosiaan on tuollaisia taipumuksia. Hullumpaakin on nähty. Mäki kävin joskus ihan keskellä yötä vessassa ni olin kuulemma käynyt runkkaamassa. Ex avokilla ei ollut kaikki kotona.
Ei se siis luule mun olevan runkkaamassa. Haluaa vain että "voisi avata oven" ja että luotan siihen ettei siltikään avaa.
Jos tämä on totta niin luultavasti hänellä on joku asiaan liittyvä trauma. Joku saanut sairaskohtauksen vessassa lukkojen takana tai vanhempi sammunut lukkojen taakse. Ei tarvi edes muistaa tapahtumaa jos on ollut tosi pieni.
Petät häntä kätesi kanssa heti kun silmä välttää. ;D
No mun mielestä on kätevämpää et mies laittaa oven lukkoon etten vahingossa pälähdä paikalle. En seuraile mitenkään aktiivisesti missä toinen milloinkin on ja jos itsellä tarve mennä vessaan niin en ensin katso asuntoa että missä mies on ettei ole vessassa johon olen menossa...
Luin tämän ja sen "mies on ollut taas jo yli tunnin uimassa lapsen kanssa" miehelleni ja hän totesi, että onneksi mä olen sentään kohtuu normaali...
Kysy siltä, mitä luottamusta se tarkkaan ottaen tarkoittaa. Että luotat, ettei se avaa ovea? Sehän on ihan ääliömäistä. On ihan normaali tapa, että vessan ovi pannaan lukkoon, kun sinne mennään asioille. Siksihän se lukko siinä on.
Laitan vessan oven lukkoon vaikka olisin yksin kotona. Saan hyvän olon, kun olen turvassa :-) Jos joku kieltäisi, tuntisin kyllä syvästi, että yksityisyyttäni ja turvallisuudentunnettani horjutetaan. Vessarauha on mulle tärkeä, kuten huomaa, joten olen ihan pöyristynyt vaimosi vaatimuksesta!
Voi ei miten surkea provo.