Olen 167 cm ja 92 kg. Kysymyksiä?
Olen 167 cm pitkä ja painan 92 kg. Haluaako joku kysyä jotain? Ehdin vastailla klo 23 saakka.
Kommentit (21)
Lempiherkkuani ovat erilaiset juustot ja syön niitä viikoittain, en päivittäin. Tummaa suklaata syön joka päivä.
En koe olevani tunnesyöjä varsinaisesti, mutta stressaantuneena teen selvästi huonompia ruokavalintoja ja syön kyllä epäterveellisesti. Silloin kun menee paremmin ja ei pipo kiristä, laihdun yleensä muutaman kilon.
Olen melko onnellinen, mutta en ole tyytyväinen painooni ja olisin varmasti onnellisempi, jos pystyisin laihtumaan.
Ap
Oletko lihasta vai rasvaa?
Itse 163,5cm ja painoa 80kg mutta lihasta ei rasvaa
Kannattaa keksiä klo 23 asti jotain muuta tekemistä :)
Etkö ole ajatellut hypätä rotkoon? Minä olisin tehnyt sen noilla mitoilla jo kauan sitten.
Oletko yrittänyt laihduttaa? Ja jos ,niin mihin se kaatui?
Onko tukala olo? Meinaatko laihduttaa?
Mä olen 179cm ja 90kg. Olo on ihan hirveä ja ahdistava. Alan TAAS laihduttamaan ja tiedän, että laihdunkin. Olen aikuisiällä laihduttanut ainakin 5 kertaa 20kg ja sitten aina pikkuhiljaa lihonut ne takaisin. Mulla ei polvet kestä tätä painoa ja muutenkin on paha olla.
Jos tavara tippuu lattialle niin pystytkö nostamaan sen kyykkäämällä? Entä jos istut lattialle niin pääsetkö ilman käsien apua ylös? Hikoiletko paljon?
Vierailija kirjoitti:
Olen 167 cm pitkä ja painan 92 kg. Haluaako joku kysyä jotain? Ehdin vastailla klo 23 saakka.
Jos sä kompastut kävellessäsi alamäessä, niin vieritkö sä koko matkan alas asti?
Vierailija kirjoitti:
Jos tavara tippuu lattialle niin pystytkö nostamaan sen kyykkäämällä? Entä jos istut lattialle niin pääsetkö ilman käsien apua ylös? Hikoiletko paljon?
Pystyn mut vatsamakkarat ottaa vastaa ja ähinää saa aikaa. En pääse, en hikoile.
Jos olet mies, niin sopivat mitat, mutta jos nainen, niin hyi s...ana! Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei isot luut.
Mikä on vartalotyyppi? Itellä samat lähes samat mitat.
Painoa muutama kilo vähemmän, mut lihasta suht paljon.
Mahan seutu pahin.
Kauheita kysymyksiä osa!
Hankaako sisäreidet yhteen kävellessä? Ärtyykö iho?
Jänniä käsityksiä ihmisillä 90 kiloisesta ihmisestä :D
”pystytkö nostamaan maahan tippuneen tavaran?”
90 kiloinen ihminen on kyllä ihan ”normaali” ihminen, joka pystyy liikkumaan, kyykistelemään, urheilemaan jne ihan normaalisti (jos sairaus ei niitä estä).
Jotta kyykistymiseen ja normaaliin liikkumiseen alkaisi paino vaikuttaa, pitäisi sitä olla ainakin 20 kiloa enemmän...
Itse olen hieman alle 90 kiloinen ja pituutta noin 165 ja minulla ainakaan painosta ole mitään ongelmaa liikkumisessa tai tavallisessa elämässä. Käyn lasten kanssa hiihtämässä ja luistelemassa, patikoimassa kesällä, laskettelemassa talvella, pyöräilemässä pienempi lapsi kyydissä, pulkkamäessä... Missikisoihin ei ole asiaa ja vaatteiden ostaminen on välillä tuskaa, kun oikean koon löytäminen on vaikeaa - hameessa menee 40 tai 42, housuissa tarvisi välillä jopa 46 ja runsaan poven takia mm. sopivia jakkuja on vaikeaa löytää...
Vierailija kirjoitti:
Jänniä käsityksiä ihmisillä 90 kiloisesta ihmisestä :D
”pystytkö nostamaan maahan tippuneen tavaran?”90 kiloinen ihminen on kyllä ihan ”normaali” ihminen, joka pystyy liikkumaan, kyykistelemään, urheilemaan jne ihan normaalisti (jos sairaus ei niitä estä).
Jotta kyykistymiseen ja normaaliin liikkumiseen alkaisi paino vaikuttaa, pitäisi sitä olla ainakin 20 kiloa enemmän...Itse olen hieman alle 90 kiloinen ja pituutta noin 165 ja minulla ainakaan painosta ole mitään ongelmaa liikkumisessa tai tavallisessa elämässä. Käyn lasten kanssa hiihtämässä ja luistelemassa, patikoimassa kesällä, laskettelemassa talvella, pyöräilemässä pienempi lapsi kyydissä, pulkkamäessä... Missikisoihin ei ole asiaa ja vaatteiden ostaminen on välillä tuskaa, kun oikean koon löytäminen on vaikeaa - hameessa menee 40 tai 42, housuissa tarvisi välillä jopa 46 ja runsaan poven takia mm. sopivia jakkuja on vaikeaa löytää...
Mä olin vuosi sitten 163 ja yli 90 kiloinen. Aina piti vetää henkeä kyykistyessä, ottaa kädellä tukea ja pari kertaa kupsahdin nurin. Tuli sellainen pallomainen fiilis, että voisi pyöriä ihan minne vaan. Kömpelö olo. Normaalisti olin ennen alle 50-kiloinen enkä oikein tottunut tuohon ylipainoon. Nyt olen n. 60 kiloinen eli en vieläkään "normaali", mutta liikkuminen on helpompaa. Olen malliltani päärynä, joten ilmeisesti kehon tasapaino heilui sen takia. Tai en tiedä, mutta on ihan kiva saada jalat myös lootukseen eikä vaan katsella niitä eteenpäin sojottavia mursumakkarajalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa ehkä näin. Kyllä se on läskiä tai sitten nimesi on Minna.
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/minna-on-suomen-lihaksikkain-nainen-ja…
Mikää on sinun lempi herkku? Ja syötkö niitä jokapäivä? Oletko tunne syöjä? Oletko onnellinen?