Jouluriita, miten tämä taas näin meni?
Meillä aattoiltana mies elätteli toiveita seksistä. Se olisikin ilmeisesti toteutunut, mutta vauva heräsi syömään ja imettäessä meni niin myöhään, että itsekkin olin jo ihan unen rajamailla. No, siitä (ilmeisesti) mies hermostui, nimittäin kun aamulla yritin mennä kainaloon, siirtyi toiselle puolen sohvaa istumaan. Siitähän minä otin itseeni, ja hetken kuluttua meillä oli riitä keittiössä.
Muutama tunti meni mököttäessä, jonka jälkeen menin pyytämään anteeksi, ettei koko joulu menisi pilalle. Mies ei kuitenkaan leppynyt. Käytiin illalla kävelemässä siskon perheen kanssa ja yritin saada edelleen miehen hyvälle tuulelle, mm haastamalla lumisotaan. Ei reaktiota, ei sanaakaan sieltä puolelta.
Nyt tänä aamuna sitten kysyin, pitääkö polvillani anella anteeksi, sanoi vain, ettei ole ongelmaa. Mutta, ei edelleenkään puhu mulle mitään.
Mitä mä teen ton miehen kanssa? Pitääkö mun edelleen mennä hieromaan sopua? Ei oo ensimmäinen mykkäkoulu miehen puolelt
Tosi ärsyttävää, kun koko perheen joulun viettoon vaikuttaa...
Kommentit (63)
Kyykyttää sua nyt ettet enää kieltäytyisi väsymyksen takia. Ihania nää isukit jotka on lasten jälkeen kuolaamassa vuoroaan, sama vaikka vaimo nukkuisi seisaallaan.
Odota että se kasvaa aikuiseksi, sitten helpottaa.
Mä antaisin miehen olla omissa oloissaan ja viettäisin aikaa muiden sukulaisten kanssa. Mököttäköön mitä mököttää.
Mä en alentuis anelemaan anteeksiantoa.
Tuo on niin ärsyttävää! ;(
Meillä mies ehti pilata jurottamisellaan eräänkin joulun, ennen kuin tein selväksi että jos ei lopu lasten ja mun joulun pilaaminen niin saa alkaa katsella uutta osoitetta missä mykkäkouluilla. Oppipahan olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ehti pilata jurottamisellaan eräänkin joulun, ennen kuin tein selväksi että jos ei lopu lasten ja mun joulun pilaaminen niin saa alkaa katsella uutta osoitetta missä mykkäkouluilla. Oppipahan olemaan.
Tuossa tulee monelle mammalle ongelmaksi se, että kämppä on miehen ja uutta osoitetta etsii nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tulee monelle mammalle ongelmaksi se, että kämppä on miehen ja uutta osoitetta etsii nainen.
Millä vuosikymmenellä sä elät? Meillä on kämppä yhdessä maksettu ja siksi molempien nimissä. Kukaan järjissään oleva nainen enää maksa juoksevia kuluja sillä aikaa kun äijä kartuttaa omaisuuttaan maksamalla omissa nimissään olevaa asuntoa.
Edelleen puhumattomuus jatkuu... Kyllä on tympeetä.
Kyllä nää äijät on sitten ärsyttäviä!! Muistan itsekin aikoja kun muksut oli pieniä, ensin nukutin kaksi lasta, pesin, luin iltasadut jne jne, sitten rättiväsyneenä vielä 3.lapsi eli äijä (ex!) odotti palveluksia eli seksiä. Ja jos en jaksanu, äijä oli heti naama norsun vitulla. Ainainen kina seksistä kun en antanut aina kun herra olisi halunnut. Kyllä siinä kaikkoaa kaikki läheisyys/kunnioitus/arvostus/rakkaus mitä pitäisi liitossa olla.
Nyt ne ajat on onneksi ollutta ja mennyttä, enää ei tarvii "riehua" seksin ympärillä eikä katella kenenkään äijän hapanta naamaa, asun yksin ja saan olla pitkin ja poikin,nautin elämästäni ja toki tarvittaessa kutsun vakipanon käymään :D
Mä näyttäisin tommoselle miehelle ovea, ihan oikeasti.
Tässä taas hyvä esimerkki miehestä kenelle ei merkitse mikään muu mitään kuin Oma Napa ja Perse!! Näitä isukkeja on niin nähty. On se kumma kun ei minkäänlaista empatiaa ole omaa vaimoaan ja lasta kohtaan. Todella ärsyttävää käytöstä. Kyllä sanoisin tuollekin äijälle että Veä käteen!! Äijää ohjaa mulkku eikä aivot, näitä tyyppejä on paljon, valitettavasti.
Mitä sä pyytäisit anteeksi? Väsymystä tai sitä että jouduit imettämään?
Tuo miehesi ei tule muuttumaan. Todennäköisesti vaan pahenee. Ei ole vaivan väärti.
Samaa mieltä. Ei ole mitään tarvetta pyydellä eikä anella anteeksi. Kyllä se on mies jonka pitää pyytää käytöstään anteeksi! Jos aikuinen mies vetää herneen heti nenään kun ei saa seksiä, on mies vielä uhmaikäisen tasolla! Suuttuu kun ei saa tikkukaramellia heti kun haluaa !!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas hyvä esimerkki miehestä kenelle ei merkitse mikään muu mitään kuin Oma Napa ja Perse!! Näitä isukkeja on niin nähty. On se kumma kun ei minkäänlaista empatiaa ole omaa vaimoaan ja lasta kohtaan. Todella ärsyttävää käytöstä. Kyllä sanoisin tuollekin äijälle että Veä käteen!! Äijää ohjaa mulkku eikä aivot, näitä tyyppejä on paljon, valitettavasti.
Kumpikohan tässä ei jousta sen toisen eteen ja anna sitä seksiä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontileen miehen eteen ja annat oikeen pitkä imutukset ja nielet. Kyllä se siitä leppyy.
Samaa mieltä. Ei kaiken tarvitse sen oman navan ympärillä pyöriä vaikka kuinka väsyttää. Tämän jälkeen ap voisinkin lähteä tyttöjen kanssa parille drinkille ja antaa miehelle ja lapselle tilaa olla yhdessä ilman ap ohjailuja ja säätelyä!
Samaa mieltä. Jätät nyt sen miehen rauhaa ja lähdet ulos tuulettumaan. Ei kukaan sitä koko aikaa jaksa, että toinen on koko aikaa iholla...
Pari suhde on kahden kauppa ja yksin miehen syyttelyn sijaan voisit miettiä olisiko kummassakin vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Elätteli toiveita" seksistä. Jotenkin ihan sairas ajatusmaailma Ap:lla. Terve nainen ajattelisi, että hänen oma miehensä HALUSI häntä. Sitäkö se teidän seksielämänne on, että mies toivoo ja toivoo ja sinä pihtaat ja pihtaat? Säälin sinua. Ymmärrän miestäsi täysin, sinä taas et koska nirppanokka kun olet, niin odotat loputonta "empatiaa" ja pillisi mukaan pomppimista, etkä ymmärrä, että MUILLAKIN on tarpeet. N27
Hyvää seksiä haluaa nainenkin. Jos mies tarjoaa vain huonoa, niin saa huomata että nukkuminen kiinnostaa naista seksiä enemmän. Jos seksi on puolison mielestä aidosti yhtä hyvää kun se on sinun mielestäsi, niin eiköhän niitä haluja löydy puolisolta yhtä paljon kuin sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elätteli toiveita" seksistä. Jotenkin ihan sairas ajatusmaailma Ap:lla. Terve nainen ajattelisi, että hänen oma miehensä HALUSI häntä. Sitäkö se teidän seksielämänne on, että mies toivoo ja toivoo ja sinä pihtaat ja pihtaat? Säälin sinua. Ymmärrän miestäsi täysin, sinä taas et koska nirppanokka kun olet, niin odotat loputonta "empatiaa" ja pillisi mukaan pomppimista, etkä ymmärrä, että MUILLAKIN on tarpeet. N27
Hyvää seksiä haluaa nainenkin. Jos mies tarjoaa vain huonoa, niin saa huomata että nukkuminen kiinnostaa naista seksiä enemmän. Jos seksi on puolison mielestä aidosti yhtä hyvää kun se on sinun mielestäsi, niin eiköhän niitä haluja löydy puolisolta yhtä paljon kuin sinulta.
Mies tarjoaa :D Yksinhän se mies siellä sängyssä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tarjoaa :D Yksinhän se mies siellä sängyssä on.
Ap:n tapauksessa nainen ilmeisesti tarjoaa miehelleen hyvää seksiä, koska mies sitä haluaa lisää. Miehen pitää nyt miettiä miten saa seksistä yhtä hyvää myös naiselle.
Mitä väliä, saatko seksiä enää ikinä noin ikävältä ihmiseltä. Mä ainakin ostaisin sille tekopillun kiitokseksi kohtelustani.