Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYC Täydelliset Naiset 9-kausi

RHoNYC
26.12.2017 |

Kuinka moni seuraa tätä RHoNYC:n uusinta 9-kautta AVA-kanavalta?

LuAnne kohta menossa naimisiin sen petturimiehen kanssa.

Kommentit (719)

Vierailija
461/719 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne on täysin sekopäisiä JA alkoholisteja / pillerin popsijoita, mutta omgm että noille saa nauraa vatsa kipeänä =) Yksi lempparisarjoista, ehdottomasti. Tämä ja Beverly hillsin naiset on ainoat, mitä näistä enää seuraan, voi olla että BH tippuu seuraavalla kierroksella, jos eivät ala laittaa enemmän itseään peliin. NYC naiset sen tekevät, sähläävät ja päiväkännäävät yhtään nolostelematta ja tekojaan selittelemättä. Itse en tod haluaisi ihmisten näkevän mua sekoilemassa 50 + mutta enpä olekaan reality teeveessä =)  

BH:n Kimin sekoilut on kyllä kans todellista rhw-aatelia 😁😁 sillonkun seurusteli jonkun mafiosopunttiantin kanssa ja lähtivät Havajin matkalle!! Ja Kylen peittelyt ja närkästelyt jos joku kehtas vihjastakkaan että siskolla taitaa olla paha ongelma!

Vierailija
462/719 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lulle 😂😂😂👍

Kiitos. T. Lullen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dorinda vetää kyllä taatusti muutakin kuin viinaa. Jossain reunionissa Sonja taisi sanoa sen ääneenkin, että kaikki sen tietää että käytät huumeita. Ja sellaista sen naisen käytös onkin. 

Kerro nyt ihmeessä että millaista sen käytös sitten on joka viittaa huumeisiin? eroaako se jotenkin näiden muiden naisten käytöksestä kenties? kerro nyt kun tunnut tietävän.

Vierailija
464/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Dorinda pidätettiin muutama vuosi sitten. Riehui kännissä / huumeissa. Oli tosi pahan näköinen pidätyskuvassa.

Vierailija
465/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni Dorinda pidätettiin muutama vuosi sitten. Riehui kännissä / huumeissa. Oli tosi pahan näköinen pidätyskuvassa.

Mitä sä oikein selität :D

Vierailija
466/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bethenny ainakin jonkun kauden reunionissa kertoi Dorindan käyttävän Johnin kanssa kokaiinia. Oli kuulema itse nähnyt Dorindan ja Johnin Hamptonissa sekoilemassa bileiltana. Dorinda tietenkin kiisti sen. En kyllä yhtään ihmettele jos on totta, sen verran agressiivisesti välillä käyttäytyy juhliessaan.

Vierailija
467/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis itse katson jakson aina seuraavana päivänä Katsomosta, ja mun oli vaan pakko kelata noi treffit kokonaan, koska jotenkin Tinsley herättää mussa suurta myötähäpeää, ja pelkäsin, että hän mahdollisesti tunkee kielensä tämän Scottin(?) kurkkuun, kuten yleensä on tehnyt tapaamilleen miehille.. :D

Tinsley voisi tosiaan muutenkin noudattaa muiden naisten neuvoja ja päivittää hiustyylinsä ikäiselleen sopivammaksi. Muutenkin hän käyttäytyy mielestäni joissain tilanteissa vähän lapsellisesti, enkä voisi nähdä häntä vaimona saatikka äitinä.

Tinsley, Ramona ja "Lulle" (kuten joku aikaisemmin kirjoitti :D) ovat ehkä tuosta naisporukasta niitä, joiden kanssa voisi viettää ryhmässä aikaa, mutta en ikinä kahden kesken.

Mäkin katon Katsomosta aina seuraavana päivänä.

Voi luoja mikä myötähäpeä Tinsleyn sokkotreffeistä... se Scott vaikutti niin normaalilta fiksulta mieheltä kun taas Tinsley... joltain ihan muulta. Muija vetää masennuslääkkeitä ja juo aivan liikaa alkoholia, etsii epätoivoisena aviomiestä ja käytös on sen mukaista. No onnea vaan hänelle! 🙄

Ramona nyt on tunnetusti ihan sekopäinen, mikäköhän hänen diagnoosinsa olisi kallonkutistajan mukaan...? Hän ei vaan voi hillitä itseään ja kiihtyy nollasta sataan sekunneissa, niin kuin keskustellessaan Bethennyn kanssa tulevasta Meksikon matkasta. B: ”En halua sinua sinne.” R: ” Minä tulen sinne!” Ja ne silmät... Ramona ”The crazy eyes”! 👁👁 😄

Vierailija
468/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bethenny ainakin jonkun kauden reunionissa kertoi Dorindan käyttävän Johnin kanssa kokaiinia. Oli kuulema itse nähnyt Dorindan ja Johnin Hamptonissa sekoilemassa bileiltana. Dorinda tietenkin kiisti sen. En kyllä yhtään ihmettele jos on totta, sen verran agressiivisesti välillä käyttäytyy juhliessaan.

Ei sun kannata aina kiltisti uskoa kaikkea mitä toiset sanoo. Eiköhän tosta nyt olisi jo joku jutunkin kirjoittanut todisteineen jos totta olisi.

Vierailija
469/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä tota Sonjan ja Ramonan huonerumbaa! Näin rumasti sanottuna, onneksi saivat arvonnassa valita viimeisenä huoneensa. Ja se, että Tinsley ei nyt ollut "uskollinen" Sonjalle, kun ei antanut lappuaan hänelle 😂

Vierailija
470/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun kannata aina kiltisti uskoa kaikkea mitä toiset sanoo. Eiköhän tosta nyt olisi jo joku jutunkin kirjoittanut todisteineen jos totta olisi.

Se on varmaan niin tavallista noissa piireissä, ettei edes lehtiä kiinnosta, ellei pahempaa jälkeä synny.

Dorindasta en siis tiedä, mutta onhan New Jerseyn versiossakin yksi ja toinen välillä high.

Vierailija
471/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä tota Sonjan ja Ramonan huonerumbaa! Näin rumasti sanottuna, onneksi saivat arvonnassa valita viimeisenä huoneensa. Ja se, että Tinsley ei nyt ollut "uskollinen" Sonjalle, kun ei antanut lappuaan hänelle 😂

Joo, alkaa olla tosi tylsää katsottavaakin, kun aina sama kuvio, matka kuin matka.

Vierailija
472/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LuAnn rohjahti pusikkoon ja portaissa :D

Vierailija
473/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorinda oli niin sekaisin tequilasta, ettei selviytynyt illallisille. :D

Vierailija
474/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se dorindan meno aika surkeaa sillä kaudella, kun Johnin kanssa sähläsivät päihteissä kameroiden edessä. Bethennyhän sanoi Johnille suoraan ohjelmassa, eikä reunionissa, että tämä on pöllyssä. Dorinda taisi reunionissa syytellä Sonjaa samasta asiasta, mutta muut hyssyttivät hänet, tai sitten se oli toisin päin.

Nyt Dorinda vaikuttaa tasapainoisemmalta tai sitten on oppinut hillitsemään kameroiden kuvatessa. Kuten ilmeisesti Sonjakin, joka ei enää kameroiden edessä kännää entiseen malliin.

Luuannehan on nyt tainnut mennä hoitoon alkoholiongelman takia, kun sattui se pidätysjuttu Floridassa nyt uutena vuotena.

Vierailija
475/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dorinda oli niin sekaisin tequilasta, ettei selviytynyt illallisille. :D

Aika haparoivalta näytti askel, kun joku hänet aurinkotuolista saatteli lepäämään, vaikka näytettiin tosi nopeasti.

Vierailija
476/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ton perusteella sitten jokainen noista vetää jotain. huh, mitkä perustelut.

Vierailija
477/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LuAnn rohjahti pusikkoon ja portaissa :D

hilarious!

Vierailija
478/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bethenny ei kyllä vaikuta henkilöltä, joka tuollaisista asioista perättömiä väitteitä esittäisi. En ole siis tuo, jolle vastasit, eikä minua sinänsä kiinnosta kuka veti ja mitä ja kenen kanssa.

Vierailija
479/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se niitten huonerumba on jotenkin niin huvittavaa :D ei voi kun nauraa

Vierailija
480/719 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bethenny ei kyllä vaikuta henkilöltä, joka tuollaisista asioista perättömiä väitteitä esittäisi. En ole siis tuo, jolle vastasit, eikä minua sinänsä kiinnosta kuka veti ja mitä ja kenen kanssa.

Tarkoitin perustelulla tota että jos joku käyttäytyy jurrissa agressiivisesti niin muka käyttää kokaiinia.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme