Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluriita, miten tämä taas näin meni?

Argh
26.12.2017 |

Meillä aattoiltana mies elätteli toiveita seksistä. Se olisikin ilmeisesti toteutunut, mutta vauva heräsi syömään ja imettäessä meni niin myöhään, että itsekkin olin jo ihan unen rajamailla. No, siitä (ilmeisesti) mies hermostui, nimittäin kun aamulla yritin mennä kainaloon, siirtyi toiselle puolen sohvaa istumaan. Siitähän minä otin itseeni, ja hetken kuluttua meillä oli riitä keittiössä.

Muutama tunti meni mököttäessä, jonka jälkeen menin pyytämään anteeksi, ettei koko joulu menisi pilalle. Mies ei kuitenkaan leppynyt. Käytiin illalla kävelemässä siskon perheen kanssa ja yritin saada edelleen miehen hyvälle tuulelle, mm haastamalla lumisotaan. Ei reaktiota, ei sanaakaan sieltä puolelta.

Nyt tänä aamuna sitten kysyin, pitääkö polvillani anella anteeksi, sanoi vain, ettei ole ongelmaa. Mutta, ei edelleenkään puhu mulle mitään.

Mitä mä teen ton miehen kanssa? Pitääkö mun edelleen mennä hieromaan sopua? Ei oo ensimmäinen mykkäkoulu miehen puolelt
Tosi ärsyttävää, kun koko perheen joulun viettoon vaikuttaa...

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme jos miestä ei kiihota joku uhriutuva kodin yleiskone. Jakakaa kotityöt niin saatte aikaa ja voimia sexiin.

Vierailija
62/63 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitkohan itse tuota riitaa myös vähän, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuhvuh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä