Aiotko mennä huomenna töihin?
Kommentit (26)
Mä meen jo tänään. Kl 21 alkaa yövuoro. Ei tulis mielenkään saikuttaa huvin vuoks. Kaikki jotka tekee niin: hyi hävetkää lusmut!
Saikutan. Ilmoitin jo esimiehelleni että lapseni on vatsataudissa.
En tietenkään saikuta!! Ihana mennä töihin, olisin halunnut jo tänään mennä. Reilut 3v työttömänä ja jokainen työpäivä on yhtä juhlaa. Sanon jatkuvasti valittaville työkavereille että menkää kotiin, minä voin tehdä teidänkin työt :)
Huomenna työt alkaa 5.30 ja kyllä minä siellä silloin olen.
Menen tietysti. Katson loppuviikolla vointia uudestaan, täytyykö sitten jäädä saikulle. joulunaikaan on supistellut aika paljon.
Pakko mennä, kun siellä on niin ihana mies.
Jos tänä iltana löydän töitä, niin menen.
Aion mennä. Ei harmita edes kauheasti, kiva oli viettää la-ti kuitenkin vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Miksi saikuttaisin kun en ole sairas ja onhan tässä jo tullut lomailtua normaalia viikonloppua enemmän.
3 päivää töitä ja sitten taas 3 vapaata.
Menen tietysti. Johan sitä töihin pääsyä alkaa jo odottaakin, olen torstaista asti ollut vapaalla.
Takana 4 vko vuosilomaa ja huomenna menen taas töihin. Kesällä lomaa oli kokonaista 3 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Miksi saikuttaisin kun en ole sairas ja onhan tässä jo tullut lomailtua normaalia viikonloppua enemmän.
3 päivää töitä ja sitten taas 3 vapaata.
Mulla on 8 päivää töitä ja sitten 5 vapaata. En ole koskaan saikuttanut turhaan vaan aina ihan aiheesta. Työtapaturmien takia tullut oltua monta viikkoa putkeen pois töistä, mutta muuten sairaana olen viimeksi ollut kohta 14 vuotta sitten.
Joo, saikutan huomisen niin sitten jaksaa tehdä to-pe paremmin. Perjantaina lähdetään töistä jo kahden jälkeen niin ehtii alottaa uuden vuoden viettämisen paremmin.
Tietysti menen. Ei tulisi mieleenkään jättää muita pulaan. Ja kiva, että on (vielä ainakin) töitä.
No tietysti menen. Ei kuulu tapoihini saikuttaa turhan päiten. Ja johan tässä on lomailemaan ehtinyt jo monta päivää.