Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYC Täydelliset Naiset 9-kausi

RHoNYC
26.12.2017 |

Kuinka moni seuraa tätä RHoNYC:n uusinta 9-kautta AVA-kanavalta?

LuAnne kohta menossa naimisiin sen petturimiehen kanssa.

Kommentit (719)

Vierailija
201/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo Carole on ollut jotenkin tämän sarjan outolintu. Italialaisesta normi siirtolaisperheestä, tapasi aatelisen, vanhemman ex-miehensä kun oli harjoittelijana mediassa ja uutisissa, meni naimisiin tämän kanssa ja kuvitteli nousseensa tavissarjasta älykkösarjaan, vaikka yritti miehen kuoleman jälkeen ylläpitää jotain boheemia roolia. Pääsi vähän hengailemaan Kennedyjen kanssa ja alkoi omia heitä itselleen kaikissa jutuissa. Muistatteko kun Sonja sanoi bilettäneensä joskus muinoin sen lento-onnettomuudessa kuolleen John-Johnin kanssa (eli John Kennedy Jr) ja sen kyllä uskon sillä Sonja oli ravintolaemäntänäkin ja tapasi julkkiksia ennenkuin meni ökyrikkaan miehen kanssa naimisiin, miehen joka hengaili julkkisten ja kuninkaallisten kanssa itsekin. Carole alkoi heti vouhottaa että kukaan Johnin tuttavapiiristä ei kutsunut häntä John-Johniksi. Media kyllä kutsui ja samoin ne ihmiset jotka olivat hänen pinnallisia tuttujaan, kuten ehkä Sonja oli. Tuo John-John muuten seurusteli aikoinaan Sarah Jessica Parkerinkin kanssa ja ilmeisesti kävivät ulkona aika ahkeraan.

Eikö Aviva kaivanut jostain kustantajilta selville sen että Carole itseasiassa käytti haamukirjoittajaakin apuna ekassa kirjassaan? Siitähän kommentista Carole tulistui ja alkoi mennä henkilökohtaisuuksiin Avivaa mm. pelkäksi kotiäidiksi haukkuen.

Sitten Carole otti nokkiinsa kun kuvitteli että muut matkivat heitä. Luann osti saman tyylisen trendiponchon Lontoosta kuin minkä Carole oli ostanut vähän aiemmin niin tämä alkoi heti tosissaan että bitch stole my look. Samoin kun Aviva osti saman tyyliset tummat silmälasikehykset niin Carole tuohtui siitä. Sellaiset pelkistetyt massatuotantokehykset joita varmaan yli puolella silmälasikäyttäjällä on.

Muistatteko kun tuo Carole seurusteli sarjaan tullessaan Aerosmith-bändin jäsenen kanssa? Sekin mies vaihtui nopeasti tuohon nuoreen vegaanikokkiin.

Aviva taisi luulla, että kaikki käyttävät haamukirjoittajaa, eikä tajunnut, että Carole on ammattikirjoittaja. Kyseessä taisi olla vain Avivan heitto, eikä mikään kustantajalta kaivettu tieto.

Vierailija
202/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Carole oli toimittajana Persianlahden sodassa eli ei se ihan turha voi olla. Onko se sitten perinyt rahaa siltä mieheltään? Miehen suku on puolalaista aatelia ja näillä ”maattomilla” aatelisilla, jotka on maanpakoon lähtenyt, ei ole välttämättä hirveitä omaisuuksia. En tunne tosin miehen suvun historiaa tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muuten kiinnittänyt huomiota, että vaikka naiset olisivat kuinka hienossa paikassa syömässä, he syövät pelkällä haarukalla. Itselle ei tule mileenkään syödä kuin haarukalla ja veitsellä vaikka olisi syömässä vain Rossossa :)

Jotenkin sitä on eurooppalaiset käytöstavat selkäytimessä...

Sama homma Beverlyhillsissä. Hieno paikka ja haarukka kädessä kuin lapsella. Outoa.

Ei se ole outoa tai sivistymätöntä vaan normaali amerikkalainen tapa.

Eikö siellä kuitenkin kateta aterimet, kuten Euroopassa?

Vierailija
204/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko: Dorindalla oli Iittalan Taika-mukeja. Suomi mainittu!

Vierailija
205/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Carole oli toimittajana Persianlahden sodassa eli ei se ihan turha voi olla. Onko se sitten perinyt rahaa siltä mieheltään? Miehen suku on puolalaista aatelia ja näillä ”maattomilla” aatelisilla, jotka on maanpakoon lähtenyt, ei ole välttämättä hirveitä omaisuuksia. En tunne tosin miehen suvun historiaa tarkemmin.

Jatkoa edelliseen viestiini. Tarkistin eli suku menetti omaisuutensa 2. Maailmansodassa. Eikä niillä mikään suuri ikäero ole 1959 syntynyt tämä mies ja Carol 1963. Sama kun mulla ja mun miehellä enkä ole koskaan ajatellut että meillä olisi ikäeroa...

Vierailija
206/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muuten kiinnittänyt huomiota, että vaikka naiset olisivat kuinka hienossa paikassa syömässä, he syövät pelkällä haarukalla. Itselle ei tule mileenkään syödä kuin haarukalla ja veitsellä vaikka olisi syömässä vain Rossossa :)

Sama homma Beverlyhillsissä. Hieno paikka ja haarukka kädessä kuin lapsella. Outoa.

Olen huomannut tämän saman kun olen seurannut brittisarjoja joissa syödään, kuten Sinkkuillallinen ja Arvostele mun illallinen Englannissa. Harva osaa käyttää veistä.

Toisaalta ymmärrän pelkän haarukan käytön jos syödään salaattia, mutta useimmat britit tai jenkit leikkelee pihviä tai kalaa veitsellä, laittaa veitsen pois ja alkaa lappaamaan sitä naamaan haarukalla.

Vierailija
207/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, ensin luulin nähneeni väärin, mutta sitten näkyi kuvissa uudestaan oikein selkeästi.

Vierailija
208/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut tämän saman kun olen seurannut brittisarjoja joissa syödään, kuten Sinkkuillallinen ja Arvostele mun illallinen Englannissa. Harva osaa käyttää veistä.

Toisaalta ymmärrän pelkän haarukan käytön jos syödään salaattia, mutta useimmat britit tai jenkit leikkelee pihviä tai kalaa veitsellä, laittaa veitsen pois ja alkaa lappaamaan sitä naamaan haarukalla.

Espanjassa, Ranskassa, Saksassa ainakin syödään kahdella aterimella niin kuin Suomessa. Tosiaan, katetaankohan niillä normaalisti aterimet? Täytyy yrittää bongata.

Tää on muuten sairaan viihdyttävä palsta. Kiitos kaikille nyc hulluille osallistujille! :)

Vierailija
209/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carolen mies oli jotenkin Carolea kypsemmän oloinen tai näköinen videoilla ja kuvissa.

Carolen miehen äitihän oli Jackie Bouvier-Kennedy-Onassiksen sisko eli Jackie O eli JFK:n vaimo oli Carolen miehen täti. Siitä siis tuo Kennedy-kytkös.

Jenkit tykkää kehua noilla Kennedykytköksillä, Real Housewives of DC:ssä oli mukana Mary joka kehui sillä kun oli Kennedyjen perhetuttuja ja viettänyt lapsena kesiä Kennedyjen tiloilla.

Vierailija
210/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkoa edelliseen viestiini. Tarkistin eli suku menetti omaisuutensa 2. Maailmansodassa. Eikä niillä mikään suuri ikäero ole 1959 syntynyt tämä mies ja Carol 1963. Sama kun mulla ja mun miehellä enkä ole koskaan ajatellut että meillä olisi ikäeroa...

Carole on käsittääkseni aika pitkälti itse tienannut rahansa. On tainnut esim. kirjoittamalla ansaita ihan kivasti. Luulen, että jos kirjat on olleet New York Timesin top-20 listalla, niin miljoonatuottoja ei voi välttää, sen verran isot myyntivolyymit. 50 miljoonaksi dollariksi jossain nettisivulla arvioitiin Carolen "arvo", kun esim. LuAnne vain pari miljoonaa ja Bethennykin vain 25 miltsiä.

Vierailija
211/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missasin tuon, oliko ne siellä sen Berkshiresin talolla, eikä Nykin asunnossa?

Vierailija
212/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Carole on käsittääkseni aika pitkälti itse tienannut rahansa. On tainnut esim. kirjoittamalla ansaita ihan kivasti. Luulen, että jos kirjat on olleet New York Timesin top-20 listalla, niin miljoonatuottoja ei voi välttää, sen verran isot myyntivolyymit. 50 miljoonaksi dollariksi jossain nettisivulla arvioitiin Carolen "arvo", kun esim. LuAnne vain pari miljoonaa ja Bethennykin vain 25 miltsiä.

Okei. Ilmeisesti kirjoittaa vielä freelancerina artikkeleita, mutta tosiaan kirjoista varmaan tullut hyvät rahat. Mikä Ramonan arvo mahtaa olla? Kamalalta tuntuu kysyä ihmisen arvoa, mutta menköön nyt tämän kerran...

Vierailija
213/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo Carole on ollut jotenkin tämän sarjan outolintu. Italialaisesta normi siirtolaisperheestä, tapasi aatelisen, vanhemman ex-miehensä kun oli harjoittelijana mediassa ja uutisissa, meni naimisiin tämän kanssa ja kuvitteli nousseensa tavissarjasta älykkösarjaan, vaikka yritti miehen kuoleman jälkeen ylläpitää jotain boheemia roolia. Pääsi vähän hengailemaan Kennedyjen kanssa ja alkoi omia heitä itselleen kaikissa jutuissa. Muistatteko kun Sonja sanoi bilettäneensä joskus muinoin sen lento-onnettomuudessa kuolleen John-Johnin kanssa (eli John Kennedy Jr) ja sen kyllä uskon sillä Sonja oli ravintolaemäntänäkin ja tapasi julkkiksia ennenkuin meni ökyrikkaan miehen kanssa naimisiin, miehen joka hengaili julkkisten ja kuninkaallisten kanssa itsekin. Carole alkoi heti vouhottaa että kukaan Johnin tuttavapiiristä ei kutsunut häntä John-Johniksi. Media kyllä kutsui ja samoin ne ihmiset jotka olivat hänen pinnallisia tuttujaan, kuten ehkä Sonja oli. Tuo John-John muuten seurusteli aikoinaan Sarah Jessica Parkerinkin kanssa ja ilmeisesti kävivät ulkona aika ahkeraan.

Eikö Aviva kaivanut jostain kustantajilta selville sen että Carole itseasiassa käytti haamukirjoittajaakin apuna ekassa kirjassaan? Siitähän kommentista Carole tulistui ja alkoi mennä henkilökohtaisuuksiin Avivaa mm. pelkäksi kotiäidiksi haukkuen.

Sitten Carole otti nokkiinsa kun kuvitteli että muut matkivat heitä. Luann osti saman tyylisen trendiponchon Lontoosta kuin minkä Carole oli ostanut vähän aiemmin niin tämä alkoi heti tosissaan että bitch stole my look. Samoin kun Aviva osti saman tyyliset tummat silmälasikehykset niin Carole tuohtui siitä. Sellaiset pelkistetyt massatuotantokehykset joita varmaan yli puolella silmälasikäyttäjällä on.

Muistatteko kun tuo Carole seurusteli sarjaan tullessaan Aerosmith-bändin jäsenen kanssa? Sekin mies vaihtui nopeasti tuohon nuoreen vegaanikokkiin.

Aviva taisi luulla, että kaikki käyttävät haamukirjoittajaa, eikä tajunnut, että Carole on ammattikirjoittaja. Kyseessä taisi olla vain Avivan heitto, eikä mikään kustantajalta kaivettu tieto.

Aviva oli nimenomaan tuhlannut aikaa ja vaivaa tuon asian kaivamiseen muutaman jakson ajan, ja sehän siinä huvittavaa olikin, ja ei kai olisi mikään ihme jos joku käyttäisi jotain avustajaa ekan kirjan kirjoittamisen suhteen joten ei siinä mitään hävettävää sinänsä olisi.

Vierailija
214/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramonalla on näköjään markkinoinnin alan korkeakoulututkinto ja Dorindalla muotialan korkeakoulututkinto. Molemmat olleet muotialalla, Ramona vaatetukku- ja outletdiileri ja Dorinda omisti DLC-kashmirvaateyrityksen Lontoossa ex-miehensä kanssa asuessaan.

Vierailija
215/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muotimarkkinoinnin alan korkeakoulututkinto Ramonalla siis. Varmaan tuollainen New Yorkin FAshion Institute-muotialan tutkinto vähän pätevämpi kuin lontoolainen alempi muotimarkkinoinnin ammattikorkeakoulututkinto (erääseen kehuskelevaan bloggaajaan viitaten ;D )

Vierailija
216/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että on muitakin jotka seuraa näitä sarjoja. Näitä saisi vaan tulla telkkarista enemmän ja useammastakin kaupungista.

On kiva nähdä miten nämä päähenkilöt asuvat, mitä tekevät työkseen, millaiset perheet heillä on, millaisilla lomilla käyvät, miten pukeutuvat ja asustavat, missä ja miten syövät, ja miten tulevat toimeen muiden kanssa.

Joskus on hauska mukamas kuvitella itsensä siihen poppooseen ja miettiä kenen kaveri sitä ehkä voisi oikeasti olla ja että miten suhtautuisi itse niihin vastaantuleviin ristiriitatilanteisiin ja kun nämä naiset käyvät lomakohteissa jossa olen itse joskus aiemmin käynyt niin mietin mitä heiltä jäänyt mahdollisesti siellä näkemättä eli minne veisin heidät jos olisin itse mukana :D

Vierailija
217/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä salapoliiseja joukossamme :)

Vierailija
218/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että on muitakin jotka seuraa näitä sarjoja. Näitä saisi vaan tulla telkkarista enemmän ja useammastakin kaupungista.

On kiva nähdä miten nämä päähenkilöt asuvat, mitä tekevät työkseen, millaiset perheet heillä on, millaisilla lomilla käyvät, miten pukeutuvat ja asustavat, missä ja miten syövät, ja miten tulevat toimeen muiden kanssa.

Joskus on hauska mukamas kuvitella itsensä siihen poppooseen ja miettiä kenen kaveri sitä ehkä voisi oikeasti olla ja että miten suhtautuisi itse niihin vastaantuleviin ristiriitatilanteisiin ja kun nämä naiset käyvät lomakohteissa jossa olen itse joskus aiemmin käynyt niin mietin mitä heiltä jäänyt mahdollisesti siellä näkemättä eli minne veisin heidät jos olisin itse mukana :D

Kenen kaveri olisit? Minä kyllä kallistun Caroleen vaikka tylsäksi haukutaankin. Dorinda myös hauska.

Vierailija
219/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin irvokasta tuo että Bethenny tunkee tuota Skinnygirliä joka paikkaan. Jopa Hamptonin ja Manhattanin kämpät sisustettu brändin mukaisella punaisella, käyttää sen värisiä punaisia vaatteita ja asusteita, kasseissa, lumilaudoissa ja miksereissä on Skinnygirl-logoja. Varmaan tamponeissakin Skinnygirl-logot valmiine punaisine väreineen? :D Hänhän myi tuon merkkinsä ja firmansa ja teki miljoonia mutta tekee sille suurelle firmalle vielä töitä ja silti tuntuu hassulta että "elää" edelleen tuon merkin kautta ja promoaa sitä näissä jaksoissa ihan kuin se olisi alkutekijöissä vaikka se merkki on jo "loppuun promottu" eli tunnettu läpi jenkkien markettien ja viinakauppojen.

Vierailija
220/719 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carole yrittää saada Tinsleytä vaihtamaan tyyliään eli hiuksiaan ym. Ei mikään ihme kun 42v. Tinsley roikkunut tuossa samassa tyttömäisessä vaalennetussa latvakiharakampauksessa viimeiset 20 vuotta niin olisi syytä hieman päivittää lookkia.

Carole on hommannut Tinsleylle työpaikan ja poikakaverin. Olivat jopa kihloissa. Toisten tietojen mukaan ovat edelleen,

Netistä löytyy tietoa siitä minkä verran naisilla on omaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi