Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakotitalo

Vierailija
26.12.2017 |

Yksinäinen ihminen ei voi Suomessa saada omakotitaloa kun on omalla työllä nuoruudesta asti tienannut eikä ole mitään ylimääräisiä rahoja mistään saanut.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi ja olen saanut.

Vierailija
2/19 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten?

Kuulumalla ahneeseen sukupolveen.

Vierailija
4/19 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, millaista omakotitaloa. Syrjemmältä saa yksinäinen henkilö hyvinkin edulliseen hintaan omakotitalon.

Vierailija
5/19 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon hinnan määrää kolme tekijää: sijainti, sijainti ja sijainti. Oikotiellä on tälläkin hetkellä myynnissä kymmeniä omakotitaloja alle 20 000 eurolla.

Vierailija
6/19 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten voi.

t. omakotitalossa pääkaupunkiseudulla asuva sinkku

Vierailija
7/19 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn takia ei mahdollisuutta muuttaa kauas Helsingistä ja vanhaa mökkiä en halua. Suht pieni palkka vaikka tutkinto on ja vakituinen työ. Ei säästöjä. Ei mahdollista.

Vierailija
8/19 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. Riittävät tulot, perinnöt tai halpa talo. Eri asia on kannattaako yksin asuvan asua omakotitalossa. Joutuu yksin huolehtimaan pihatöistä ja talon kunnossapidosta. Kerrostalossa tai rivitalossa pääsee vähemmällä.

Vierailija
9/19 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työn takia ei mahdollisuutta muuttaa kauas Helsingistä ja vanhaa mökkiä en halua. Suht pieni palkka vaikka tutkinto on ja vakituinen työ. Ei säästöjä. Ei mahdollista.

Rakenna uusi pientalo vaikkapa Vantaalle. Juuri on ollut lehdissä juttuja niistä uusista pienistä taloista, jotka eivät tarvitse isoa tonttia alleen.

Vierailija
10/19 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, aloitusviestissäsihän et ollenkaan maininnut että haluaisit uuden omakotitalon läheltä Helsinkiä.

Vierailija
11/19 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/19 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ei ole ollut sen vaikeampaa kuin ostaa tontti, palkata vastaava mesu, piirrättää sillä kuvat ja kuponkien kanssa pankkiin lainan hakuun. Siitä jonkun ajan kuluttua alkaa naulaamaan niin vitusti ympäri pyöreää päivää x-määrä vuosia (siinä sivussa töissä käyden) ja katos perkelettä !, jossain vaiheessa huomaat asuvasi itse rakentamassasi talossa. Mikä tuossa nyt muka on vaikeaa ? Helppoa kuin lapsen lyöminen !

Tosin kyllä KUKAAN täysipäinen ei edes halua missään Tsadissa eli somppu-landiassa asuakkaan.

Vierailija
13/19 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Ylimääräistä rahaa kannattaa kysellä suoraan rahan alkulähteiltä eli pankista.

Vierailija
14/19 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Ylimääräistä rahaa kannattaa kysellä suoraan rahan alkulähteiltä eli pankista.

Varmasti, sitä vaan kun näillä tuloilla ei niin paljoa heru että saisi tontin ja talon. Kyllä nytkin oma asunto, vaikka myisi ja saisi lainaa ei silti saisi omaa taloa!

Vierailija
15/19 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko rakennutti omakotitalon itselleen ja lapsilleen avioeron jälkeen. Mitään etorahoja ei mieheltään saanut.

Sisko on kylläkin hyväpalkkainen lääkäri.

Vierailija
16/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, aloitusviestissäsihän et ollenkaan maininnut että haluaisit uuden omakotitalon läheltä Helsinkiä.

Oikeassa olet, anteeksi suuri mokani!

Vierailija
17/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempihan omakotitalo on neliöhinnaltaan kuin kerrostalo-osake.

Vierailija
18/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti, itse asun rivitalossa. No minkäs teet ettei pääse "kiinni" omakotitaloon.

Vierailija
19/19 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi