Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluriita, miten tämä taas näin meni?

Argh
26.12.2017 |

Meillä aattoiltana mies elätteli toiveita seksistä. Se olisikin ilmeisesti toteutunut, mutta vauva heräsi syömään ja imettäessä meni niin myöhään, että itsekkin olin jo ihan unen rajamailla. No, siitä (ilmeisesti) mies hermostui, nimittäin kun aamulla yritin mennä kainaloon, siirtyi toiselle puolen sohvaa istumaan. Siitähän minä otin itseeni, ja hetken kuluttua meillä oli riitä keittiössä.

Muutama tunti meni mököttäessä, jonka jälkeen menin pyytämään anteeksi, ettei koko joulu menisi pilalle. Mies ei kuitenkaan leppynyt. Käytiin illalla kävelemässä siskon perheen kanssa ja yritin saada edelleen miehen hyvälle tuulelle, mm haastamalla lumisotaan. Ei reaktiota, ei sanaakaan sieltä puolelta.

Nyt tänä aamuna sitten kysyin, pitääkö polvillani anella anteeksi, sanoi vain, ettei ole ongelmaa. Mutta, ei edelleenkään puhu mulle mitään.

Mitä mä teen ton miehen kanssa? Pitääkö mun edelleen mennä hieromaan sopua? Ei oo ensimmäinen mykkäkoulu miehen puolelt
Tosi ärsyttävää, kun koko perheen joulun viettoon vaikuttaa...

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis lääkäriin vaan makkarin. Kiitos autocorrect.

Vierailija
42/63 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen tapahtuma omasta elämästäni. Kahden pienen lapsen kotiäitinä viimeistelin gradunani kirjoittamalla sitä öisin. Mies kävi töissä ja lepäsi illat sohvalla. Kahtena peräkkäisenä iltana mies pyysi kanssaan lääkäriin, mutta kieltäydyin, koska 1) gradu oli pakko saada valmiiksi 2) työ oli jo keskeytynyt toistuvat, kun kävin lohduttamassa unissaan itkevä lasta 3) nukuttaisin 100% varmasti seksin jälkeen ja heräisin aamulla.

Mies kosti olemalla myöhään töissä seuraavat kaksi viikkoa (eipä ainakaan ollut hetkeäkään opiskelurauhaa minulla iltaisin) ja piti mykkäkoulua vielä valmistujaistilaisuudessani. Vieläkin vuosien jälkeen kaduttaa, että en perunut osallistumistamme. Seksiä mies ehti kyllä saamaan tarpeeksi myöhemminkin.

Kuulostaa kyllä niin samankaltaisesta kuin meidän elämä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä loppua näy. Pää tässä hajoo.

Vierailija
44/63 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh kirjoitti:

Meillä aattoiltana mies elätteli toiveita seksistä. Se olisikin ilmeisesti toteutunut, mutta vauva heräsi syömään ja imettäessä meni niin myöhään, että itsekkin olin jo ihan unen rajamailla. No, siitä (ilmeisesti) mies hermostui, nimittäin kun aamulla yritin mennä kainaloon, siirtyi toiselle puolen sohvaa istumaan. Siitähän minä otin itseeni, ja hetken kuluttua meillä oli riitä keittiössä.

Muutama tunti meni mököttäessä, jonka jälkeen menin pyytämään anteeksi, ettei koko joulu menisi pilalle. Mies ei kuitenkaan leppynyt. Käytiin illalla kävelemässä siskon perheen kanssa ja yritin saada edelleen miehen hyvälle tuulelle, mm haastamalla lumisotaan. Ei reaktiota, ei sanaakaan sieltä puolelta.

Nyt tänä aamuna sitten kysyin, pitääkö polvillani anella anteeksi, sanoi vain, ettei ole ongelmaa. Mutta, ei edelleenkään puhu mulle mitään.

Mitä mä teen ton miehen kanssa? Pitääkö mun edelleen mennä hieromaan sopua? Ei oo ensimmäinen mykkäkoulu miehen puolelt

Miksi täytyy väkisin tehdä elämästä niin hankalaa?

Vierailija
45/63 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen tapahtuma omasta elämästäni. Kahden pienen lapsen kotiäitinä viimeistelin gradunani kirjoittamalla sitä öisin. Mies kävi töissä ja lepäsi illat sohvalla. Kahtena peräkkäisenä iltana mies pyysi kanssaan lääkäriin, mutta kieltäydyin, koska 1) gradu oli pakko saada valmiiksi 2) työ oli jo keskeytynyt toistuvat, kun kävin lohduttamassa unissaan itkevä lasta 3) nukuttaisin 100% varmasti seksin jälkeen ja heräisin aamulla.

Mies kosti olemalla myöhään töissä seuraavat kaksi viikkoa (eipä ainakaan ollut hetkeäkään opiskelurauhaa minulla iltaisin) ja piti mykkäkoulua vielä valmistujaistilaisuudessani. Vieläkin vuosien jälkeen kaduttaa, että en perunut osallistumistamme. Seksiä mies ehti kyllä saamaan tarpeeksi myöhemminkin.

En tajunnut tätä. Mies pyysi kanssaan lääkäriin? Nukuttaisit ketä seksin jälkeen? Perunut osallistumista mihin?

Vierailija
46/63 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argh kirjoitti:

Miksi täytyy väkisin tehdä elämästä niin hankalaa?

Siis miten hankalaa? Tämä vaan nyt tilanne, ja tässä mietin yritänkö uudelleen hieroa sopia, vai en. Vai odotanko että mies monen päivän mökötyksen jälkeen kommentoi asiaa jotenkin?

Vierailija
47/63 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elätteli toiveita" seksistä. Jotenkin ihan sairas ajatusmaailma Ap:lla. Terve nainen ajattelisi, että hänen oma miehensä HALUSI häntä. Sitäkö se teidän seksielämänne on, että mies toivoo ja toivoo ja sinä pihtaat ja pihtaat? Säälin sinua. Ymmärrän miestäsi täysin, sinä taas et koska nirppanokka kun olet, niin odotat loputonta "empatiaa" ja pillisi mukaan pomppimista, etkä ymmärrä, että MUILLAKIN on tarpeet. N27

Aloittajalla on pieni vauva, jota vielä imettää. Vauvan tarpeet menevät miehen tarpeiden edelle. Yksikään pienen vauvan äiti ei ole niin kestävää tekoa, että pärjäisi ilman unta. Ap:n mies voi varmistaa seksin saannin sillä, että antaa vaimonsa joskus nukkua kunnolla. Helppo juttu, mutta miehille niiiin vaikeaa.

Vauvan tarpeet oli jo hoidettu. Miehen n. 5 minuutin tarvetta ei haluttu ottaa huomioon. Vaimo olisi tämän 5 minuutin jälkeen saanut nukkua kaikessa rauhassa. 

Kyseessä oli ap:ltä joku valtapeleihin tai muihin peleihin liittyvä juttu, kosto tms. 

Mikä miehen viiden minuutin tarve? :D Ei nainen ole mikään tyhjennysastia. Jos on viiden minuutin tarve, niin oma käsi on sitä varten.

Aika vähän aikaa seksi kestää, jos 5 min. Meillä pikapano on noin 20 min ja normaali tunnin. Väsyneenä saa kumpi tahansa kieltäytyä.

Vierailija
48/63 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerroppa hieman lisää taustoista

- tekeekö mies osansa kotitöistä muulloin? Hoitaako lasiaan oma-aloitteisesti?

- huomioiko ja kunnioittaako mies sinua arjessa? Tekeekö sinulle oma-aloitteisesti iltapalaa ihan vaan ilahduttaakseen sinua, kysyykö haluatko jotain kaupasta voin käydä jne. Oma mies kysyy usein iltaisin minulta nojatuolissa istuessani haluanko viltin tai juomista jne. Ja tämä ei tarkoita että haluaisi seksiä vaan haluaa vain että minulla on hyvä olla. Itse teen miehelle töihin valmiit eväät. Hieromme toisen hartioita jos toisella pää kipeä jne.

- pitääkö mies seksissä huolen että myös sinä nautit vai keskittyykö vain omaan nautintoonsa?

- oletteko koskaan käyneet parisuhdeterapiassa?

- millainen on miehesi vanhempien suhde, matkiiko heitä?

- liittyykö itsekkyys vain jouluun vai onko se jatkuvaa?

-aiotko hommata lisää lapsia miehesi kanssa?

- mitä sinä saat suhteessanne ja miten voisit muuttaa omaa käytöstäsi niin että olisit onnellisempi?

Jos mies muulloinkin välttelee kotitöitä ym niin Voisitko ottaa tavaksi käydä parina iltana viikossa kävelyllä/jumpassa/kirjastossa ym niin että jätät lapset isänsä hoitoon. Saisitko näin miehen osallistumaan paremmin perheen elämään. Voisitko joskus lähteä vauvan kanssa vaikka mummolaan yökylään ja jättää miehen isompien lasten kanssa kotiin. Ehkä mies näin tajuaisi enemmän miten kuormittavaa jatkuva lasten hoito on?

Tsemppiä ap!

Vierailija
49/63 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ukko, sano sille että "vedä käteen"

Vierailija
50/63 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin ärsyttävää! ;(

Meillä mies ehti pilata jurottamisellaan eräänkin joulun, ennen kuin tein selväksi että jos ei lopu lasten ja mun joulun pilaaminen niin saa alkaa katsella uutta osoitetta missä mykkäkouluilla. Oppipahan olemaan.

Tuossa tulee monelle mammalle ongelmaksi se, että kämppä on miehen ja uutta osoitetta etsii nainen.

Itseasiassa aika harvoin näin.

Eikä se toisaalta ole jutun pointti.

Jos minulle ja miehelle tulisi ero, minä todellakin olisin se joka lähtee ja mies jäisi hoitamaan omakotitaloa. Taitaisi olla ensimmäinen kerta muutamaan vuoteen kun leikkaisi nurmikkoa ensi kesänä. Tai sitten asuisi hetken päästä pajupöheikön keskellä.

Vierailija
51/63 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elätteli toiveita" seksistä. Jotenkin ihan sairas ajatusmaailma Ap:lla. Terve nainen ajattelisi, että hänen oma miehensä HALUSI häntä. Sitäkö se teidän seksielämänne on, että mies toivoo ja toivoo ja sinä pihtaat ja pihtaat? Säälin sinua. Ymmärrän miestäsi täysin, sinä taas et koska nirppanokka kun olet, niin odotat loputonta "empatiaa" ja pillisi mukaan pomppimista, etkä ymmärrä, että MUILLAKIN on tarpeet. N27

Hyvää seksiä haluaa nainenkin. Jos mies tarjoaa vain huonoa, niin saa huomata että nukkuminen kiinnostaa naista seksiä enemmän. Jos seksi on puolison mielestä aidosti yhtä hyvää kun se on sinun mielestäsi, niin eiköhän niitä haluja löydy puolisolta yhtä paljon kuin sinulta.

Voi pyhä jeesus jälleen kerran. Miehen pitäisi palvoa naistaan toisena päivä työnään ilman, että naisella on mitään todellista vastuuta esim. puhua siitä huonosta seksistä.

Olen nainen ja olen kyllä samaa mieltä.

Jos seksi on huonoa, ei syy todellakaan ole aina jos koskaan yksin miehessä.

On toki totaalisen itsekeskeisiä miehiä mutta niin on naisiakin, uskokaa huviksenne.

Vierailija
52/63 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että tämä tarvitsee nyt selvästi omaa aikaa ja tilaa. (Vai pitäisikö sanoa suoraan että v*ttaa tuo mökötys?) Lähdet jonnekin yksin, vaikkapa ystävien kanssa reissuun, sukulaisiin vierailulle tai vaikka hotelliin ja hemmottelet siellä päivän itseäsi.

Ota tämä tavaksi kun mies alkaa mököttää. Ehkä tällä sitten alkaa löytyä haluja selvittää asiat muuten kuin puhumattomuudella.

Vierailija
53/63 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kerroppa hieman lisää taustoista

- tekeekö mies osansa kotitöistä muulloin? Hoitaako lasiaan oma-aloitteisesti?

Eipä juurikaan.

- huomioiko ja kunnioittaako mies sinua arjessa? Tekeekö sinulle oma-aloitteisesti iltapalaa ihan vaan ilahduttaakseen sinua, kysyykö haluatko jotain kaupasta voin käydä jne. Oma mies kysyy usein iltaisin minulta nojatuolissa istuessani haluanko viltin tai juomista jne. Ja tämä ei tarkoita että haluaisi seksiä vaan haluaa vain että minulla on hyvä olla. Itse teen miehelle töihin valmiit eväät. Hieromme toisen hartioita jos toisella pää kipeä jne.

Noup. Ite teen kyllä miehelle esim valmiiksi jääkaappiin iltapalaa yms.

- pitääkö mies seksissä huolen että myös sinä nautit vai keskittyykö vain omaan nautintoonsa?

Joo. Kyllä haluaa ja pyrkii siihen, että minäkin nautin.

- oletteko koskaan käyneet parisuhdeterapiassa?

Ei oo. Joskus ollut puhetta sinne menemisestä, ei ainakaan silloin ollut lähdössä.

- millainen on miehesi vanhempien suhde, matkiiko heitä?

Niillä on todella vääristynyt suhde, alkoholistimies talloo anopin täysin jalkoihinsa.

- liittyykö itsekkyys vain jouluun vai onko se jatkuvaa?

Aina.

-aiotko hommata lisää lapsia miehesi kanssa?

En.

- mitä sinä saat suhteessanne ja miten voisit muuttaa omaa käytöstäsi niin että olisit onnellisempi?

No tätä oon miettinyt paljon lähikuukausina. Mä en koe saavani mitään. Tarvitsisin parisuhteessa hellyyttä ja huomiota edes joskus ja oma-alotteellista apua arjessa. Ei niin, että joudun aikuiselle sanomaan asioista, mitä pitää tehdä. Pitäisi ne muutenkin ymmärtää ja osata tehdä. Molemmat kuitenkin neljänkympin hujakoilla, että elämänkokemusta pitäisi olla jo kertynyt edes jotain. Olen pyrkinyt nyt elämään kotona juuri niinkuin haluan, enkä enää jaksa edes odottaa mieheltä mitään. Petyn kuitenkin. Ja olen monta kertaa asioista puhunut miehelle. Luottaa pystyn mieheen sen suhteen, että keskustella voi.

Jos mies muulloinkin välttelee kotitöitä ym niin Voisitko ottaa tavaksi käydä parina iltana viikossa kävelyllä/jumpassa/kirjastossa ym niin että jätät lapset isänsä hoitoon. Saisitko näin miehen osallistumaan paremmin perheen elämään. Voisitko joskus lähteä vauvan kanssa vaikka mummolaan yökylään ja jättää miehen isompien lasten kanssa kotiin. Ehkä mies näin tajuaisi enemmän miten kuormittavaa jatkuva lasten hoito on?

On meillä aiemmin mies ollut hetken lasten kanssa, kun olin töissä ja mies silloin kotona. Eli tietää kyllä mitä arki on ja kertoo minulle, että arvostaa sen suhteen, että jaksan hoitaa kodin ja lapset. Mutta ei ymmärrä oma-aloitteisesti auttaa. Ja mua näin vuosien jälkeen ärsyttää suunnattomasti jos perusasioissa joudun erikseen pyytämään, että mies tekee jotain.

Ja taannoin kun isäni kuoli, mies oli omissa menoissaan. Soitin itkien ja pyysin kotiin, tuli monen tunnin päästä. Eikä ollut siis mitenkään estynyt tulemaan, ei vaan tajunnut, että olisin tarvinnut tukea. Tuli kotiin, halasi ja meni nukkumaan.

Tsemppiä ap!

Vierailija
54/63 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tuhoon tuomitulta suhteelta kaikkien tietoon tulleiden seikkojen perusteella. Joskus ero on paras ratkaisu.

Vierailija
55/63 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, miksi olet yhä noin kauheassa suhteessa. Lisäksi kyse ei ole vainnsinun hybinvoinnistasi, vaan mies on oppinut alistavan parisuhdemallin vanhemmiltaan ja siirtää sen teidänkin lapsillenne tuota rataa.

Vierailija
56/63 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin ärsyttävää! ;(

Meillä mies ehti pilata jurottamisellaan eräänkin joulun, ennen kuin tein selväksi että jos ei lopu lasten ja mun joulun pilaaminen niin saa alkaa katsella uutta osoitetta missä mykkäkouluilla. Oppipahan olemaan.

Tuossa tulee monelle mammalle ongelmaksi se, että kämppä on miehen ja uutta osoitetta etsii nainen.

Millä vuosikymmenellä sä elät? Meillä on kämppä yhdessä maksettu ja siksi molempien nimissä. Kukaan järjissään oleva nainen enää maksa juoksevia kuluja sillä aikaa kun äijä kartuttaa omaisuuttaan maksamalla omissa nimissään olevaa asuntoa.

Avioerossa omaisuus jaetaan puoliksi, jos avioehtoa ei ole. Terv. avioerossa miehen firman ym. muun kivan ansiosta rikastunut.

Vierailija
57/63 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tuhoon tuomitulta suhteelta kaikkien tietoon tulleiden seikkojen perusteella. Joskus ero on paras ratkaisu.

Vierailija
58/63 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
59/63 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap_ kirjoitti:

Eli, avaanpas vähän lisää. Meillä ei ole ainut lapsi tämä vauva. Joten päivällä ei onnistunut vieraista ja muista lapsista johtuen seksi.

Vauva kun ekan unipätkän jälkeen herää syömään, nukahtaa hän rinnalle, jossa viettää loppuyön.

Ja ei, mies ei anna minun muulloinkaan nukkua, tästä on usea keskustelu käyty. Että edes miehen lomilla saisin joskus nukkua pitkään.

Ja kyllä, olen keskustellut monta kertaa asiasta, että jos hellyyttä ja halauksia ja suukkoja saisi päivän mittaan, innostaisi myös minua seksi enemmänkin. Nyt meillä on kuitenkin 1-3krt/ vko seksiä, yleensä miehen aloitteesta. Yleensä innostun kyllä, kun vauhtiin päästään.

Ja vielä, anteeksi pyysin riidassa sanomiani tylyjä kommentteja, mitä molemmat suutuksissaan sanoivat. Mies ei ole pyytänyt anteeksi eikä myöskään puhunut (muuta kuin lyhyesti vastannut, jos olen jotain kysynyt). Olen nyt jutellut miehelle eilen ja tänään aika yksipuolisesti.

Miten joku voi innostua tilatusta hellyydestä? Kun tietää toisen teeskentelevän kiintymyksen osoituksensa saadakseen seksiä. En tajua.

Omasta kokemuksesta voin kertoa sen, että jos haluaa seksiä ja toinen ei innostu, silloin on pakko alkaa ottaa etäisyyttä. Olla koskematta ja välttää kaikkea läheisyyttä. Muuten ajatukset karkaavat koko ajan siihen väärään asiaan. Sitä en tiedä, miten ratkaista tilanne. Se pitää jokaisen parin keksiä itse.

Mutta tilatusta seksistä pitäisi mielestäsi innostua? Jos haluaa hellyyttä ja toinen ei innostu, on pakko ottaa etäisyyttä. Muuten asiat karkaavat koko ajan siihen väärään asiaan.

Vierailija
60/63 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vaikeuksia sopeutua vauva-arkeen miehellä. Aika vaikeaa tulee olemaan, jos jatkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme