Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko aikuisia ihmisiä,jotka voivat keskustella ongelmistaan ja elämästä avoimesti vanhempiensa kanssa?

Vierailija
26.12.2017 |

Minä en voinut koskaan keskustella mistään henkilökohtaisista ongelmistani koko elämäni aikana heidän kanssaan. Nyt toinen on kuollut, toinen dementikko. Keskustelut oli aina tyhjänpäiväistä arkiasiaa ja piti valhedella, ettäkaikki on hyvin.Kumpikin halusi pitää fasadia vaikka riitelivät paljonkotona yllä eivätkä ymmärtäneett mitään erilaisista elämänkohtaloista kuin minkä he hyväksyivät, tyyliin hokot ja ateistit olivat kauhistus ja miehillä pitkä tukka! Puolisolla aivan sama juttu vaikka ovat vielä elossakin. Heidän kanssaan ei saa olla eri mieltä, vaikka olisivat väärässäkin´. Keskustelu sujuu hyvin, kun ei puhu mistään oikeista elämän asioista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hokot=homot t. ap

Vierailija
2/4 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Mieheni keskustelee äitinsä kanssa. Minä keskustelin isäni kanssa kun isä vielä eli. Äidinkin kanssa voisin keskustella, siis hän hyväksyisi sen kyllä, mutta koen, että häntä täytyy vähän suojella pahalta maailmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Mieheni keskustelee äitinsä kanssa. Minä keskustelin isäni kanssa kun isä vielä eli. Äidinkin kanssa voisin keskustella, siis hän hyväksyisi sen kyllä, mutta koen, että häntä täytyy vähän suojella pahalta maailmalta.

Hyvä,että pystytte. Se auttaa varmaan omien asioiden käsittelyssä ja mielenterveyden ylläpitämisessä,kun ei tarvitse esittää mitään.ap

Vierailija
4/4 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kanssa pystyin keskustelemaan mistä tahansa puolin ja toisin. Isäni kanssa en keskustele kuin yleisistä asioista kuten työ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä