Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi paasiaismuna maksaa 3 euroa! Tekisi mieli ostaa lapsille prinsessa-, nalle puh- tai koiramakimunia, mutta kun ne on 10 kertaa kalliimpia kuin halpismunat...

Vierailija
12.04.2006 |

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siinä suklaapupussa ei ole sitten yllätystä.

Kannattaa vertailla hintoja. En itse raskinut ostaa 100g Nalle Puh munia 3,5 e hintaan, vaan päädyin 50g kohtuuhintaisten Prinsessa ja Aku Ankka munien lisäksi ostamaan yhdet isot 80g röllimunat kolmelle lapsellemme.

3e on ainakin minulla kipurajana!

Vierailija
2/58 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä oli aamulla prismassa jo loppu kaikki pienemmät ja halvemmat suklaamunat. tää pääsiäinen ollaan sitten ilman pääsiäismunia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka olisi maksanut markka-aikaan 18 mk sulkaamunasta ?

Vierailija
4/58 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna sai esim isoja PuuhaPete suklaamunia pääsiäisen jälkeen kaupasta 0,20e/kpl. Tai ainakin Pohjois-Suomessa eräässä K-kaupassa :)

Vierailija
5/58 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups...

(ostin pojille sellaiset enkä tajunnut katsoa hintaa, kiireessä kun ostin... No typeryydestä sakotetaan, en tod. olis ollu valmis maksamaan munista tuollaista hintaa jos olisin siis huomannut katsoa sitä hintaa...)

Vierailija
6/58 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kuulostaa kauhean luksukselta ostaa lapselle pari muumi-pääsiäismunaa, itselle joku lehti ja kotiin kimppu tulppaaneja. No loppulasku on 18 euron paikkeilla. Siis vanha satanen.

Vierailija
7/58 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi n. 10 euroa, mutta teki mieli ilahduttaa jollain erikoisemmalla, kun on raukka ollut kipeänä jo toista viikkoa.

Vierailija
8/58 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei varmaan kuulostaa kauhean luksukselta ostaa lapselle pari muumi-pääsiäismunaa, itselle joku lehti ja kotiin kimppu tulppaaneja. No loppulasku on 18 euron paikkeilla. Siis vanha satanen.

Mulle vieläkin menee markat ja eurot sekaisin. Joku aika sitten kaupassa näin taas yhden valaisimen, kun oli niin hieno ja halpa 180e. ja mä miehelle, et eihän toi ole vaan kun 180,-, mies siihen, et niin mutta kun se on euroissa, eikä markoissa.

Vierailija
9/58 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vanhemmillaan on aina ollut pienet ja epäsäännölliset tulot, joten itsestään selvä ajatus on, että ostetaan halvimmat munat, koska ne on ihan yhtä hyviä pääsiäismunia kun ne Disneyn ja muiden hirmuisella rahastuksella myydyt munat. Totta kai lapsi haluaisi nalle puhin tai koiramäki-hahmoja ja tuntuu niin alhaiselta perustella, että tää 30 snt:n muna on ihan yhtä hyvä, markkinamiehet vaan toivoo että sä haluaisit ostaa ton muumin. Ja lapsi haluaa muumin, vaikka samalla rahalla saisi 10 halpismunaa.

ap, köyhä

Vierailija
10/58 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et voi olla niin köyhä, että et voi lapsillesi muumimunaa ostaa... Ärsyttää tollaset halvinta-mahdollista-ihmiset! Arvaa miltä lapsesta tuntuu aina joutua tyytymään siihen halvimpaan jopa PÄÄSIÄIS MUNASSA???? Sen verran pitää lapsiaan rakastaa, että ostaa edes heidän toivomat pääsiäismunat. Jos ei sulla ole 3 euroa/muna niin ei sulla pitäisi olla lapsiakaan.

Vierailija
11/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapselle voisi ostaa niitä parempia munia eikä sitä halvinta mahdollista.

Vierailija
12/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no taas tuli todettua, että paa mies asialle ja mene itse perässä. Olin eilen varmaan viisi kertaa sanonut, että osta sitten niitä 6kpl/2eurolla munia, kun mulla oli siihen pussiin laittaa muutakin namia. Mies vaan, että joo joo, ei tarvi hokea.

Tänään sitten tuli kaupasta ja oli ostanut jokaiselle serkulle jonkin ison prinsessa tai Disney munan! Että mä räpätin, kun muutenkin on rahasta tiukkaa. Ensi vuonna ostan kyllä itse ne munat, niinkuin olen tehnyt muulloinkin =/

Vierailija
13/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi ostamatta kun olivat 3,80kpl Prismassa. Jälkeenpäin kyllä harmitti, kun mielummin ostan kalliimman munan, jossa on kunnon lelu kun halpamunan jonka lelun saa nakata suoraan roskiin. Nyt sit koitin löytää Muumi tai Nalle Puh-munia, niin ei ollut enää :(

Vierailija
14/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ostaa muumimunat, mutta kauppaan jäivät kun hintaa oli 3e/kpl. Käsittääkseni tuossa nallemunassa on jonkinnäköinen nalle puh juttu sisällä.

Vierailija
15/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan alkaa tekeen, kuten haalareidenkin kanssa, eli ostaa pääsiäisen jälkeen alesta munat seuraavaksi pääsiäiseksi.

t. toinen köyhä

Vierailija
16/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset alle kakseurosen kokoiset ompelumerkit. Että ei niillä ainakaan leikkiä voinut..

Mitä siellä jättikinderissä on sisällä?

Vierailija
17/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minustakin ovat kalliita, varsinkin nuo isot munat, tulee sille pikkulelulle sitten kyllä reippaasti ylihintaa.

Vierailija
18/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko joku muu saanut isoista hahmoja, meillä kaikissa kolmessa oli ompelumerkki..

21

Vierailija
19/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luulona oli tosiaan se, että yllätys on nalle puh -aiheinen. Eipä ollut. Toisessa oli palapeli ja toisessa miljoonassa palassa oleva koottava laiva

Vierailija
20/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompelumerkki isossa nalle puh munassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä