Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo suuttuu jos lukitsen paskalle mennessäni vessan oven

Vierailija
27.12.2017 |

Kuulema haluaa etten laita lukkoon. Sanoo etten kuulema luota häneen jos lukitsen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei miten surkea provo.

Vierailija
2/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se idiootti. Kai sitä nyt vessassa täytyy saada käydä rauhassa. Jeesus sentään, mikä ihmisiä vaivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkäis. Itse kyllä lukitsen, kun toisinaan leikin vähän käsisuihkulla.....

Vierailija
4/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sairaalta ihmiseltä. Tuollaiset luottamuspuheet ovat yleensä vasta ensiaskelia sairaalloisen käyttäytymisen edellä. Neuvona voi todeta vain, että jätä se.

Vierailija
5/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se idiootti. Kai sitä nyt vessassa täytyy saada käydä rauhassa. Jeesus sentään, mikä ihmisiä vaivaa?

Tottakai, mutta aloittajan vaimon mielestä kakkaajamiehen pitäisi luottaa, että hänelle suodaan turvallinen kakkareviiri. Luottamusleikki.

Vierailija
6/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se epäilee, että vetelet siellä lukkojen takana käteen.

Vierailija
7/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !

Vierailija
8/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kipeä muija, mikäli siis tämä on totta.

Vierailija
9/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mustasukkainen sun kädelle.

Vierailija
10/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa siis olla siellä vessassa kyllä rauhassa, ei avaa sitä ovea kun olen siellä, vaikka ovi ei olisi lukossa. Mulla vaan tapana laittaa ovi lukkoon ilman sen kummempaa syytä. Ei se siis tosissaan suutu mutta jos huomaa niin tulee muka-pettyneenä kolkuttelemaan oven taakse että "ei lukkoon". 

Vierailija kirjoitti:

Voi ei miten surkea provo.

Ei ole provo, vaikka hassulta kuulostaakin.

Vierailija
11/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa sairaalta ihmiseltä. Tuollaiset luottamuspuheet ovat yleensä vasta ensiaskelia sairaalloisen käyttäytymisen edellä. Neuvona voi todeta vain, että jätä se.

Luottamuksella tarkoittaa siis sitä, että minä luotan siihen ettei hän avaa vessan ovea vaikkei olisikaan lukossa.

Vierailija
12/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mustasukkainen sun kädelle.

En mä vetele koskaan vessassa käteen. Ei se ole meillä mikään tabu, jos vedän käteen niin teen sen tietokonetuolilla olohuoneessa.

Vierailija
13/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain tosiaan on tuollaisia taipumuksia. Hullumpaakin on nähty. Mäki kävin joskus ihan keskellä yötä vessassa ni olin kuulemma käynyt runkkaamassa. Ex avokilla ei ollut kaikki kotona.

Vierailija
14/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain tosiaan on tuollaisia taipumuksia. Hullumpaakin on nähty. Mäki kävin joskus ihan keskellä yötä vessassa ni olin kuulemma käynyt runkkaamassa. Ex avokilla ei ollut kaikki kotona.

Ei se siis luule mun olevan runkkaamassa. Haluaa vain että "voisi avata oven" ja että luotan siihen ettei siltikään avaa.

Vierailija
15/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta niin luultavasti hänellä on joku asiaan liittyvä trauma. Joku saanut sairaskohtauksen vessassa lukkojen takana tai vanhempi sammunut lukkojen taakse. Ei tarvi edes muistaa tapahtumaa jos on ollut tosi pieni.

Vierailija
16/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petät häntä kätesi kanssa heti kun silmä välttää. ;D

Vierailija
17/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä on kätevämpää et mies laittaa oven lukkoon etten vahingossa pälähdä paikalle. En seuraile mitenkään aktiivisesti missä toinen milloinkin on ja jos itsellä tarve mennä vessaan niin en ensin katso asuntoa että missä mies on ettei ole vessassa johon olen menossa...

Vierailija
18/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän ja sen "mies on ollut taas jo yli tunnin uimassa lapsen kanssa" miehelleni ja hän totesi, että onneksi mä olen sentään kohtuu normaali...

Vierailija
19/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, mitä luottamusta se tarkkaan ottaen tarkoittaa. Että luotat, ettei se avaa ovea? Sehän on ihan ääliömäistä. On ihan normaali tapa, että vessan ovi pannaan lukkoon, kun sinne mennään asioille. Siksihän se lukko siinä on.

Vierailija
20/28 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vessan oven lukkoon vaikka olisin yksin kotona. Saan hyvän olon, kun olen turvassa :-) Jos joku kieltäisi, tuntisin kyllä syvästi, että yksityisyyttäni ja turvallisuudentunnettani horjutetaan. Vessarauha on mulle tärkeä, kuten huomaa, joten olen ihan pöyristynyt vaimosi vaatimuksesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan